Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tips om kort, fin tur i nærheten av Beitostølen

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-18, 08:36   #1
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Tips om kort, fin tur i nærheten av Beitostølen

Om et par uker skal jeg gå Besseggen. Vi bor på Beitostølen. Antar vi kommer til å være litt sliten i bena på søndag, men har lyst til å finne en fin, kort tur vi kan gå på søndag før vi kjører hjem. Kan være et par-tre timers tur totalt.

Noen tips?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-18, 09:44   #2
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om kort, fin tur i nærheten av Beitostølen

Har du vært på Bitihorn? Den ligger rett ved Beitostølen og er en flott topp. Det er jo litt mer enn bare en kort tur, men den er ganske grei (vi har gått den til topps, med en treåring som gikk store deler av turen selv). Litt avhengig av hvor god form dere er i ville jeg regnet med å bruke to timer opp, litt kortere tid ned. Med mindre du er som meg, som bruker like lang tid i nedoverbakke, som jeg gjør oppover.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-18, 10:29   #3
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips om kort, fin tur i nærheten av Beitostølen

Synshorn er også en flott, og lettgått tur. Ca 5 min. kjøring fra Beitostølen. Det er nydelig utsikt innover i jotunheimen fra toppen.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no