Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bør hjemmekontorfolk holde ungene hjemme før jul av hensyn til barnehageansatte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-21, 21:45   #1
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.070
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør hjemmekontorfolk holde ungene hjemme før jul av hensyn til barnehageansatte?

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.



Nei, det er selvfølgelig riktig at jeg har større mulighet til å ha ungene hjemme enn f.eks. en sykepleier, men det krever jo i mitt (og mange andres) tilfelle at jeg ikke gjør jobben min, og for å rettferdiggjøre det må hensynet veie ekstremt tungt. I mine øyne er det at barnehagen er stengt, og jeg regner i grunnen med at den stenges dersom det er grunn til det.

Ja, det var det jeg mente. Jeg har masse å gjøre på hjemmekontor og sitter ofte over eller på kvelden, selv uten barn hjemme. Jeg mener du er i din fulle rett til å ha unger i barnehagen og ville gjort det samme selv.

Jeg ville forøvrig ikke holdt unger hjemme fra skolen heller, om vi nå hadde noe valg (hatt hjemmeskole siden torsdag, siste dag i dag).

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-21, 21:47   #2
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bør hjemmekontorfolk holde ungene hjemme før jul av hensyn til barnehageansatte?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Ja, det var det jeg mente. Jeg har masse å gjøre på hjemmekontor og sitter ofte over eller på kvelden, selv uten barn hjemme. Jeg mener du er i din fulle rett til å ha unger i barnehagen og ville gjort det samme selv.

Jeg skjønte at det var det du mente og argumenterte ikke imot deg. Burde ha startet setningen med "ja" i stedet for "nei".

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-21, 21:51   #3
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.070
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør hjemmekontorfolk holde ungene hjemme før jul av hensyn til barnehageansatte?

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Jeg skjønte at det var det du mente og argumenterte ikke imot deg. Burde ha startet setningen med "ja" i stedet for "nei".

Hehe, ja, stusset litt. Men bra. Vi er enige nemlig.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no