Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-20, 20:15   #441
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Gleder meg til å se piloten til The Plot Against America på HBO. Terningkast 6 i Dagbladet.

Ed Burns er blant skribentene, og da er jeg alltid med. Spent!

Så den fikk 4 et annet sted. VG kanskje?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 17-03-20, 20:18   #442
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Bør vi se Homeland eller er det kjedelig?



Selvsagt må den sees vil jeg si Hvis man liker sånt vel og merke. Kjedelig er den definitivt ikke. Ikke noen av sesongene. Og den har holdt seg svært dagsaktuell i alle sesongene.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 17-03-20, 20:34   #443
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.



Selvsagt må den sees vil jeg si Hvis man liker sånt vel og merke. Kjedelig er den definitivt ikke. Ikke noen av sesongene. Og den har holdt seg svært dagsaktuell i alle sesongene.

Vi ser første episode nå og den er langt mer intens enn jeg hadde trodd. Av en eller annen grunn har jeg sett for meg at serien handlet om en litt kjedelig husetpåprærienfamile og der tok jeg visst skikkelig feil, gitt.
Den er nok ikke kjedelig. Men da spørs det om den blir litt vel tøff for meg, jeg er pingle når det gjelder vold og action.

Drømmedama er ikke aktiv  
Gammel 17-03-20, 21:42   #444
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Oii, Kingdom har kommet med ny sesong på Netflix!

Oioioi! De har de beste hattene.

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv  
Gammel 18-03-20, 06:58   #445
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Huset på prærien er ikke helt dekkende for Homeland, nei. Jeg ramlet av etter noen sesonger, men det var fordi jeg ble lei sjangeren.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 19-03-20, 00:25   #446
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Vi har startet på The Valhalla Murders på Netflix. Islandsk krim. Må bare huske å bytte fra engelsk til islandsk tale, engelsk kommer automatisk

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv  
Gammel 19-03-20, 08:37   #447
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg har begynt på Downton Abbey. Har stått på lista lenge, og nå har man jo tid til sånt. Ligger på Prime.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 25-03-20, 14:23   #448
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Akkurat sett Tiger King.
Du tror det ikke før du får se det.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv  
Gammel 25-03-20, 14:34   #449
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Akkurat sett Tiger King.
Du tror det ikke før du får se det.

Jeg og. Jesus Christ.

Jeg har vært i en av tigerparkene.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 25-03-20, 15:32   #450
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Vi vaser rundt på strømmetjenestene for å finne noe som får oss hektet. Vi er inne i en periode da det skal endel til tydelig...

Forsøkt oss på:

The Plot against America (HBO): Absolutt god, men litt for langdryg for oss. Vi ble ikke dratt ordentlig inn. Dessverre.

Killing Eve S2 (HBO): Vi eeeelsket S1, men vi er litt avventende på entusiasmen for S2. Men serien er jo veldig god, og laget av Phoebe Waller-Bridge.

Threadstone (Amazon): Denne ser vi med 15-åringen. Underholdende, men ikke sånn at vi MÅÅÅÅ se liksom.

BBC's Pride & Prejudice (1995): Denne kan jo ikke ses for mange ganger, men det er første gang for 17-åringen og det varmer jo et mamma-hjerte noe helt hinsides Skår i gleden er at vi må se den på DVD siden blu-ray'en kun har engelsk tekst, og det er ikke så enkelt for en dyslektiker. Bildekvaliteten er langt under pari, så hvis noen vet hvor vi kan se denne med norsk tekst på nett i bedre kvalitet, så blir vi glade

Modern Love (Amazon): I søken etter noe feel good så valgte jeg å teste denne. Små filmsnutter på 30 min som tar for seg kjærlighetshistorier fra en avisspalte. Kun sett én, og håper på mer spennende historier selv om dette var koselig nok altså.

Outlander (siste sesong): Jeg eeelsker jo Outlander, MEN jeg har ikke blitt dratt inn i den siste sesongen (jeg begynner å se et mønster her ). Men jeg gir den ikke opp altså. Jeg er ikke der.

Grey's Anatomy (siste sesong): Binget denne, og det var deilig og sånn passe hjernedødt

Filmer:

Marriage Story (Netflix): Godt spilt, og en fin historie sånn egentlig selv om det ikke var noe nytt under solen. Men jeg/vi klarte jo ikke helt å relate'e sånn egentlig. Vi lurte på om den var veldig amerikansk, for vi har ikke hørt om sånne skilsmisser i Norge. Men vi kjenner få som er skilt, og de som er det, ja, så har det ikke vært sånn overdreven og trist bruk av advokat. Men altså, vi tror kanskje vi er uopplyste - så vil gjerne ha en realitetsorientering

John Wick 3: Parabellum (Viaplay): Jeg elsker John Wick og denne skuffet heller ikke. Vakre kampscener og null snikksnakk



Noen som har sett A Million Little Things på Sumo? Er den bra? Feelgood? Ser den har høy rating på IMDb, og trenger noe sånt. Tar selvsagt i mot andre tips på feelgood.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 25-03-20, 15:55   #451
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Akkurat sett Tiger King.
Du tror det ikke før du får se det.

Jeg også. Og er fortsatt litt sånn

amylin er ikke aktiv  
Gammel 25-03-20, 17:16   #452
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg liker A million little things. Feelgood er litt rart å kalle det siden opptakten til serien er et selvmord, men den har et fint blikk på relasjoner. Litt amerikansk, men det ventet jeg jo.

Jeg har gått tips om The english game på Netflix, den tror jeg er midt i blinken for meg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 25-03-20, 17:17   #453
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Vi ser sesong 2 av project Blue book på TV 2 sumo. Samme sted ser jeg også A million little things. En ganske fin dramaserie hvor man lett blir glad i karakterene.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 25-03-20, 17:19   #454
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Og der skrev Blondie om akkurat den samme som meg. Det er jo en ferlgood serie selv om den byr på mange tårer også..

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 25-03-20, 18:39   #455
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Vi begynte på Timeless (Netflix), men den fenget ikke i det hele tatt, selv om jo nok kanskje plottet var artig nok.

Så vi har begynt på Ragnarok (Netflix) i stedet. Bare sett en episode, men den var mye mer lovende.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 25-03-20, 23:00   #456
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Sesong 2 av Mi briljante venninne på HBO. Endelig!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 26-03-20, 06:39   #457
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.814
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Vi ser Blacklist for tida. Den er overraskende underholdende.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 26-03-20, 13:49   #458
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Føler med på dokumentaren om Scandinavian star. Mye rart som skjedde det døgnet den brant og mange grusomme skjebner

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv  
Gammel 26-03-20, 14:05   #459
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Hva strømmer du nå

Vi ser "Breeders" på HBO (føles tildels veldig gjenkjennelig nå som vi og ungene går og tråkker oppi hverandre hele dagene ) og "Giri/Haji" på Netflix. Sistnevnte er en litt spesiell krimhistorie som dels foregår i London, dels i Tokyo - liker den godt.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 26-03-20, 15:42   #460
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

T-WE ( telenor) har 20 gratis ganske nye filmer nå for de som har Canal Digital tv-pakke. Gjelder ut mars.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no