Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-23, 13:24   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Vi har diskutert Eirik Jensen saken flere ganger på FP, hva tenker du om at han er ute nå?

Tenkte egentlig å finne frem de gamle trådene, men klarte ikke å søke de frem.

Jeg synes ikke det er rart. Jeg vil jo anta at han har vært veldig isolert i fengsel (siden han sikkert møter folk fra andre siden av bordet innenfor murene) og at dette må ha vært en stor påkjenning. Personlig opplever jeg jo dette som helt OK. Jeg blir ikke redd av at Jensen er ute (at han som både drepte samboer og stedatter med 15 års mellomrom og voldtok de i etterkant av drapet er ute deriomot ... Det liker jeg ikke å tenke på)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 17-03-23 kl 07:21. Årsak: Erik -> Eirik
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 13:26   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om at Erik Jensen er ute igjen?

Jeg er usikker. Det ble sagt noe om at "nå kan han konsentrere seg om å jobbe med gjenopptagelsessaken", og da ble jeg litt skeptisk.

Her er den gamle tråden, med fengende tittel. http://foreldreportalen.no/forum/sho...ght=purk+skurk

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 13:28   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om at Erik Jensen er ute igjen?

Han heter Eirik.

Jeg stoler på vurderingen her og ser for meg at det må være ganske dårlig fatt når han blir erklært soningsudyktig. Jeg hørte Elden si at det egentlig er en varig tilstand, men at det skulle vurderes underveis, første gang etter seks måneder. Det høres fornuftig ut.

Det er andre jeg ville slitt mer med, kjenner jeg, selv om prinsippet burde være det samme.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 13:30   #4
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Jeg forstår ikke helt hvordan ting fungerer mht soningspause og lurer på om alle som ikke takler fengselet kan få det, eller om man har tett spesielle hensyn (jeg leste at man ikke må være fare for samfunnet og sånn altså). Kan man liksom bare isolere seg og slutte å spise og så slipper man ut igjen? Treholts ble jo benåder på grunn av dårlig helse, og ble ironisk nok en gammel mann.

Jeg kjenner at jeg ikke synes dette er helt greit, med mindre de slipper løs alle fanger som ikke er voldelige, om de synes det er fælt å sitte i fengsel.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 13:31   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Det er sikkert beinhard å være expurk i fengsel. Jeg syntes først det var rart, men så tenkte jeg på det første jeg skrev.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 13:32   #6
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Når den saken kom opp begynte jeg å lure på om alle fengsler har psykiatere, eller blir de tilkalt etter behov? Eller er de der fast, liksom?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 13:34   #7
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Det har jo vært mye snakk om folk som begår selvmord i fengsel, hvor de er åpenbart psyke og ikke får hjelp. Så jeg lurer jo veldig på hvorfor disse ikke ble erklært soningsudyktige, etter flere selvmordsforsøk feks.

Og jeg reagerte også på «konsentrere seg om gjenopptakelsessaken». Altså. Mulig jeg bare er preget av at jeg tror han er skyldig og ikke har store sympatier.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 13:38   #8
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Det er garantert hardt å være ekspurk. Det er knallhardt å ha forgrepet seg på barn, være voldtektsforbryter og diverse også. Fengsel er kjipt. Men man kan jo ikke la være å fengsle folk fordi det er kjipt heller.

Er han skyldig i det han er dømt for, så er det jo ikke akkurat som om han er en snill og hyggelig mann heller. Han er tross alt dømt til 21 års fengsel.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 13:38   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Det er vel kanskje bare snakk om folk som får lange sommer som kan søke om dette, eller? Jeg har lest null og niks om soningsudyktighet.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 13:42   #10
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Jeg tenker at det ligger en grundig vurdering bak beslutningen, og at de sikkert vet hva de driver med.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 13:50   #11
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Jeg mener alle som ikke er farlige for andre bør sone med fotlenke. Så yey fra meg.
Å sperre folk inne med andre kriminelle har vel ikke vist seg å være noen super måte å få folk på rett spor igjen.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 13:51   #12
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg tenker at det ligger en grundig vurdering bak beslutningen, og at de sikkert vet hva de driver med.

