Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-11, 20:35   #41
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Jeg synes det er tusen ganger bedre å lese om noen som ligger på sofaen eller som har trent, enn å se lese at de "elsker barna mine <3".



Det verste av FB-stasuser synes jeg er sånne kryptiske klagesanger som åpenbart skal treffe enkeltpersoner. "Er ikke sint, bare fryktelig fryktelig skuffet." Sånne ting.

Men nå var det de fine vi skulle snakke om da. Jeg liker positive statusoppdateringer med humor og litt snert. Litt som det 007 beskriver.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 11-01-11, 23:19   #42
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Her er den nyeste.

ADVARSEL!! Ignorer venneforespørsler fra: Jens Stoltenberg, Kristin Halvorsen, Anne Grete Strøm-Erichsen, Magnhild Meltveit Kleppa og Liv Signe Navarsete! Dette kan være et (statlig) virus som vil rasere din pensjon, øke dine skatter, gamble med din helse og ellers stjele fra de fattigste !! Føl deg fri til å kopiere denne! Ha en fin kveld folkens !

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 09:52   #43
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Blærk.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 20:52   #44
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Hadde det enda stått "stjele fra de rike", så hadde jeg hengt litt mer med i svingene.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 21:11   #45
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 955
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Kjipe copy&paste meldinger er... vel... kjipe. Men eg har spesielt ei som har ein eller anna vitse-status-app, kjærlighets-status-app og random-tidligare-status-app. I tillegg til dei masseproduserte altså.

Og skrekkelig dårlige grovisar er tydeligvis populært.

Effie er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 21:12   #46
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg får fnatt av kryptiske, gjerne skrevet for å treffe en person - men så føler ti andre seg truffet uten å skjønne hvorfor.

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 21:22   #47
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Under min forrige omgang med facebook så gjorde jeg det med vilje.
Mest for å se hva folk hadde på samvittigheten.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 21:30   #48
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg liker ikke sånne masseproduserte saker, men falt veldig for denne:

PLEASE put this on your status if you know someone who has been eaten by a dragon. Dragons are nearly unstoppable and, in case you didn't know, they can breathe fire. 93% of people won't copy and paste this, because they have already been eaten by a dragon. 6% of people are sitting in the shower, armed with fire exting...uishers, and the remaining 1% are awesome and will repost this

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 21:53   #49
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Man er kommet frem til at fedme, ikke skyldes for lite mosjon og for mye mat. Det skyldes helt enkelt en bygningsfeil: For stor kjeft og for lite rompehull"

Konklusjon: Jo tynnere du er, jo større rasshøl

Har sett denne et par ganger i dag da. Må innrømme jeg trakk på smilebåndet, siden jeg også sliter med for lite rompehull!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 22:12   #50
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg flirer også av dem som klisser i statusfeltet, og bidrar heller med ironiske drypp som dette:
Copy this and put it in your status if you know someone or have heard of someone who knows someone. If you don't know anyone or even if you've just heard of someone who doesn't know anyone then do still copy this. It's important to spread the message... Oh, and the hearts! ♥♥♥♥♥♥ ...For...goodness sake, don't forget the hearts! ♥♥♥♥♥

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 13-01-11, 00:27   #51
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Jeg liker ikke sånne masseproduserte saker, men falt veldig for denne:

PLEASE put this on your status if you know someone who has been eaten by a dragon. Dragons are nearly unstoppable and, in case you didn't know, they can breathe fire. 93% of people won't copy and paste this, because they have already been eaten by a dragon. 6% of people are sitting in the shower, armed with fire exting...uishers, and the remaining 1% are awesome and will repost this

Haha, den fikk jeg nesten litt lyst å kopiere.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv  
Gammel 13-01-11, 00:44   #52
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Den dragestatusen hadde jeg for ett år siden, på norsk. Den spredde seg ikke som en farsott Det er vel den eneste copypaste-statusen jeg har hatt.

Likte den om å tenke seg om før man legger ut alle "tenn et lys"-meldingene. Hørte på radioen det er et reelt problem. Sånne meldinger har en opplysningseffekt og det liker jeg. Nytteverdi.

Ellers liker jeg også kjedelige meldinger om folk jeg kjenner. Får jo fulgt med jo!

Denne er plukket fra min newsfeed nå.

"Kåte Siri må
vente på hjelp
- Vi får ikke sæden inn i dalen etter snøskred"
stakkars folk..alt bygdafolket må finna seg i!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 13-01-11, 23:06   #53
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Denne syntes jeg var toppers.

Sitat:

Jeg beklager å måtte meddele at jeg er veldig lei av å få spørsmål om min hund, som angrep og skambeit 8 somaliske trygdemisbrukere sist uke. Hunden angrep også de 6 khat tyggende voldtektsforbryter-kompis'ene deres, 3 SV politikere, 1 elektrisk bil, 4 ungdommer med buksene hengende nedenfor sprekken, 1 rapper og Ari Behn. FOR SISTE GANG! HUNDEN ER IKKE TIL SALGS!!!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 13-01-11, 23:09   #54
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Jeg får fnatt av kryptiske, gjerne skrevet for å treffe en person - men så føler ti andre seg truffet uten å skjønne hvorfor.

Har noen sånne på vennelista ja.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv  
Gammel 13-01-11, 23:17   #55
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Denne synes jeg var litt kul:

I dag er det søsknenes dag ♥ Sett denne i statusen om du er den smarteste i flokken

MsM er ikke aktiv  
Gammel 14-01-11, 20:29   #56
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Dette er visst også en av de nye:

Please ♥ put ♥ this ♥ as ♥ your ♥ status ♥ for ♥ one ♥ hour ♥ if ♥ you ♥ or ♥ someone ♥ you ♥ know ♥ has ♥ or ♥ had ♥ cancer. ♥ My ♥ prayer ♥ is ♥ that ♥ in ♥ 2011 ♥ a ♥ cure ♥ will ♥ be ♥ found. ♥ Will ♥ you ♥ post ♥ it ♥ for ♥ just ♥ one ♥ hour?

Salt er ikke aktiv  
Gammel 14-01-11, 20:30   #57
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

♥ No ♥

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv  
Gammel 14-01-11, 20:32   #58
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

♥ No ♥

Er det det man skal kommentere, kanskje?

Salt er ikke aktiv  
Gammel 14-01-11, 22:59   #59
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

♥ No ♥

Er du for kreft!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 15-01-11, 00:08   #60
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Ja, jeg slår et slag for kreften i dag. Jeg liker å holde med underdogen.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no