Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-11, 22:58   #81
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Ryktebasert tilgangskrav til enkeltbrukeres blogger hadde vært, eh, interessant.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:01   #82
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg tenkte kanskje det var noen som hadde felles blogger og som drev den sammen. Litt mer eksklusiv enn medlemssalongen lissom. Men nå har jeg fått et greit svar på det.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:02   #83
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Å ha vært etablert bruker for to år siden, og ikke skrevet minst fire hundre innlegg på de to årene, hvordan er det mulig? Spørr av ren nysgjerrighet, for jeg skriver visst mer enn jeg liker tenke på... Ikke vært medlem i to år, og over 7600 innlegg....

Jeg har skrevet noen innlegg, men har ikke gjort meg så bemerket at eg har fått over 500 ryktepoeng på to år (eller er det fler år)...

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:03   #84
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Tenk å tillate salg av egenprodusert håndarbeid fra fine FP-ere, og så ta bort tilgangen min i samme håndvending!

Jeg tillater meg å surmule litt, men jeg skjønner begrunnelsen godt, og kommer sterkere tilbake.

__________________


Sist redigert av Hot Lips : 06-06-11 kl 23:11.
Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:08   #85
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg er verken spesielt kul, smart eller veldig pop. Ikke skriver jeg så fantastisk bra heller. Men jeg hadde ikke spesielt store problemer med å få høyt rykte. Det krever jo at man er ganske aktiv. Å ha under 2000 innlegg siden 2006 kaller ikke jeg å være aktiv.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:08   #86
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg har mer enn nok poeng, men synes likevel at poenggrensa var veldig høy.
Jeg tror, som noen nevnte her, at mange har blitt slappere i prikkefingeren med åra, og at det kan være vanskelig for mange å opparbeide seg nok poeng.
Høyt krav til innlegg er en helt annen greie -det synes jeg er bra!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:09   #87
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

jeg kommer til å savne de fine klærne fra Embriksmamma og LilleRosin.

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:12   #88
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Sier som flere her..greit med innleggene men syns 500 i ryktepoeng var mye. Har langt igjen før jeg er oppe i 500 poeng. Innlegg skal jeg nok klare.

Kjipt! Syns det er veldig kjekt å kunne kjøpe ting der inne og selge. Får vel tigge litt etter poeng da

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:13   #89
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Uhm, men dette er jo med på å bekrefte poenget til HP. Det er forumet, ikke markedsplassen, som skal være begrunnelsen for å være her inne. Markedsplassen er et ekstratilbud til de brukerne som allerede er aktive i forumet.

Nå var det ikke meg du snakket til, men mitt forrige innlegg kan vel også leses på litt samme måte som de du snakket til sine. Poenget for meg er ikke nødvendigvis at jeg er her mer for Markedsplassen enn resten av forumet, men måten Markedsplassen fungerer på her inne er en av de tingene jeg liker best. Nivået på diskusjonene her inne er til tider ganske høyt, og jeg føler i hvert fall at det kreves mer å få en høy "rykte-score" her inne enn på andre forum. Noe som i og for seg er bra, men det er jo trist når det nå fører til at jeg blir ekskludert fra deler av forumet jeg setter pris på. Da gjør det dessverre at følelsene i forhold til resten av forumet også blir litt "blæ", rett og slett.

Jeg har fått en del "hjelpe-prikker" for det forrige innlegget mitt, og vil for ordens skyld si at jeg ikke skriver noe som helst for å prikketigge. Men jeg leser at prikker man får her ikke gir poeng, så da lurer jeg på hvorfor min "rykte-score" har økt for hver prikk jeg har fått her? De er grå i kontrollpanelet, men de har gitt poeng.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:13   #90
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg gleder meg veldig over at alle de flinke håndarbeidsdamene her inne nå kan selge lekre ting til oss med ti tommeltotter.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:15   #91
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Input, her.


