Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

VitaePro

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-09, 12:57   #1
Katarina
Aktiv
 
Katarina sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 136
Katarina er litt kul
Standard

VitaePro

Noen som bruker dette kosttilskuddet?

Se her!

Sitat:

Wenche Myhre avslutter med at hun ikke har energi eller tid til å gå dypere inn i dette akkurat nå

Ikke energi? Skulle ikke VitaePro gi mer energi da?

Se også her.

Kommer på FBI i kveld!

__________________
Katarina, mamma til H & S f. 2002
Katarina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 13:09   #2
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VitaePro

På et kurs jeg tok i vår gjorde vi et dokumentsøk for å se på den effekten VitaePro påstås å ha på muskler og ledd. De har jo elendige referanser sjøl. Det virkestoffet de påstår er helt magisk har overhodet ingen dokumentert effekt på mennesker.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 22:49   #3
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VitaePro

Det er vel i det hele tatt ikke sikkert at antioksidanter har en bevist positiv effekt på vår helse. Forskere på området tror at det har det, men foreløpig er det ingen som vet.

Det er med andre ord litt som Aloe Vera

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 22:51   #4
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VitaePro

av alle som har spist VitaePro. Og av alle som spiser Möllers blåbærekstrakt. :barnslig:

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 21:58   #5
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: VitaePro

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

av alle som har spist VitaePro. Og av alle som spiser Möllers blåbærekstrakt. :barnslig:

:ler med:

  Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 22:24   #6
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VitaePro

Hiver meg på i latterkoret. Har tre stk. damer på jobb som når har innsett at de har kastet penger ut av vinduet uten noen som helst effekt i ukesvis.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 22:25   #7
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VitaePro

Har sagt opp mitt abonnement idag.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 22:34   #8
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: VitaePro

Og jeg ler med. VitaePro gjetter jeg er omtrent like effektivt som Noni Juice som min svigermor sverger til. Sist gang vi var i selskap der og hun begynte å legge ut om alt den var godt for, så måtte jeg gå på do for å le ferdig uten at hun ble fornærmet. Det er virkelig et fantastisk middel, som hjelper mot lite energi, forstoppelse, kviser, overvekt, depresjon, ja sågar sure tær ifølge svigermor.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 23:19   #9
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: VitaePro

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Og jeg ler med. VitaePro gjetter jeg er omtrent like effektivt som Noni Juice som min svigermor sverger til. Sist gang vi var i selskap der og hun begynte å legge ut om alt den var godt for, så måtte jeg gå på do for å le ferdig uten at hun ble fornærmet. Det er virkelig et fantastisk middel, som hjelper mot lite energi, forstoppelse, kviser, overvekt, depresjon, ja sågar sure tær ifølge svigermor.

Noni Juice skal jo til og med kurere kreft. Jeg ble overrasket da faren min døde. Han hadde jo drukket det.

  Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 23:31   #10
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VitaePro

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Og jeg ler med. VitaePro gjetter jeg er omtrent like effektivt som Noni Juice som min svigermor sverger til. Sist gang vi var i selskap der og hun begynte å legge ut om alt den var godt for, så måtte jeg gå på do for å le ferdig uten at hun ble fornærmet. Det er virkelig et fantastisk middel, som hjelper mot lite energi, forstoppelse, kviser, overvekt, depresjon, ja sågar sure tær ifølge svigermor.

For en vidunderkur! Det høres nesten ut som om det er for godt til å være sant!

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 23:32   #11
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: VitaePro

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Noni Juice skal jo til og med kurere kreft. Jeg ble overrasket da faren min døde. Han hadde jo drukket det.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 23:34   #12
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: VitaePro

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

For en vidunderkur! Det høres nesten ut som om det er for godt til å være sant!

Næsj, tror du? Har ikke kjent at det har luktet tåfis av svigermor på lenge jeg nå altså.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 10:30   #13
Katarina
Aktiv
 
Katarina sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 136
Katarina er litt kul
Standard

Sv: VitaePro

Jeg ble med en venninne på et foredrag om sånn Noni-greier. SÅNNE ting er jeg frytkelig skeptisk mot. Flaska med sånn Noni-juice var jo så himla dyr også. Og DA blir jeg skeptisk! Men det var jo nærmest "Halleluja"-stemning på det møtet. Det liker jeg ikke. Ingen drikk kan være SÅ fantastisk :nei: Det er ikke dermed sagt at jeg ikke tror at urter og planter har visse legende effekter. Men én plante kan ikke kurere "alt". Bullshit!

__________________
Katarina, mamma til H & S f. 2002
Katarina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 12:05   #14
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: VitaePro

Jeg har spist vitaepro en god stund og føler at det har hatt effekt på energinivået mitt. Men nå er jeg gått tom, og han jeg fikk det gratis av jobber ikke der mere - så da gidder jeg ikke. :gnien:

  Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 12:11   #15
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VitaePro

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har spist vitaepro en god stund og føler at det har hatt effekt på energinivået mitt. Men nå er jeg gått tom, og han jeg fikk det gratis av jobber ikke der mere - så da gidder jeg ikke. :gnien:

Bare første runde er gratis, vet du. Sånn er det med alt mulig rart.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 12:13   #16
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: VitaePro

Næh - jeg har hatt det gratis i et snaut år. Egen dealer. :vip-misbruker:

Nå får antioksidantene komme fra den nyoppdagede ekstremt lavkarbo tranebærjuicen.

  Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 13:18   #17
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VitaePro

Jeg ler godt når jeg hører at noen har abonnement på VitaePro. Snakk om å kaste penger ut av vinduet!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 16:17   #18
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: VitaePro

Jeg hadde god effekt av VitaePro ihvertfall.Fikk veldig myk hus(slapp og smøre inn min ekstremt tørre hud) og fikk mer energi.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no