Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-09, 15:16   #41
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Jeg ville ikke ha brukt penger på fotograf.

Jeg ville derimot, ja jeg vet at jeg gjentar meg selv, ha prioritert å ha noe hjelp. Det er greit nok å si at man kan be slektninger om å være litt oppmerksomme. Men etter min erfaring så faller den oppmerksomheten bort dersom de blir opptatt av noe, som en interessant samtale, og så må du enten gjøre alt selv eller gå rundt og minne folk på at de burde hjelpe. Jeg slapper i hvert fall mye mer av dersom jeg vet at det er noen som organiserer litt rydding, kaffekoking og organisering, og jeg kan ha muligheten til å snakke med noen jeg også.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 15:18   #42
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.


Hvilke gjester man ber, jeg mener nærmeste familie og faddere er selvskrevne gjester.

Vi kommer ikke å be fadderne. Begge fadderne sviktet totalt mens han fortsatt var liten, så jeg har ingen interesse av å be to personer som ikke kjenner han i det hele tatt. Så vi kommer i stedet til å be de to voksenpersonene utenom familien han har hatt mest med å gjøre opp gjennom oppveksten.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 15:19   #43
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Kreativ Catering på Nordstrand har fantastisk sushi!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 15:19   #44
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg slapper i hvert fall mye mer av dersom jeg vet at det er noen som organiserer litt rydding, kaffekoking og organisering, og jeg kan ha muligheten til å snakke med noen jeg også.

Jeg tror også at jeg kommer til å ville ha hjelp. Jeg har lyst til å nyte denne dagen litt selv, ikke bare stå inne på kjøkkenet og legge mat på fat og koke kaffe.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 15:19   #45
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Vi tok ikke konf.bilder hos fotograf. Vi tok bilder selv. Bare motivet er flott, blir jo bildene flotte også. ....vel stort sett.

Vi hadde forresten middag. Middagen hadde vi hos svigers, etterpå ruslet alle hjem til oss for kaker, kaffe og sosial omgang. Veldig trivelig.

Svigermor ble helt da vi ikke pusset opp gangen før vi skulle ha konfirmasjon. Vi har riktig nok hatt en liten vannskade der, så tapeten har fått en sprekk, men dog. Man lager seg ikke mer arbeid enn man behøver liksom. Og ingen av gjestene kommenterte den ødelagte tapenen heller.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 15:19   #46
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Kreativ Catering på Nordstrand har fantastisk sushi!


Har de?!?!??!? Toppers. Da blir nok min japanskfikserte sønn meget lykkelig!!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 15:26   #47
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Har de?!?!??!? Toppers. Da blir nok min japanskfikserte sønn meget lykkelig!!

Jepp! Jeg sikler bare jeg tenker på kamskjellsushien deres...

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 15:36   #48
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vi kommer ikke å be fadderne. Begge fadderne sviktet totalt mens han fortsatt var liten, så jeg har ingen interesse av å be to personer som ikke kjenner han i det hele tatt. Så vi kommer i stedet til å be de to voksenpersonene utenom familien han har hatt mest med å gjøre opp gjennom oppveksten.

Ja du sier noe. For storebror er det forsåvidt en av fadderene som ikke blir invitert pga det samme, men skikk og bruk sier vel at faddere er selvskrevne ved konfirmasjon. Det var også en fadder hos hver av jentene som ikke ble invitert.
Storebror ønsker ingen taler, han er en flau herremann. Vi holdt taler og hadde sanger i jentenes konfirmasjoner. Tenker jeg skal snekre sammen en enkel sang til han.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 18:20   #49
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Jeg har begynt å tenke på konfirmasjonen om to år, men bare på klærne. Man må det når det er snakk om bunad, og bunad må man selvsagt ha.

Jeg hadde latt guttungen velge farger, men om han er hekta på Japan er jo fargene i flagget et forslag. Sort er jo også en litt røff farge for gutter. Jeg hadde nok latt hanvelge fargene snart slik at jeg hadde dem i bakhodet og kunne snappe opp gode ideer når jeg så dem.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 18:24   #50
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Svart duk, røde blomster, japanske lykter på bordet… Og sushi fra Nordstrand.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 18:25   #51
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Vi skal ta bilder hos fotograf. Jeg tok babybilder hos fotograf da han var liten, jeg vil ha egne fotografkonfirmasjonsbilder. Det er slett ikke sikkert vi bruker dem som takkekort (mest pga prisen), men bildene vil jeg ha. Vi planlegger også å ta familiebilde i samme slengen, det er noen år siden sist.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 18:31   #52
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Divine, jeg er bare bitte litte granne nysgjerrig...hvorfor er din sønn så opptatt av Japan? (Og for en fantastisk gave, det må være den beste gave noen kunne få).

