Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Pynte til påske

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-24, 11:19   #21
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pynte til påske

Jeg har skrudd av vinterlysene nå og fant noen gule lys. Så koselig at du vil pynte til du får besøk.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-24, 12:50   #22
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pynte til påske

Kjør på! Vi pyntet i helgen. Har fått to kommentarer på at det var tidlig, men da bare lo jeg. Vi skal bort i påsken og skal det pyntes som vi har glede av, så er det jo nå.

For de nerdete som liker årshjul, vurderer å bruke min plandisk lisens til å lage et pynteårshjul

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-24, 16:43   #23
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.727
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pynte til påske

Jeg har og tatt ned vinterlysene idag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-24, 18:55   #24
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pynte til påske

Alt vi har av påskepynt er på hytta. Enten pynter Helten før jeg kommer opp, eller Mellomste og jeg pynter sammen når vi kommer. Det er ikke mye, men akkurat nok til at det blir påskestemning.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-24, 20:15   #25
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.727
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pynte til påske

Idag kjøpte jeg påkehøne på Krenmerhuset til 50% rabatt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-24, 20:28   #26
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pynte til påske

Har begynt med påskeservietter. Så ikke for tidlig.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-24, 21:42   #27
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pynte til påske

Jeg har i alle fall KJØPT gule servietter, har bare ikke satt dem frem enda. Skal rydde spisebordet, bytte du og sette dem frem. Enn så lenge funker de lyseblå helt greit. Men gule skal frem, kanskje i helga? Og den påskepynten som aldri forsvant etter påske og derfor bare står i skapet med serviset, det kommer frem. Resten, det som faktisk flyttet ned i boden etter påske i fjor venter jeg nok med å hente frem. Men det som ER her....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-24, 19:41   #28
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pynte til påske

En løper og to lysegule kubbelys på Kid i dag, jeg la de på bordet......, også er det visst en helårlig liten påskekylling i en hylle i stuen. Jeg er klar!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-24, 09:41   #29
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pynte til påske

Jeg har kjøpt gule lys. Kom på da jeg leste her at vi har minst en påskeduk. Den skal jaggu frem nå. Jeg trenger noe som lyser litt opp og har glade farger.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-24, 11:08   #30
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pynte til påske

Jeg var på Kid i går og kjøpte lysegule lys og noen nye tøyservietter som er vårlige (hvit og grønn). Skal også kjøpe ulike svibler og ha i krukker på bordet, så blir det påskestemning der. I tillegg har jeg mine fantastisk fine håndmalte egg i mange ulike farger (tror de er ukrainske) som skal spres litt rundt omkring. Tenker jeg pynter etter helgen.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no