Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

"Unisexbursdag"

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-07, 21:09   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Unisexbursdag"

Neesh kuer og griser er nok helt ypperlig! Camilla elsker alle dyr og et dyretema hadde nok vært midt i blinken. Unisex høres bra ut, synes jeg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 21:13   #22
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Unisexbursdag"

De fleste unger liker jo dyr. Malin også. Men hun derre guttejenta di må bare belage seg på prinsessekake.

Den bondegår-aktivitetspakken var jo litt kul da. Ungene får lage kjøleskapmagneter, og så får de hver sin dyremaske!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 21:18   #23
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.652
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Unisexbursdag"

Det er nok bra for 5 åringer og!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 21:19   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Unisexbursdag"

Hehe hun liker rosa kaker da, så det går nok helt fint. Hun er litt jentete og, heldigvis. I går ble hun helt fra seg av lykke over en rosa strømpebukse med glitter på, jeg trodde nesten jeg hadde fått en annen unge i hus.

Høres knall ut.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 21:54   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Unisexbursdag"

Jeg syns et kjønnsnøytralt tema er bedre enn "ridder til guttene og prinsesser til jentene". Man trenger jo ikke akkurat dytte dem med makt inn i kjønsrollebåsene heller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 21:59   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Unisexbursdag"

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns et kjønnsnøytralt tema er bedre enn "ridder til guttene og prinsesser til jentene". Man trenger jo ikke akkurat dytte dem med makt inn i kjønsrollebåsene heller.

:dulter kraftig:

Jeg fikk litt angst av prinsesseriddertanken. Ville dyr høres mye, mye bedre ut.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 22:00   #27
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Unisexbursdag"

bondegårdsdyr!

Dette var en fin side.. tror vi kommer til å prøve det der i februar

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 22:07   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Unisexbursdag"

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns et kjønnsnøytralt tema er bedre enn "ridder til guttene og prinsesser til jentene". Man trenger jo ikke akkurat dytte dem med makt inn i kjønsrollebåsene heller.

Helt enig. Dyrebursdag høres mye bedre ut, spesielt siden jeg har ei jente som heller vil leke med biler og Spiderman enn dukker og prinsessegreier.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 22:46   #29
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: "Unisexbursdag"

*sitter på gjerdet*

Her fyller Tigergutten 5 i februar, og han skal holde bursdagsfest sammen med sin trolovede, som fyller 5 rett før ham. Vi har ikke begynt å planlegge noe enda, annet enn at jeg som guttemammaen stiller med sjørøverkake og jentemammaen baker prinsessekake med Barbie i...

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 10:04   #30
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Unisexbursdag"

Tror vi kommer til å invitere bare jenter (fra barnehagen+Isets jente, og ei til), og holde oss til Ponny tema, noe jeg vet Malin har veldig lyst til. Evt. Tingeling. Syns liksom at bursdagsbarnets ønsker skal ha litt å si, og er ikke sikker på om hun hadde syntes det var like kult med ville dyr eller bondegår, som Ponnyer.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 10:07   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Unisexbursdag"

Jeg synes det er helt greit å ha et tema så lenge ALLE får delta i det samme temaet. Har ikke sansen for å dele opp guttene og jentene, siden jeg vet at jeg har ei jente som ikke passer inn i "jente-kategorien" og blir skuffet om hun ikke får det som guttene får. Så skal du ha et tema så bør det gjelde for alle. Jeg tror neppe gutter på 5-6 år blir snurt av prinsessetema, gutter på 5-6 år leker ofte like gjerne med dukker som med biler.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 10:09   #32
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Unisexbursdag"

Da blir det nok Ponnyer. Så får de en aktivitetspakke hvor de skal lage bøyle med ponny ører og hår på.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 11:21   #33
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: "Unisexbursdag"

Bare en liten kommentar:
Min snart 4 åring var invitert i bursdag til ei jente i barnehagen (de hadde invitert hele avd.). Han kommenterte at det var prinsesser på fatene (heldigvis først når han kom hjem) og han er slik som ikke alltid bryr seg om slikt. Han likte slett ikke de prinsessene.

Jeg bruker Ikea sine plast kopper og fat i selskap jeg. Fargerikt og fint.

Til saken: dyre tema er jo unisex og alle har jo et favoritt dyr.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 12:02   #34
Moria
Aktiv
 
Moria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 240
Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Sv: "Unisexbursdag"

Jeg hadde spurt bursdagsbarnet.
Vi hadde forøvrig barnebursdag med 17 unger forige uke. Det var ca 50/50 gutter og jenter. Bursdagsbarnet ville ha Aristokattene og det kunne ikke falle meg inn å ta hensyn til at de andre barna kanskje ville hatt noe annet.
De virket forøvrig veldig fornøyde og ingen av guttene tok åpenbar skade av å spise fra rosa tallerkner.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no