Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er det med nordmenn og hytta

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-18, 19:50   #161
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Jeg er positiv til alle hytter, men ikke til å pakke inn i og ut av dem.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 20:09   #162
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Jeg har eid hytte, og det kommer neppe til å skje igjen. Men det samme sa jeg om hus, og endret mening etter noen år...

Vi byttet fra hytte til campingvogn. Jeg er verdensmester i å slappe av hjemme, og tilbringer mye mer tid i sofaen enn jeg burde. Men når jeg kommer på campingen kobler jeg ut på en helt annen måte likevel. Jeg trenger ikke å tenke på klesvasken, for den får jeg ikke gjort noe med likevel. Klesskapene som burde vært sortert, kjelleren som burde vært ryddet, osv. På campingen er det ikke så mye annet å gjøre enn å feste blikket på tretopper, sand, sjø eller i en bok. Det betyr ikke at jeg ikke slapper av hjemme, men at jeg koser meg noe enormt når jeg kommer avgårde til "min" ferieplass. Og jeg kaller det gjerne å senke skuldrene, selv om skuldrene sjelden er så høye i utgangspunktet.

Å dra dit kun for en helg er for meg litt stress. Da hoper det seg opp hjemme med ting som burde vært gjort. Sånn er det ikke i ferien. Siden jeg er den heldige vinner av verdens lengste ferie har vi tilbragt 6-8 uker i strekk på campingplassen de siste årene, og jeg ville ikke vært det foruten. Lite vedlikehold, og en location som koster mange millioner om man skulle hatt hytte på samme type sted.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 20:15   #163
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Mens jeg mener det er skikkelig urettferdig at jeg ønsker meg hytte men jeg får det ikke så da føler jeg meg kanskje litt krebka for det?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 20:39   #164
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Mens jeg mener det er skikkelig urettferdig at jeg ønsker meg hytte men jeg får det ikke så da føler jeg meg kanskje litt krebka for det?



Du kan få låne min, du.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no