Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-22, 18:18   #41
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Markering høres litt mer «feirete» ut, ja. Det er i grunnen bare familie jeg besøker og har besøk av, venner treffer jeg på andre arenaer, særlig hverdagsturer og en og annen hyttetur. I fjor gikk jeg forresten Dronningstie på bursdagen min sammen med en venninne, og hun hadde tatt med et lite norsk flagg på knappenål som hun spiddet i brødskiva mi.

Jeg misliker stor feiring av store dager, og prøvde å snike meg unna sist jeg hadde rund dag ved å foreslå en tur til en fin fjelltopp som en felles greie. «Jo høgare fjell, jo stuttare presang» forkynte sønnen.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-22, 20:05   #42
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.115
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Ulike gjenger er ikke naturlig for min del og jeg liker heller ikke bli invitert med masse ulike gjenger.

Etter et party kjenner de jo hverandre til neste gang. men mange gjenger er det jo egentlig ikke snakk om, men en miks av folk ja: gamle venninner, nyere venninner, noen kollegaer, nabo etc.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-22, 23:30   #43
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Ofte sammen med venner, en eller flere. Jeg liker bursdag, for jeg ble voksen før jeg visste jeg hadde en "ordentlig bursdag". Men siden den er midt i skolestart, så har den også blitt feiret med bare mann og barn. Da får jeg velge en take-away middag.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-22, 23:38   #44
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Feirer med nærmeste familie hjemme. Middag og kake, eller bare kake. Runddager har blitt feiret med venner og fest.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 00:52   #45
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Minst mulig, helst bare kake med mann og barn. Dessverre er min bursdag slik plassert at den ofte sammenfaller med påske (som jeg var glad for som barn, for å slippe oppmerksomhet, gratulasjoner og sang på skolen), som vi ofte tilbringer hos svigerfamilien, og da må jeg finne meg i litt mer, storfamiliemiddag og selskap med litt flere folk. På den lyse siden har både svgerfar og svoger bursdag på samme tid, med få dagers mellomrom, så det blir en felles feiring for oss tre.

Mannen bruker å ta meg med ut på middag på en finere restaurant da, bare han og jeg, som bursdagsgave. Det er høydepunktet, og alltid veldig stas. Det er ikke nødvendigvis rett rundt bursdagen, av og til blir det lenge etter. Det er noe vi tar når det passer. Jeg gjør det samme for han, til hans bursdag.

Selskap har jeg ikke hatt siden ca 10-årsdagen min. Har aldri likt det. Kan godt like å feste altså, bare ikke for å feire meg selv. Jeg fyller 50 neste år, og føler meg forpliktet til å feire på en eller annen måte. Det beste hadde vært en weekend vekk et sted, med mannen og kanskje ungene. Fest blir det i allefall ikke.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 06:43   #46
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Enten er jeg ute og spiser, reiser bort eller er bare hjemme og bestiller mat. Alltid bare med Drømmemannen og barna. Har ikke lyst til å gjøre det på noen annen måte, synes det er koselig sånn. Nært og personlig. 40- og 50-årsdagen min feiret vi i hhv Niagara Falls og New York.
Jeg er ellers glad i å arrangere selskaper og feirer gjerne, men ikke bursdagen min. Tror det er en blanding av at jeg ikke liker så mye oppmerksomhet rettet direkte mot meg, og at det føles litt som en jobb(selv om det er en gøy jobb) å arrangere noe større, det føles dessuten litt mer upersonlig, og like mye en gave til gjestene som til meg selv. Og på bursdagen min vil jeg få lov til å være litt ego.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 06:51   #47
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.732
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg feirer med familie hvis jeg feirer. Markerer alltid dagen. Det kan gjerne være enklet uten gjester. Tror aldri jeg har markert dagen med venner, faktisk.

Samme her.


Har lyst på stort selskap når jeg blir 40 om 2 år.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 08:03   #48
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Jeg har alltid ett lite familiebesøk. Av og til også noen få venner.

I år fyller jeg 50 og det skal jeg feire med ett ganske stort selskap. Jeg føler på en måte at det er den beste anledningen til det etter en lang usosial periode.

Jeg er glad i selskap og fest og synes generelt at folk feirer for lite. Jeg har vært overrasket over at det ikke har vært flere 50 års feiringer i år når jeg kjenner så mange som fyller rundt år.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 08:24   #49
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Jeg pleier ikke feire. I hvert fall ikke fest, jeg har aldri hatt frivillig fest for meg selv (dvs sist var konfirmasjonen). Men jeg tenker ofte på å invitere noen venner eller ha et slags "åpent hus" eller noe sånt, men strever litt med å tro på at det kan bli fint. Jeg har ingen vennegjeng, men flere venner og kollegaer som ikke kjenner hverandre. Hadde 3 stykker da jeg ble 40 (inviterte 6), og det var koselig, da. Har bursdag om to uker, og i år blir jeg litt mye alene, så har litt lyst på selskap.
Uansett feirer jeg med barn og is

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 09:16   #50
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.545
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Venner har jeg ikke, men jeg pleier feire med mine nærmeste, i form av klassisk selskap med kake, kaffi og brus.

