Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Erfaringer med navnefest?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-11, 22:55   #41
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med navnefest?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Joh, jeg vet da flere (ihvertfall to) barn som har kommet til verden uten noen seremonier av noe slag. Går helt fint.

Jeg har lest på Kvinneguiden at foreldre som ikke har noen feiring når de får barn er late og ikke burde fått barn fordi de ikke gidder å gjøre stas på dem.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 23:02   #42
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med navnefest?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har lest på Kvinneguiden at foreldre som ikke har noen feiring når de får barn er late og ikke burde fått barn fordi de ikke gidder å gjøre stas på dem.

Auda. Vi påførte nok barna våre mindreverdighetskomplekser og traumer ved at vi ikke organiserte storstilt feiring da de var 3-4 måneder, ja.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 23:04   #43
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaringer med navnefest?

Jeg skal manipulere noen bilder og plante noen minner slik at hun blir normal og slipper å lide under min latskap. :god mor:

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 23:05   #44
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaringer med navnefest?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Auda. Vi påførte nok barna våre mindreverdighetskomplekser og traumer ved at vi ikke organiserte storstilt feiring da de var 3-4 måneder, ja.

Vi også. Jeg var lat, og bare glad til for å slippe å organisere noe midt i ammetåke og eksamenslesing. Til gjengjeld holdt vi to ettårsbursdagsfester. (Kommer jeg til God Mor-himmelen likevel da?)

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 23:07   #45
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med navnefest?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Vi også. Jeg var lat, og bare glad til for å slippe å organisere noe midt i ammetåke og eksamenslesing. Til gjengjeld holdt vi to ettårsbursdagsfester. (Kommer jeg til God Mor-himmelen likevel da?)

Eksamenslesing? Den trekker deg så langt ned i søla at du må forbli der for alltid. Drev du med denslags da du hadde litenbaby i hus?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 23:09   #46
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaringer med navnefest?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Eksamenslesing? Den trekker deg så langt ned i søla at du må forbli der for alltid. Drev du med denslags da du hadde litenbaby i hus?

Jepp, jeg er redd for det, ja. Jeg overlot sågar babyen til pappaen hennes mens jeg hadde to ukers hjemme-eksamen.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 23:12   #47
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med navnefest?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jepp, jeg er redd for det, ja. Jeg overlot sågar babyen til pappaen hennes mens jeg hadde to ukers hjemme-eksamen.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 23:20   #48
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaringer med navnefest?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Har man en sånn markering, som regel?
Je hadde tenkt å la junior ankomme uten å servere noen hverken kake eller mat, men det er kanskje ikke så vanlig mer? :mememe:

Mine fire lever veldig godt med å ikke ha hatt en eneste liten kakebitsfeiring eller diplom av noe slag

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no