Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-11, 00:56   #21
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Sitat:

Kjære Gud jeg har det vått,
takk for regnet jeg har fått.
Du er god du lar det regne,
men får vel si på alles vegne:
Nok er nok, det må du se,
slutt å la det øse ned!!

Word.

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 19-07-11, 01:02   #22
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Min bror har hatt denne et par ganger
"Om det blir varmere nu så fløtt æ sørover"
(Han bort ute på helgelands kysten men en av gangene var han lengs nord i norge der de var 2 grader unna tropenatt på siste måling kl 7? om morningen)

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 13:20   #23
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Sitat:

klarer ikke for mitt bare liv å se sammenhengen mellom barn som går sultne til sengs i Norge,og bistandsbudsjettet...noen sånne klipp og lim-statusoppdateringer er så lavmål at jeg har ikke ord.og dette tør jeg sette på min status

Dette var en status etter mitt hjerte.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 13:23   #24
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Sitat:

Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure you are not, in fact, just surrounded by assholes

Den var litt fin syns jeg.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 13:27   #25
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

♥ Eg elske den norske sommeren - det er den beste dagen i året! ♥

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 13:36   #26
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

♥ Eg elske den norske sommeren - det er den beste dagen i året! ♥

Da kan man svare slutt å klag - vær takknemlig!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 13:40   #27
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Da kan man svare slutt å klag - vær takknemlig!

Heilt sant.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 14:10   #28
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Jeg sprer vanligvis ikke sånne massemeldinger, men denne likte jeg i dag.

Sitat:

En døende bestemor sier til sitt barnebarn: "Jeg kan dø hvert øyeblikk, så jeg vil , at du skal arve min gård, min villa, traktor, herskabshuset og alle mine husdyr og 22,389,630.00 kr i kontant".
"WoW!" sa barnebarnet "Takk bestemor, jeg viste ikke, at du engang hadde en gård og all denne rigdom.
Hvor ligger gården? "Bestemoderen svarer med sitt siste åndedrag ....." Det er på Facebook.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 15:20   #29
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Teoretisk sett kan menn og kvinner lære å forstå hverandre. Teoretisk sett kan man også fange ål med lasso.

 
Gammel 22-07-11, 15:21   #30
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Den var ikke dum.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 15:33   #31
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Teoretisk sett kan menn og kvinner lære å forstå hverandre. Teoretisk sett kan man også fange ål med lasso.

Den var bra.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 15:34   #32
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Jeg fant denne idag:

Jo flere solstråler vi har i hjertet, desto lysere blir livet. Bær derfor sola med deg i hjertet, så skinner den ikke bare for deg, men også for andre....

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 15:37   #33
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg fant denne idag:

Jo flere solstråler vi har i hjertet, desto lysere blir livet. Bær derfor sola med deg i hjertet, så skinner den ikke bare for deg, men også for andre....

Den skjønte jeg ikke..?

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 15:39   #34
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Den skjønte jeg ikke..?

Atte hvis man er gla inni seg, så smitter det på andre liksom?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 15:39   #35
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Dette var kanskje ikke en tråd for patetiske statuser?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 15:41   #36
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Atte hvis man er gla inni seg, så smitter det på andre liksom?

Jeg tenkte at bildebruken liksom var litt ulogisk, at hvis man gjemmer sola for seg selv inni hjertet sitt, så tar man den jo bort fra himmelen hvor den kan skinne for alle. Sosialdemokratisk og sånn.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 15:44   #37
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg tenkte at bildebruken liksom var litt ulogisk, at hvis man gjemmer sola for seg selv inni hjertet sitt, så tar man den jo bort fra himmelen hvor den kan skinne for alle. Sosialdemokratisk og sånn.

Hehe, ikke dårlig tenkt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 15:51   #38
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Dette var kanskje ikke en tråd for patetiske statuser?

Joda. Alskens. Jeg sitter her og humrer.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 15:54   #39
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg fant denne idag:

Jo flere solstråler vi har i hjertet, desto lysere blir livet. Bær derfor sola med deg i hjertet, så skinner den ikke bare for deg, men også for andre....

 
Gammel 22-07-11, 21:55   #40
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Hos meg skriver "alle" om Utøya og terrorangrepet.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no