Jeg har fått en del "hjelpe-prikker" for det forrige innlegget mitt, og vil for ordens skyld si at jeg ikke skriver noe som helst for å prikketigge. Men jeg leser at prikker man får her ikke gir poeng, så da lurer jeg på hvorfor min "rykte-score" har økt for hver prikk jeg har fått her? De er grå i kontrollpanelet, men de har gitt poeng.

Jeg har også fått prikker i denne tråden som har gitt poeng.

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:16   #92
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg gleder meg veldig over at alle de flinke håndarbeidsdamene her inne nå kan selge lekre ting til oss med ti tommeltotter.

Ja!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:18   #93
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Callisto, her.

Jeg har også fått prikker i denne tråden som har gitt poeng.

Det var rart, for prikker i dette forumet teller vel ikke? Mine er i alle fall grå, ikke grønne.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:19   #94
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nå var det ikke meg du snakket til, men mitt forrige innlegg kan vel også leses på litt samme måte som de du snakket til sine. Poenget for meg er ikke nødvendigvis at jeg er her mer for Markedsplassen enn resten av forumet, men måten Markedsplassen fungerer på her inne er en av de tingene jeg liker best. Nivået på diskusjonene her inne er til tider ganske høyt, og jeg føler i hvert fall at det kreves mer å få en høy "rykte-score" her inne enn på andre forum. Noe som i og for seg er bra, men det er jo trist når det nå fører til at jeg blir ekskludert fra deler av forumet jeg setter pris på. Da gjør det dessverre at følelsene i forhold til resten av forumet også blir litt "blæ", rett og slett.

Jeg har fått en del "hjelpe-prikker" for det forrige innlegget mitt, og vil for ordens skyld si at jeg ikke skriver noe som helst for å prikketigge. Men jeg leser at prikker man får her ikke gir poeng, så da lurer jeg på hvorfor min "rykte-score" har økt for hver prikk jeg har fått her? De er grå i kontrollpanelet, men de har gitt poeng.

Grå poeng gir da ikke rykteøkning. Er du helt sikker på det?

Og det med å delta i debatter handler innimellom om så lite som å skrive et innlegg i en debatt som tilsvarer det du nettopp skrev. Jeg hadde fint kunnet gitt en poenggivende prikk for det innlegget (jeg kan godt gi deg en grå en for innlegget hvis du vil sjekke om den faktisk er poenggivende. :interessert: )

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:22   #95
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Er det ingen som vil la meg testprikke, altså?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:22   #96
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg lover å ikke rødprikke.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:23   #97
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Ja, det gjør det sannelig.

Jeg liker markedplassen veldig godt, både selger og kjøper selv.

Men nå er det visst slutt gitt, skuffende.

Slutt, gitt? Hvorfor det? Det er bare å hive seg med i diskusjoner rundt om så ordner det seg lett. Regner med at ledelsen ønsker forumdeltakelse utover annonsering på markedsplassen av medlemmene. Dette er vel et diskusjonsforum mer enn det er en kjøp- og salgsavdeling.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:23   #98
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Ja, jeg er 100% sikker, for jeg begynte med 490-noe og har nå 514. Sjekket kontrollpanelet før jeg skrev det første innlegget, og siden jeg bruker kontrollpanelet på å følge med på tråder, har jeg sjekket det jevnlig og sett at scoren min har økt jevnt og trutt.

Men for all del, gi meg en prikk. Her er beviset på at jeg har 514 nå, skal ta nytt screenshot når du har prikket.

*bortevekk siden linken outet hele navnet mitt*

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Sist redigert av Input : 06-06-11 kl 23:45.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:24   #99
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Haha, det blir poeng, og prikken blir grønn, Gaia. (Har fått prikker i tråden.) Kanskje HP har lagt inn unntak for Gis bort?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:24   #100
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det var rart, for prikker i dette forumet teller vel ikke? Mine er i alle fall grå, ikke grønne.

De er grå da og jeg har flere poeng enn før.

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no