Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Har du vært på forestilling på Broadway?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-08, 20:12   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du vært på forestilling på Broadway?

Vi driver og sjekker ut barneforestillinger på Broadway på Manhattan. Amerikanske nettsider er noe herk - information overload er vel stikkordet. Jeg finner ikke helt frem, men kunne tenke meg en oversikt over barneforestillinger i mars. Er det noen som er kjent med bestilling av billetter til teaterforestillinger her? Er det noen teater som er å foretrekke fremfor andre? Er det samme toleranse for barnebråk under barneforestillinger som her hjemme? Kjenner du til noen forestillinger som skal være spesielt bra? Vi har tittet såvidt på The Lion King, som kunne vært gøy. Det står at den passer for alle aldersgrupper, så jeg ville tro at det går bra med min gutt som da er nærmere 3 år. (Han er vant til å gå på teater og kino, og har gjort det jevnlig siden han var 1,5 år.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 20:24   #2
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært på forestilling på Broadway?

Jeg har sett Lion King på Broadway. Veldig, veldig bra. Jeg vil tro det kan passe bra for en treåring, så sant du ikke tror han kan bli redd av alle dyrene. Åpningsscenen er ganske storslått og dyrene kommer inn fra alle kanter. I tillegg er vel forestillingen ganske lang, men det er jo innlagt en pause.

Kan ikke hjelpe deg med det andre du spør om. Vi kjøpte billetter til begge showene vi var på av conciergen på hotellet.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 20:28   #3
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært på forestilling på Broadway?

Takk MinaX!

Det er ikke fare for at forestillinger er utsolgt hvis vi venter til vi kommer dit? Jeg så et klipp fra forestillingen på broadway.com, og det så jo supert ut. Det er bra om det er mye sang, ettersom engelsk er uforståelig for ham. Hadde dere med barn på forestillingen?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 20:44   #4
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært på forestilling på Broadway?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Takk MinaX!

Det er ikke fare for at forestillinger er utsolgt hvis vi venter til vi kommer dit? Jeg så et klipp fra forestillingen på broadway.com, og det så jo supert ut. Det er bra om det er mye sang, ettersom engelsk er uforståelig for ham. Hadde dere med barn på forestillingen?

Det er jo vanskelig å si sikkert da, men om dere har flere kvelder åpne, vil jeg jo tro at det er noen ledige billetter. Du kan jo undersøke om det går matinéer også? Showet har jo gått i ganske mange år nå, og vi hadde ihvertfall ingen problemer med å få billetter i 2003.

Vi så det før vi fikk barn forøvrig. Det er mye sang og en virkelig flott oppsetning med vakre dyr og mange effekter, så jeg vil som sagt tro en treåring vil ha glede av det. Kanskje dere kan se filmen på norsk først, så vet han hva som skjer?


Sist redigert av Storm : 24-01-08 kl 10:28. Årsak: 2003, ikke 2002
Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 22:07   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært på forestilling på Broadway?

Vi fikk anbefalt Lion King da vi var der borte. Puddingen var da 2 og de mente hun var akkurat for liten til at det ville funke. Hadde hun vært 3 var det helt perfekt, mente hotellbetjeningen.

Og jelt enig med MinaX, den kan man jo fint "øve" på med både DVD og lydbok og allverden.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 22:35   #6
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært på forestilling på Broadway?

Har du sett her?
http://www.playbill.com/events/listing/1.html

Ellers kan jeg anbefale Rent for voksne. Har aldri vært på barneforestillinger der, så jeg kan ikke svare på det andre.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 10:12   #7
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært på forestilling på Broadway?

Joda, boken har vi allerede, og filmen er det en smal sak å vise. Han fikk se et klipp fra forestillingen i dag tidlig, og syntes det var veldig spennende. Han skjønte dog ikke helt at man dro til Amerika for å se løver, for de bor som kjent i Afrika. Det var stive priser på disse billettene, så jeg håper ikke det blir en av de dagene hvor han er lei etter 50 minutter. Men men. Litt av opplevelsen er jo å ha vært der. Takk for svar!

Takk for linken, Majsa. Der var det jo greit å få kjøpt billetter.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no