Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

MGP-tråden 2012

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-12, 14:28   #81
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Jeg er dessuten livredd for at vi skal finne på å sende dette til Baku, Erik Saade på steroider, det oser svenskprodusert lang vei, jeg vil spy!




(Kilde:
(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)
)



Ja, og Reidun Sæther var også helt forjæ.....

Jeg blir nok også skuffet i år som alltid. Jeg oppfordrer alle til å stemme på Nora.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 23:58   #82
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Tooji er ikke i manges gate, men kan catche noen unge.
Nå har jeg hørt Lise Karlsnes sin låt, den var dessverre veldig kjedelig.
Jeg syns at jeg må legge inn Nora sin sang her - den er faktisk nydelig - håper også mange stemmer på den!


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 20:48   #83
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Jeg likte the Canoes, låt nr 7. De som spilte ufrivillig a'capella men fikk en ny sjans med musikk.

Lise Karlsnes og de armene altså...

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 20:55   #84
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Likte de to siste best jeg, så håper begge de går videre

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 21:17   #85
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Synes ikke det var noen som var så spesielle. Kanskje nummer 7 var best.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 21:19   #86
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Det så ut som om Lise hadde hengt et par indianerskalper på hver skulder, besynderlig antrekk

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 21:21   #87
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Det så ut som om Lise hadde hengt et par indianerskalper på hver skulder, besynderlig antrekk

Jeg var litt overrasket for jeg syntes antrekket var alt annet en flaterende. Hun er jo kjent for å være et stilikon.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 21:50   #88
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Jeg ble litt overrasket av meg selv som synes "Sammen" var litt ålreit likevel. Selv om "vi voksne" ( ) syns jenta dansa forferdelig.

KULT at Bobby Bear & Øien kom videre!! Det hadde vært noe å tatt med seg til ESC!
Annerledes og...hyggelig bidrag!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 21:58   #89
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Haha, gammelmannskøntri fikk flest stemmer. Jeg fniser av sidrumpa nordmenn. Men jeg likte Tooji, han har ikke all verdens stemmeprakt men dansen og rytmene var fengende. :fjortis:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 23:29   #90
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Her i huset heier vi på "Sammen", men det har vel muligens noko med at mor ikkje er noko MGP- fan, storesøster digger AF1 og far i huset meinte alle burde heie på Håvard Lothe band, siden han kjenner den eine. Far er dermed boikotta, og lillesøster er likegyldig.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 17:40   #91
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Kommer Plumbo til å vinne i den norske finalen i kveld?

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 17:46   #92
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Kommer Plumbo til å vinne i den norske finalen i kveld?

Det håper jeg virkelig ikke!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 17:52   #93
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

KULT at Bobby Bear & Øien kom videre!! Det hadde vært noe å tatt med seg til ESC!
Annerledes og...hyggelig bidrag!

Håper igrunn disse vinner i kveld.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 17:56   #94
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Jeg ble faktisk rørt av Noras sang, jo?! Jeg tror den kan ha potensiale til å nå langt i Baku, selv om den kanskje er litt for musical-aktig. Dessuten er hun et så stort talent at det hadde vært kult å vise henne fram for resten av Europa!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 17:56   #95
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Det håper jeg virkelig ikke!

Jeg leste nettopp på aftenposten at Plumbo har musikk som folket liker og selv om ikke musikkpolitiet er enig, så skulle vi nå få se at det er folket som bestemmer i MGP. Det er nemlig på tide at folkeligheten vinner.

Jeg er da en av folket jeg også og kommer ikke til å stemme på dem!

http://www.aftenposten.no/kultur/Vil...l#.TzadPlxOiAg

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 18:14   #96
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg ble faktisk rørt av Noras sang, jo?! Jeg tror den kan ha potensiale til å nå langt i Baku, selv om den kanskje er litt for musical-aktig. Dessuten er hun et så stort talent at det hadde vært kult å vise henne fram for resten av Europa!

Du husker islandske Johanna i 2009? Hun var en yndig ung dame med lyseblå kjole og en fin ballade et ellers hesblesende år. Hun ble nr 2 Jeg tror fort Nora kan kopiere bedriften, for de låtene som er klare for Baku, er ikke mye å skryte av så langt. Jeg heier på henne, selv om det hadde vært en ære om en legende som Bobby Bare viol representere Norge. Jeg ble utrolig sjarmert av det enkle, elegante oppsettet på scenen, spillegleden, og stoltheten til Petter Øien over å få stå på scenen og synge sammen med Bobby Bare... ubetalelig, da ble jeg rørt

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 18:37   #97
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Plumbo vinner, det er jeg overbevist om. Men sangen funker ikke utenfor Norge. Jeg synes Tooji bør vinne, han har den mest egnede sangen. Liker Nora og Reidun sine sanger også.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 18:48   #98
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Eric Saade 2011:


(Kilde: youtube.com)


Tooji 2012:

(Kilde: youtube.com)


Jeg har overhodet ikke lyst til å sende noe til Baku som nærmest er en variasjon av oppskriften til fjorårets svenske suksess. Selve melodien er ikke lik, men oppbyggingen, stylingen, koreografien, konseptet. Jeg skjønner at Tooji vil høste mange stemmer internasjonalt, men jeg vil heller at vi sender noe genuint som flopper (eks Alvedansen, Haba Haba osv) enn en blåkopi av hva svenskene serverte i fjor.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 19:55   #99
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Men Tooji er i hvert fall søtere og mer sympatisk en fjorårets svenske.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 20:04   #100
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Per Sunnes kunne jo like godt ha sagt: IKKE stem på Plumbo!

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no