Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-11, 20:56   #41
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg synes også at 500 ryktepoeng var mye. Tror det er mange som har over 500 innlegg uten å ha så mange ryktepoeng?

Har brukt markedsplassen men ikke så ofte, så antagelig blir det ikke noe savn.

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 20:58   #42
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg vil påstå at en bruker som byr på seg selv raskt vil oppnå prikker.

Jeg føler jeg byr på meg selv både titt og ofte. Deler både erfaringer og andre ting. Alikevel så er det ikke mange prikkene å høste.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 20:59   #43
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Tja, kanskje, men det gjelder ikke alle. Jeg ser på flere av de som har skrevet i denne tråden som brukere som byr på seg selv, men som ikke har nok ryktepoeng likevel.

Da tenker jeg det bare er et spørsmål om tid.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 20:59   #44
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Ja vel.

  Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 21:01   #45
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg vil påstå at en bruker som byr på seg selv raskt vil oppnå prikker.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Da tenker jeg det bare er et spørsmål om tid.

Ja, ettersom jeg allerede har vært medlem her i snart 5 år....

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 21:02   #46
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg syns også dette er synd. Har nok innlegg, men ikke nok ryktepoeng og jeg kjenner at jeg gidder ikke å "tigge" etter prikker for å komme inn igjen.
Dumt å bli ekskludert når man har hatt mye glede av den, og kjøpt endel.
Hvorfor sette kravet så høyt?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 21:04   #47
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Ja, ettersom jeg allerede har vært medlem her i snart 5 år....

Jeg ble nysgjerrig og tok et kjapt søk. For meg ser det ut som du er mest aktiv i kjøp og salg-trådene, og der blir man ikke akkurat kjent med deg. Kan det være noe i det?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 21:08   #48
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg har vel vært her siden 08 og har nesten 2000 innlegg. Er vel først siste året aktiviteten har tatt seg opp, men jeg kommer til å savne markedsplassen ja.

Jeg skjønner at det ikke skal være det første man får tilgang til. Men er det lov å håpe på at dere kan revurdere antall ryktepoeng som kreves?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 21:08   #49
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Det er mange her inne som sier de har sluttet å prikke, eller glemmer det. Kanskje alle bør bli mer obs på dette igjen?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 21:15   #50
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Er det sånn at man bare kan se sine egne ryktepoeng? Andre brukere ser jeg bare som xxx har et latterlig bra rykte, etc.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 21:20   #51
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Er det sånn at man bare kan se sine egne ryktepoeng? Andre brukere ser jeg bare som xxx har et latterlig bra rykte, etc.

Du kan iallefall se på medlemslisten og sortere etter rykte. Du får ikke opp antall men du ser hvem som har flest.

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 21:21   #52
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Callisto, her.

Jeg synes også at 500 ryktepoeng var mye. Tror det er mange som har over 500 innlegg uten å ha så mange ryktepoeng?

Jeg har over 500 innlegg, men når nok ikke 500 ryktepoeng på en god stund ennå. Synd.....

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 21:30   #53
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jøss, det syns jeg var et innmari høyt ryktekrav. Det tar litt tid å opparbeide seg det, altså. Jeg for min del er lysår unna, det hadde nok ikke hjulpet mye med prikketigging heller. Men at det blir muligheter for å kjøpe og selge håndarbeid og håndarbeidstjenester er flott da.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 21:35   #54
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg synes tanken bak er god, men er nok enig i at ryktepoengkravet var litt vel strengt.

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Jeg føler jeg byr på meg selv både titt og ofte. Deler både erfaringer og andre ting. Alikevel så er det ikke mange prikkene å høste.

Jeg har også sett deg mest i utstyrs- og hobbytråder, og der prikkes det sjeldent. Ellers kan det også være nicket, ihvertfall for meg, da jeg forveksler deg med Schnuppa.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 21:37   #55
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

500 ryktepoeng er ganske mye da man leste i hvor mangen rødprikker har du tråden at mangen har sluttet å være så aktive med prikkene.

Men jeg ser hvorfor det blir gjordt da.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 21:48   #56
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Bra. Jeg synes ikke 500 ryktepoeng er for høy grense. Er man litt aktiv, så kan det umulig være så uoppnåelig. Og litt aktiv bør man være for å benytte seg av markedsplassen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 21:53   #57
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Det var dumt. Jeg som tenkte at jeg skulle kjøpe både det ene og det andre til baby i januar. Skjønner forsåvidt poenget så må bare skrive litt bedre da.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 21:55   #58
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Så bra.
Jeg skjønner de som syns prikkene henger høyt altså, det har kostet litt høyt blodtrykk og engasjement å skrape seg opp dit jeg har kommet i alle fall, men samtidig syns jeg det er en god endring.
Og veldig hyggelig å kunne begynne med kjøp og salg av fabelaktige hjemmesnekrede ting også syns jeg.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 21:55   #59
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Går det ikke an å sette ryktekravet lavere da, når så mange som benytter seg av markedsplassen mister tilgangen på grunn av det?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:03   #60
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg ble nysgjerrig og tok et kjapt søk. For meg ser det ut som du er mest aktiv i kjøp og salg-trådene, og der blir man ikke akkurat kjent med deg. Kan det være noe i det?

Jeg har neppe 1000 innlegg på den fronten...

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no