Jeg spør fordi jeg har en 16 åring hvis største drøm er å komme til Japan, og jeg begriper bare ikke hvorfor han har kommet på det.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 22:18   #53
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vel, vi lurte lenge på om dette var en "ånkli" konformasjonsgave, men så tenkte vi "shit au". Det finnes ingen lov som sier at man skal gi penger, moped eller sølvtøy.

Det er ånkli så det holder! Det kommer garantert til å bli det beste minnet fra hele konfirmasjonstiden. Snakk om minne for livet, da. Drit i selve dagen, liksom.

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Divine, jeg er bare bitte litte granne nysgjerrig...hvorfor er din sønn så opptatt av Japan? (Og for en fantastisk gave, det må være den beste gave noen kunne få).

Jeg spør fordi jeg har en 16 åring hvis største drøm er å komme til Japan, og jeg begriper bare ikke hvorfor han har kommet på det.

Manga? Anime? Kill Bill? Karate Kid? Sushi? Haruki Murakami? What's not to like?

Eller kanskje det er Haiku, harakiri, sake eller origami som lokker?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 22:33   #54
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Sang? Tale? PP med bilder og lyd? Sanger blir det ikke! Banna bein! Jeg skal be faren om å holde tale. Jeg ønsker å vise bilder, så det må vi få ordnet.


Ville bare tipse om Photostory, et gratis program man kan bruke til å lage bildehistorier (ligger mange på Youtube, bl.a.; sånne med musikk, og bilder som skifter til musikken, gjerne med ulike effekter). Jeg brukte dette programmet for å lag en bildepresentasjon til konfirmasjonen til nevøen min i vår. Det ble veldig bra.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 23:02   #55
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg har begynt å tenke på konfirmasjonen om to år, men bare på klærne.

Godt det er flere av oss. Jeg er nok litt verre enn deg, for lokalet ble bestilt for et halvt år siden. Må si jeg gleder meg til det blir vår tur. Elsker å stelle i stand til merkedager.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 23:05   #56
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Svart duk, røde blomster, japanske lykter på bordet… Og sushi fra Nordstrand.

Høres bra ut!

Vi hadde sushi-party en gang, og da hadde vi hvite tallerkener, røde servietter som jeg brettet i tre (så de ble ca. 4 cm brede), også hadde jeg kjøpt sort, riflet bånd som jeg limte sammen til serviettringer. Med et sett spisepinner inni serviettringene sammen med servietten ble det veldig bra! Kjøpte engangsspisepinner i toppetasjen på Steen & Strøm. Kostet ikke så mye heller! 3 kr per stk eller noe sånt.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 23:09   #57
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Enig, det er ikke bryllup. Senk skuldrene. Jeg har hatt tre konfirmanter, ingen har vært hos fotograf. Vet ikke om det er så veldig vanlig egentlig?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 07:38   #58
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Enig, det er ikke bryllup. Senk skuldrene. Jeg har hatt tre konfirmanter, ingen har vært hos fotograf. Vet ikke om det er så veldig vanlig egentlig?


Jeg tror ikke det er så vanlig med fotograf lengre. Som nevnt tidligere var det ei i klassen til Elsa som hadde fotograf, og forstørrelse av bildet til å ha på veggen kostet rundt 90 000 kroner. Holdt på å få sjokk når hun fortalte det!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 07:45   #59
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Hva slags bilde kan det være til 90000?

Jeg har vært i flere typer konfirmasjonsselskap, men i slekta mi er det vanlig å ikke ha det så høytidelig. Middag eller koldtbord + kaker er vanlig hos oss.

Japansk tema høres gøy ut.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 08:34   #60
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?

Sjekk hvem som har et godt kamera og fin et fint sted å ta bilder. Noen år siden jeg ble komfirmert, men vi gjorde det slik. Har masse fine bilder fra den dagen uten fotograf.

Jeg ville også spurt et par stykker om litt hjelp. Det er utrolig mye småting som å fylle på kaffekanner, tømme og fylle opp i fat osv. osv. Mye koseligere for komfirmanten at de som er gjester virkelig er gjester og ikke ryddehjelp.

Selv hjalp jeg foreldrene mine på rypeaften i helgen, var en kjempejobb, men vel verdt det for da fikk de sitte med gjestene. Ellers hadde de bare flydd.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no