Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmasjonsdress

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-09, 19:16   #1
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Konfirmasjonsdress

Det har gutten min fått i dag.
Mammaen min som betaler og hun fant ut at det vistnok ar tilbud på Dressmann. Må innrømme at jeg var bitteligg negativ til valg av butikk, uten å ha noen god grunn utenom at jeg tenker "bilbuksa" når noen sier Dressmann.
Men nå er dress, 2 skjorter og slips innkjøpt og det samme med pensko.
Dressen var forresten fin og satt veldig pent på han.
(og hedligvis hadde jeg fått vasket bort mesteparte av blodet i bakhodet hans etter føflekkfjerning i dag)

Da er det noe som er klart til konfirmasjonen i allefall.
Jeg har litt god tid enda jeg, det er jo 3 mnd igjen.
Eller jeg har kjøpt inn noe pynt da.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 19:19   #2
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmasjons dress.

Jeg kommer også til å gå på Dressmann. Var og tittet der for noen dager siden. Helt fine dresser der.

Jeg skal på rehabiliteringsopphold de tre ukene før konfirmasjonen. Så jeg må ordne det som kan ordnes i forkant.

Har kjøpt engangsduk av kraftig kvalitet, servietter, lys og sølvløper. Han vil ha mørkeblått og sølv. Blomster vet jeg ikke enda, men det blir noe i gul/beige/hvit som lysene. Bordkort må også lages.

Hva jeg skal ha på meg har jeg ikke peiling på.... Det er to måneder til vår konfirmasjon.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 19:27   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmasjons dress.

Så bra at dressen er kjøpt og det koster nok penger allikevel, så det er godt å kunne fordele utgiftene på noen måneder.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 19:29   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjons dress.

Min eldste som ble konfirmert i fjor hadde også dress fra Dressmann. Den er nok litt tynnere i stoffet enn skikkelige kvalitetsdresser, men den satt veldig pent på han og funket helt fint. Han har faktisk brukt den fem seks ganger etter konfirmasjonen.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 19:33   #5
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmasjons dress.

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Min eldste som ble konfirmert i fjor hadde også dress fra Dressmann. Den er nok litt tynnere i stoffet enn skikkelige kvalitetsdresser, men den satt veldig pent på han og funket helt fint. Han har faktisk brukt den fem seks ganger etter konfirmasjonen.

De vokser så veldig i den alderen at en Dressmanndress holder i lange baner.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 19:40   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmasjonsdress

Blir dress fra Dressmann her også!

Skjorte , slips og sko er allerede kjøpt, så det er kun dressen som står igjen.

Må kjøpe drakt til minsten, men søsteren min og jeg som begge har konfirmanter i mai skal ha like festdrakter på de to minste guttene.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 23:02   #7
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmasjonsdress

Jeg synes jo det var svindyrt jeg da.
2100,- for dress, 2 skjorter og slips.
Skoa kom på 300,-
Det er jo en total på 2400,-
Godt mamma betalte sier jeg.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 23:26   #8
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmasjonsdress

Huffda det ble mye penger. Dressene kostet kr. 1295. Vet ikke hva skjortene koster.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 23:42   #9
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmasjonsdress

Skjortene kostet 299,-pr stk.
Så jeg ser nå at det har blitt feil.
For når man tok 2 skjorter så skulle slipset være gratis.
(var ikke derfor det ble 2 skjorter, var liksom greit med en ekstra)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 23:52   #10
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmasjonsdress

Dressmann har fine konfirmasjonsdresser

Vi var i en barnedåp for en mnd siden, og kjøpte dress på dressmann til 12 åringen her.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no