Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-14, 08:55   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Jeg vet at det er varmt uansett altså, men er det noen steder det er såpass med vind at man kan klare en badeferie i begynnelsen av juli? Rundt 30 grader lever vi greit med.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 08:58   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Amorgos er vel kjent for å kunne blåse en del?
Samme med Naxos og Paros. Har de vindsurfing har de vind, tenker jeg.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 09:59   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Vi var på Kreta i månedsskiftet juni/juli i fjor, og hadde aldri over 27 grader. (Det var ille nok for meg, selvsagt, i verste solsteken, men altså egentlig ikke så fryktelig varmt. )

Ellers har jeg vært på Korfu en gang i starten av juli; det var også levelig. Det går for å være den grønneste greske øya, og den ligger jo et litt annet sted enn de fleste andre. *geografiorakel*

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 10:01   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Ja, den gjør jo det Bluen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 10:04   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Kreta har en del vind og som regel levelig temperatur. Den ligger jo lenger ut i havet enn mange av de andre øyene.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 10:06   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Hvilke steder på Kreta er finest? Hyggelig liten by/fine strender?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 10:09   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Jeg anbefaler dere å reise til sørsiden av øya. Der er det ikke de store turistmaskinene, men allikevel en del folk.

Vi har reist mye til Paleochora i sørvest, og synes det er innmari fint der. Fine strender, ålreite spisesteder og relativt rolig. Det går buss fra Chania mange ganger om dagen, og bussene fungerer veldig bra.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 10:10   #8
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.863
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Kreta har en del vind og som regel levelig temperatur. Den ligger jo lenger ut i havet enn mange av de andre øyene.

Da jeg var på Kreta opplevde jeg veldig forskjell på nord og sør. Sør var varmere og klammere, selv om det var helt ved kysten.

Rhodos by har vel alltid en del vind.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 10:38   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Rhodos by har vel alltid en del vind.

Avbefaler Rhodos hemningsløst i denne sammenhengen - vi reiste dit tidlig i juni en gang, og fikk 40 grader. Det var et mareritt. (Og vi flyktet inn til Rhodos by for å finne et hotell med air condition, fikk bare ett laken på deling til å ha over oss, frøs så vi skalv, og jeg ble sylte forkjøla. Er det rart jeg ikke dro til Syden på 13 år etterpå?)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 10:45   #10
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hvilke steder på Kreta er finest? Hyggelig liten by/fine strender?

Sørsiden har mange idylliske steder som ikke er like befolket, som Tjorven sier. Egentlig er hele sørkysten ei perle for seg - og generelt er Kreta en utrolig flott øy med mange muligheter og nydelige steder.

Vi trives dog særs godt i Rethymnon på nordsiden. Det er en stor by i Kreta-sammenheng, en universitetsby, men det er en veldig gammel og sjarmerende by med mye sjel, pittoreske smågater og ikke minst kilometervis med strand. Du flyr til Chania og tar buss i ca 1.5 time østover. Det blåser som regel alltid der, om enn i ulik grad og gjerne fønvind, og bare en befrielse når det er varmt.
Vi leier som regel alltid bil og reiser en del rundt på øya, så vi har sett og opplev mye. F.eks er Chora Sfakia en søt liten "by" i ei bukt, og Matala har en flott strand med fascinerende huler i fjellsiden der folk tidligere bodde. Alt dette er på sørsiden av øya, en ok kjøretur unna hvis man vi se noe annet en dag eller tre.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 10:48   #11
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Avbefaler Rhodos hemningsløst i denne sammenhengen - vi reiste dit tidlig i juni en gang, og fikk 40 grader. Det var et mareritt. (Og vi flyktet inn til Rhodos by for å finne et hotell med air condition, fikk bare ett laken på deling til å ha over oss, frøs så vi skalv, og jeg ble sylte forkjøla. Er det rart jeg ikke dro til Syden på 13 år etterpå?)

Naboene var der nå i slutten av mai, og det var 40 grader. Ulevelig. Hehe. Men det veksler vel.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 10:48   #12
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Avbefaler Rhodos hemningsløst i denne sammenhengen - vi reiste dit tidlig i juni en gang, og fikk 40 grader. Det var et mareritt. (Og vi flyktet inn til Rhodos by for å finne et hotell med air condition, fikk bare ett laken på deling til å ha over oss, frøs så vi skalv, og jeg ble sylte forkjøla. Er det rart jeg ikke dro til Syden på 13 år etterpå?)

Rhodos er vel kjent for å være ekstra varmt. (Jeg har mange andre innvendinger mot Rhodos også.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 13:01   #13
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Når jeg har vært i Hellas har jeg som oftest reist på den varmeste tida i juli-august. Jeg har aldri hatt det ubehagelig varmt. Jeg er fra Nord-Norge, og er ikke så vant til varme. Jeg har vært på Kreta, Kefalonia, Lesvos, Karpathos og Peloponnes.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 13:46   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Altså, jeg synes jo ikke det er for varmt i Tyrkia i månedsskiftet juli/august, så det er ikke sikkert jeg er en god kilde, men jeg har også vært på Korfu på samme tiden. Eneste jeg husker er at vi lå enten på stranden eller ved bassenget og at vi hadde det strålende fint. Ingen fikk heteslag. (Og vi var, eh, tilbøyelige til å bli dehydrerte ...)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 13:48   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg vet at det er varmt uansett altså, men er det noen steder det er såpass med vind at man kan klare en badeferie i begynnelsen av juli? Rundt 30 grader lever vi greit med.

Aner ikke om det er noen, men vi har hatt 28-30 grader på Skiathos og Skopelos og to ganger på på Kreta, mens på de joniske øyer (Lefkas) var det 40-42. Alle i begynnelsen av juli. Jeg tror egentlig det var litt tilfeldig. Men Skiathos var også kaldest i vannet. Sør-sdien av Kreta hadde også kjølig vann, men jeg har også opplevd 44 grader der, mens det var 35 på nordsiden.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 14:18   #16
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Jeg har også mange innvendinger mot Rhodos.

Tilos var fint, det var god bris og veldig behagelig.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 14:24   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Rhodos er ikke på lista, nei.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 14:40   #18
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Oppe på fjellet ovenfor Hersonissos. Vi bodde på en luksushotell ikke langt fra et badeland og en golfbane oppi der midt i juli et par uker for noen få år siden, og på flyplassen hjem reiste vi rutefly med mange andre nordmenn og alle klaget over hvor varmt det hadde vært. Vi hadde det deilig oppe på fjellet og hadde deilig vind og hadde det ikke for varmt annet enn den dagen vi dro ned til stranden i Hersonissos. Badelandet lå også oppe på fjellet der og var deilig å være på. Hvis du går inn på linken til hotellet vi var på, så ser du sikkert hvor på Kreta det ligger og kan finne andre bosteder i nærheten der. Var bare 20 minutter cirka med taxi fra flyplassen Heraklion.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 15:23   #19
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.688
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Ikke Rhodos? Dit skal vi for første gang i år. I juli. Etter Khallitea- tråden her på FP.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 21:14   #20
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke greske øyer er "kjøligst" i begynnelsen av juli?

Jeg liker Rhodos, og Rhodos by er fantastisk fin! God tur.

Vi er i Tyrkia nå - men det er noe spesielt med den greske maten og alt det der.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no