Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor vil jeg på storbyweekend?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-14, 08:54   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vil jeg på storbyweekend?

Mannen og jeg var i Barcelona i mars. Utrolig flott by fullspekket med gode restauranter.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 13:48   #22
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor vil jeg på storbyweekend?

Hvis du vil ha litt strandliv i tillegg til shopping og kultur og mat, hadde jeg prövd aa dra i september i stedet for. Da kan det fortsatt vaere deilig og varmt. Fra oktober av er for eksempel alle beach clubs i Nice stengt.

Jeg hadde helt sikkert valgt Barcelona enten det skulle vaere med eller uten strandliv. Herlig mat, masse aa se og super shopping. Mange hakk bedre enn Nice for eksempel.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 13:52   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vil jeg på storbyweekend?

Mens jeg likte både Nice og Barcelona på hver sin måte, men Barcelona er jo mye større og mye fullere av folk. Likte Nice bedre, men det kan ha med omstendighetene rundt ferien også å gjøre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 19:16   #24
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor vil jeg på storbyweekend?

For all del: Likte beggeto kjempegodt jeg, ogsaa, men synes Barca har enda mer aa tilby. For en helg rekker det imidlertid i bötter med det man kan finne paa i Nice.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 20:09   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vil jeg på storbyweekend?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

For all del: Likte beggeto kjempegodt jeg, ogsaa, men synes Barca har enda mer aa tilby. For en helg rekker det imidlertid i bötter med det man kan finne paa i Nice.

Barcelona har helt klart mer å tilby. Ikke rart heller, den er jo mye større og har et rikholdig utvalg av kunst, arkitektur, shopping og god mat. Jeg fikk fsktisk litt neller der, det var stappfullt av mennesker og aldri et restaurantbord ledig. Kan være tilfeldig, men jeg opplevde ikke det samme i Roma engang.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no