Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Er amerikanere smarte?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-07, 09:09   #41
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er amerikanere smarte?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja det der er jo egentlig kjent som et skikkelig lurespørsmål.

Men jeg ble litt flau da de ikke visste hvor mange sider et triangel hadde, det vet jo til og med 3-åringen min. Eller hvor mange verdenskriger vi hadde hatt, hallo? Eller at USA hadde deltatt i Vietnamkrigen.

Jeg synes slike folk, samme hvor de kommer fra (har da møtt på et par slike her i Norge også) er slitsomme å diskutere med, det nytter jo ikke. Hadde en diskusjon med ei jente for et år siden men måtte bare gi opp da hun ikke visste hvilket parti Karl I. Hagen var på, hvem som var statsministeren i landet eller hvem Yoko Ono var gift med.

Og på samme måte oppfatter jeg en budhistisk munk som et lure spørsmål. Jeg har til en viss grad forståelse for at de ikke kan svarene. Jeg er så fjern at om noen spør meg hva jeg heter, og om jeg er langt inn i en tankerekke, så husker jeg det ikke. :distre:

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 13:02   #42
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er amerikanere smarte?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Tja, nå er vel intelligensen til Bush rimelig konstant, uansett hvor mange millioner som bor i landet han styrer.

Og mer enn halvparten er i mot han.....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 13:03   #43
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er amerikanere smarte?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hadde en diskusjon med ei jente for et år siden men måtte bare gi opp da hun ikke visste hvilket parti Karl I. Hagen var på, hvem som var statsministeren i landet eller hvem Yoko Ono var gift med.

CARL med C.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 11:18   #44
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er amerikanere smarte?

De er nok neppe dummere enn folk flest, bare en smule mer selvsentrerte. Klippet fikk meg forresten til å tenke på denne:

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 11:23   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er amerikanere smarte?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

CARL med C.

Herregud. :går i skammekroken: Det der var bare en glipp altså.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no