De senere årene bare min kjernefamilie og mine foreldre, for min bror med familie er ofte bortreist på den tiden (sommerferie)

I år ble vi invitert til mine foreldre hvor mamma hadde laget kake og vi fikk middag der

Egentlig noe som altså like godt kunne skjedd en vanlig søndag, men det var nå på bursdagen min (og altså ikke en søndag, det var en onsdag i år), i anledning bursdagen min , så da var det feiringen da. Ikke noe stort festivitas akkurat.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 09:18   #51
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.552
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Jeg kunne virkelig ikke tenke meg å feire bursdagen min uten barna mine. Vi feirer bursdag i familien med god frokost, god middag og kanskje dessert. Når barna har bursdag inviterer vi nærmeste familie til middag.

Kake har vi aldri. Vi er ikke glade i kaker noen av oss. Hadde ikke kake da vi giftet oss engang.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Sist redigert av Input : 08-08-22 kl 14:17. Årsak: Skrivefeil
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 14:10   #52
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Jeg ønsker å vise barna at man markerer den type dager, så selv om jeg ikke har feiring med andre, markerer vi den i familien. Vi har alltid vafler til frokost på bursdager, også på min, selv om jeg strengt tatt ikke synes det er SÅ godt. Men jeg liker tradisjoner.
Det betyr jo ikke at man trenger styre så mye. Vi baker sjelden kake bare til oss, men vi kjøper ofte is.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 14:27   #53
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Her hjemme får alltid den som har bursdag oppmerksomhet på senga på dagen sin. Uansett hvor tidlig vi må ta det. Det skoleåret som var når eldste var på folkehøgskole har han vært med på FaceTime på to av tre bursdager.

Det er kake og ballonger og lys og sang. Alle oss her setter pris på det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 14:37   #54
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg pleier ikke feire. I hvert fall ikke fest, jeg har aldri hatt frivillig fest for meg selv (dvs sist var konfirmasjonen). Men jeg tenker ofte på å invitere noen venner eller ha et slags "åpent hus" eller noe sånt, men strever litt med å tro på at det kan bli fint. Jeg har ingen vennegjeng, men flere venner og kollegaer som ikke kjenner hverandre. Hadde 3 stykker da jeg ble 40 (inviterte 6), og det var koselig, da. Har bursdag om to uker, og i år blir jeg litt mye alene, så har litt lyst på selskap.
Uansett feirer jeg med barn og is

Hvorfor tror du ikke det kunne blitt bra med "åpent hus"? Det var nettopp det jeg hadde i juni da jeg fylte 50. Eneste gang jeg har feiret med andre enn nær familie. Åpent hus med kaffe og kake ute på plenen. Folk kom til litt ulike tider, det var en hverdag, St.hansaften, så alle fikk plass. Nå har jeg to venninner som inviterte til det samme forrige uke da de feiret henholdsvis sølvbryllup og 50-årsdag, så tydelig at det slo an. Jeg var litt skeptisk, men tenkte at det var verdt å feire 50-årsdag rett og slett og er glad jeg gjorde det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 16:24   #55
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.437
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Vi har også hatt åpent hus et par ganger. Ikke på bursdager, men type 17. mai, adventsbesøk etc. Har da invitert folk til å stikke innom mellom kl xx og yy og bedt dem bekrefte at de kommer uten at de trenger å spesifisere noe tidspunkt. Noen har da vært der hele tiden, andre har kommet innom for en halvtime, noen har også blitt sittende ut over den fastsatte tiden, men uten at det har gått "over styr". Har servert noe buffetaktig som tåler å stå fremme og drikke i ulike former.


Sist redigert av liefje : 08-08-22 kl 19:29.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 16:49   #56
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvorfor tror du ikke det kunne blitt bra med "åpent hus"?

Uten å legge ut for mye, så er det kanskje mest at jeg er redd for at ingen kommer.
Å sitte der alene med kaker og stæsj

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 17:02   #57
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Jeg pleier å feire ganske ettertrykkelig, med både restaurantbesøk med mannen/kjernefamilien og middagsselskap med venner (noen ganger mer enn ett!). Hvis restaurantbesøket ikke er på selve dagen, må jeg ha noe ekstra godt til bursdagsmiddag + kake. Og så må jeg ha masse presanger og gratulasjoner!

Don't grow up, it's a trap, som de sier!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 19:16   #58
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.552
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Uten å legge ut for mye, så er det kanskje mest at jeg er redd for at ingen kommer.
Å sitte der alene med kaker og stæsj

Det hadde jeg vært redd for også.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 19:29   #59
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.437
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Uten å legge ut for mye, så er det kanskje mest at jeg er redd for at ingen kommer.
Å sitte der alene med kaker og stæsj

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 19:51   #60
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Alle får pakker. Mange mer enn meg. Så har vi definitivt kjøttmiddag, og det synes jeg er superkjipt siden jeg er vegetarianer og sitter derfor og spiser kun tilbehør. Ja jeg kunne laget mer, men synes det er ikke er greit at vi får to separate retter. Og så glemmer mange at jeg har bursdag, men de pynter seg til trengsel for det om.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no