Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva selger de i Tyrkia i år?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-14, 14:50   #1
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva selger de i Tyrkia i år?

Vi har vært i Tyrkia flere ganger, og ungene har shoppet t-shorter med Hello Kitty og Adidas-logo osv. Hva selges i år? De drømmer veldig om at det bugner av My Little Pony-klær og t-skjorter i neonfarger osv. De er 12 og 13 år og forbi Hello Kitty-perioden.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 16:00   #2
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva selger de i Tyrkia i år?

Trodde det var stort sett det samme hvert år jeg?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 16:23   #3
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva selger de i Tyrkia i år?

Akkurat det samme hvert år ja. Masse Hello Kitty, Adidas og fake t-shorter av forskjellige merker.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 18:23   #4
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva selger de i Tyrkia i år?

Er i Tyrkia nå og de selger alt her. Men også mye noen, ja. Og fake Toms, Birkenstock og Converse. Og I LOVE BODRUM på alt.

Men jeg må bare tipse: Vi har kjøpt et teppe/pledd/håndkle i bambus - det er helt fantastisk! Vi bruker det som teppe, men ser mange tyrkere bruker det som håndkle. Ser ut som et linteppe, egentlig - og jeg skal kjøpe flere. Superfine gaver og ha med seg på reiser. Kosta 20 LIRA, men da pruta jeg ikke, for jeg syns det var så billig likevel.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 23:59   #5
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva selger de i Tyrkia i år?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Er i Tyrkia nå og de selger alt her. Men også mye noen, ja. Og fake Toms, Birkenstock og Converse. Og I LOVE BODRUM på alt.

Men jeg må bare tipse: Vi har kjøpt et teppe/pledd/håndkle i bambus - det er helt fantastisk! Vi bruker det som teppe, men ser mange tyrkere bruker det som håndkle. Ser ut som et linteppe, egentlig - og jeg skal kjøpe flere. Superfine gaver og ha med seg på reiser. Kosta 20 LIRA, men da pruta jeg ikke, for jeg syns det var så billig likevel.

Skal se etter sånt teppe. Og så må vi kjøpe boxere.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no