Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-14, 21:17   #21
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

På Milos blåste det masse da vi var der i fjor - faktisk så mye at vi ikke kom oss dit da vi skulle, fordi vi tok en ganske liten ferge fra Santorini, og den tok ikke sjansen på å ta seg til Milos i det været. Det var en god del vind hele tiden mens vi var der, og vi skjønte på ymse ting (blant annet vindforbehold på den fine katamaranturen vi fikk) at det er vanlig med mye vind der. Det hjelper jo absolutt på opplevelsen av varme.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 14:39   #22
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Jeg har vært i Oslo i 30 grader, og det var rett og slett ubehagelig. Jeg ha sjeldent opplevd over 35 grader, og det er stort sett alltid en behagelig bris på de greske reisemålene jeg har besøkt. Eneste unntaket er Olympia. Der var det forferdelig varmt, 50 grader og inni en vindstille dal. Minstemann lurte på om vi kom til å overleve.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 22:17   #23
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Takk for svar alle sammen. Nå blir det ikke noen gresk øy på meg i sommer. Mannen min er ikke like badeferiefan som meg, og etter endel om og men har jeg slått det fra meg i sommer. Men vi har bestilt en fem dagers tur til Edinburgh. Selv om det ikke er noe turkis varmt vann og duftende urter der så er det mye annet som kan være hyggelig for familien. Så får vi bare krysse fingrene for det lokale badevannet her hjemme resten av sommeren.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 08:17   #24
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Takk for svar alle sammen. Nå blir det ikke noen gresk øy på meg i sommer. Mannen min er ikke like badeferiefan som meg, og etter endel om og men har jeg slått det fra meg i sommer. Men vi har bestilt en fem dagers tur til Edinburgh. Selv om det ikke er noe turkis varmt vann og duftende urter der så er det mye annet som kan være hyggelig for familien. Så får vi bare krysse fingrene for det lokale badevannet her hjemme resten av sommeren.

Litt sånn blir det her også.
Mannen er ikke fan av "syden", så vi ender kanskje opp fem dager i Polen eller noe.
Neste år tar jeg med gutta alene til en gresk øy, har vært med dem alene før.
De første 6-7 åra av guttas liv var vi på Kreta, Kypros eller i Tyrkia,
nå har han visst fått nok, mulig det er charter han fikk nok av.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no