Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gaver til 11-årig jente?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-09, 22:57   #1
Intrigue
Superduperaktiv
 
Intrigue sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 507
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Gaver til 11-årig jente?

Hva gir man 11 åringer? Skal i bursdag men aner ikke hva jeg skal kjøpe. Kan ikke spørre for svaret på alle spørsmål er "vettkje". Det er hundreprosent gjennomført det svaret. Jenta er flott hun, men stille og litt lukket.
Ser henne ikke så ofte så jeg får ikke trykket på humorknappen hennes.

Hva liker de på 11, elvisene`?

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:59   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 11 åringer

Bøker, filmer, CD-er, penner og skrivesaker og sånt, ting som lukter godt (pokkers Hello Dritty bodysprayene er en slager her i huset og er nå bannvist), spill, ting man kan lage som smykker o.l.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:00   #3
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 11 åringer

Jeg har en 11 år gammel gutt så aner ikke hva jenter liker.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:01   #4
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: 11 åringer

WOW-klær - eller var det i fjor??

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:02   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 11 åringer

Kinobiletter, inngang til badeland, T-skjorte med favorittbandet, pyntesaker (Kule/søte smykker, armbånd, ringer, hårstash og godlukt (om hun er den type jente), vesker, klær ...

Når de begynner å bli 11 er det plutselig enkelt å kjøpe gaver, syns jeg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:03   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 11 åringer

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg har en 11 år gammel gutt så aner ikke hva jenter liker.

Men hva liker din 11-åring da? Det er jo ikke sikkert jenta det er snakk om er helrosa og dillete?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:11   #7
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 11 åringer

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men hva liker din 11-åring da? Det er jo ikke sikkert jenta det er snakk om er helrosa og dillete?

Det går mye i pokemon kort og en annen type kort som jeg ikke husker helt hva heter. Ser ut som det er en liten pause på de kortene nå Ellers liker han musikk, en stor slager for tiden er jo Michael Jackson og Mika. Fotball.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:13   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 11 åringer

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Det går mye i pokemon kort og en annen type kort som jeg ikke husker helt hva heter. Ser ut som det er en liten pause på de kortene nå Ellers liker han musikk, en stor slager for tiden er jo Michael Jackson og Mika. Fotball.

Stesnuppa (snart 12) er plutselig ihuga Michael Jackson-fan. "Jeg har alltid likt Michael, dah! Skikkelig teit med de som liker musikken nå bare for at han er død, lizzom. "

Og jeg skal love deg at hun aldri har hørt om han før han døde, hun heller.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:17   #9
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 11 åringer

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Stesnuppa (snart 12) er plutselig ihuga Michael Jackson-fan. "Jeg har alltid likt Michael, dah! Skikkelig teit med de som liker musikken nå bare for at han er død, lizzom. "

Og jeg skal love deg at hun aldri har hørt om han før han døde, hun heller.

Kjenner til denne.
Mellomste blir 12 år np til lørdagen.
Han hadde vel hørt om Michael Jackson, men nå er han skikkelig fan.
(og jeg synes det er så teit)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:18   #10
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 11 åringer

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Stesnuppa (snart 12) er plutselig ihuga Michael Jackson-fan. "Jeg har alltid likt Michael, dah! Skikkelig teit med de som liker musikken nå bare for at han er død, lizzom. "

Og jeg skal love deg at hun aldri har hørt om han før han døde, hun heller.

Ikke sant? Plutselig har barna våre fått øya oppe for Michael Jackson

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:20   #11
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 11-åringer

Jeg syns nå det er ganske teit at dere syns det er teit at de plutselig liker Jackson nå. Alle får da øynene opp for ny musikk på en eller annen måte. Selv dere. Jeg syns ikke det er det spor teit at Emma ble enda mer Abba-fan etter filmen. Teitinger.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:28   #12
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 11-åringer

Å bli fan etter å ha sett en film med masse av musikken er en ting, en annen ting er å bli fan fordi verden går av hengslene fordi en person dør.
Nå får jeg vel kanskje ta med at jeg synes det hele tok av i forbindelse med at han døde. Ble dritlie av å ese og høre om han omtrent hele dagen.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:30   #13
Intrigue
Superduperaktiv
 
Intrigue sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 507
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Sv: 11-åringer

Det er litt teit, fordi de påberoper seg "mange år" som fan, men det er ikke teit at de er fan.
Takk for tips, jeg får prøve å samle meg og skaffe en gave, nå har jeg litt å gå etter.

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 00:18   #14
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: 11 åringer

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

WOW-klær - eller var det i fjor??

Min 9-åring har erklært at WOW-klær vil hun ikke ha.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 00:28   #15
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 11-åringer

Ponny

11-årsalderen er morsom. Jentene leker ennå, men har begynt å se hva tenåringsjentene gjør, og forsøker å kopiere dem. Musikk og film er alltid populært, og klær/gavekort fra BikBok. Shuttershades (hvite eller rosa). Og lipgloss! Med smak

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 00:52   #16
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.329
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: 11-åringer

Opprinnelig lagt inn av Intrigue, her.

Det er litt teit, fordi de påberoper seg "mange år" som fan, men det er ikke teit at de er fan.

De er 11, de er ikke teite.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 08:50   #17
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaver til 11-årig jente?

Bøker, penger, spill, bodylotion, deo, parfyme, gavekort på klesbutikk,WOW-klær, Cd, DVD, hårstæsj, plakater, kinobilletter, pyntestæsj til rommet, klær generelt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no