Jeg tror jo også de vet hva de driver med dag. Jeg forstår bare ikke helt hva de driver med. I lys av de artikkelseriene som har vært om selvmord i norske fengsler. Og for en som er på selvmordets rand er det vel uvesentlig om man har en dom på 21 eller 2 år mht om man er soningsdyktig eller ei.

Folk dør jo av kreft også i fengsel.

Men for alt i verden, om han er så dårlig at et er fare for livet, så må de jo slippe ham løs. Men da ble det gjelde alle som sitter i fengsel da (som ikke utgjør en fare for andres liv og helse). Kan jo fort bli tomt i fengsel da, om man kan sulte og isolere seg ut av cella.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 13:52   #13
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg tenker at det ligger en grundig vurdering bak beslutningen, og at de sikkert vet hva de driver med.

Samme her.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 13:52   #14
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Det ligger selvsagt en grundig vurdering bak, da tenker jeg at jeg stoler på at dette er rett.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 13:53   #15
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg mener alle som ikke er farlige for andre bør sone med fotlenke. Så yey fra meg.
Å sperre folk inne med andre kriminelle har vel ikke vist seg å være noen super måte å få folk på rett spor igjen.

Det er et veldig godt poeng. Jeg er jo er jo egentlig særdeles lite for å sperre folk inne, samfunnsstraff og fotlenke er mye smartere for folk som ikke dreper, mishandler og voldtar. Og folk med rusproblemer bør få behandling.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 14:11   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er usikker. Det ble sagt noe om at "nå kan han konsentrere seg om å jobbe med gjenopptagelsessaken", og da ble jeg litt skeptisk.

Her er den gamle tråden, med fengende tittel. http://foreldreportalen.no/forum/sho...ght=purk+skurk

Stolt av den!

Jeg tviler ikke på at han har hatt det fælt i fengsel, men syns det er tydelig at det er forskjell på Kong Salomon og Jørgen Hattemaker. Hvis ikke, går jeg ut i fra at alle andre som får psykiske og fysiske plager av å sitte i fengsel (og ikke har en Elden som legger inn max) også får slippe ut eller i det minste får adekvat oppfølging av helsevesenet.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 14-03-23 kl 14:28.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 14:19   #17
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Jeg tror også det er noe forskjell på Kong Salomon og Jørgen her.
dagbladet sier det er 13 personer på soningsavbrudd nå. Det er jo ikke spesielt stor prosent.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 14:23   #18
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Eg stolar også på at det er gjort riktige vurderingar i denne saka. Han er heller ikkje verken den fyrste eller siste som blir erklært soningsudyktig, så med mindre ein er informert om kven andre som har sluppe fri på dette grunnlaget kan ein vel ikkje akkurat dra konge-hattemakarkortet utan vidare.


Soning, soningsforhold, tilbod til dei innsatte, ettervern osv er ein eigen diskusjon, men det kokar vel gjerne ned til pengar. Sjølv er eg jamnt inne i fengselet her i byen. Eit fengsel der bygninga er over 150 år gamal og plassert midt i byen, og såleis umogleg å tilrettelegge på ein god nok måte. Om den allereie årelange kampen for nytt soningssenter nokon gong kjem i mål er det sanneleg ikkje godt å seie.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.

Sist redigert av Syrinx : 14-03-23 kl 14:30.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 14:29   #19
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg tror også det er noe forskjell på Kong Salomon og Jørgen her.
dagbladet sier det er 13 personer på soningsavbrudd nå. Det er jo ikke spesielt stor prosent.

Det betyr vel bare at det er gode grunner når det innvilges, jeg tror ikke det er forskjell på folk heller.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-23, 14:59   #20
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Hørte at det kan hende han får fotlenke og på den måten soner videre og at det ikke er gitt at han benådes selv om det kan skje.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no