Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Pizzasnurrer

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-09, 14:18   #1
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Pizzasnurrer

Jeg har fått med meg, at de mystiske pizzasnurrene ikke er annet enn kanelboller uten kanel men med pizzafyll.

Men hvordan gjør man det med osten? Ost inni, eller på toppen når snurrene er snurret?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:20   #2
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pizzasnurrer

Jeg putter ost inni, og så dryser jeg bittelitt på toppen før jeg setter dem i ovnen.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:20   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pizzasnurrer

Begge deler .

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:21   #4
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pizzasnurrer

blir det godt med grovare deig til dette?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:22   #5
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizzasnurrer

Ost inni, sammen med fyllet, pleier jeg. Synes ost oppå lett kan bli litt tørr og svidd. (Jeg har oppskrift og bilder i bloggen min, forresten.) Og jeg bruker halvgrov deig til dette.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:26   #6
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pizzasnurrer

Takk for oppskrift, Skilpadda. Eg har berre grovbakst- og kveitemjøl i skapet.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:27   #7
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pizzasnurrer

Spør LilleLeo, hun har peil.

  Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:44   #8
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizzasnurrer

Skilpadda, får poden to pizzasnurrer og FEM brødskiver hver dag? Hvor mye har han tenkt å vokse??

Og takk for oppskrift.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:45   #9
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizzasnurrer

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Spør LilleLeo, hun har peil.

Og i bloggen til Skilpadda så jeg mystisk hinting. Er det noe morsomt jeg har gått glipp av igjen? Story of my life.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:47   #10
saxpia
Aktiv
 
saxpia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 232
saxpia er litt kul
Standard

Sv: Pizzasnurrer

Grove pizzasnurrer går jeg også og tenker på om dagen. Skulle så gjerne ha fått bakt opp en stor posjon og hatt i fryseren. Høres ut som en grei middag for travle turn-onsdager.

Skilpadda, jeg har ikke tilgang til bloggen din. Hadde du gidda å legge ut oppskrifta her også?

saxpia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:49   #11
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizzasnurrer

Opprinnelig lagt inn av saxpia, her.

Skilpadda, jeg har ikke tilgang til bloggen din. Hadde du gidda å legge ut oppskrifta her også?

Jeg ga deg tilgang til bloggen i stedet.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:52   #12
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pizzasnurrer

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Og i bloggen til Skilpadda så jeg mystisk hinting. Er det noe morsomt jeg har gått glipp av igjen? Story of my life.

Gamml moro, men vel verdt en titt:

http://www.foreldreportalen.no/forum...6&postcount=16

  Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:52   #13
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pizzasnurrer

Kan forøvrig anbefale Skilpaddesnurrene!

  Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:57   #14
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizzasnurrer

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Gamml moro, men vel verdt en titt:

http://www.foreldreportalen.no/forum...6&postcount=16

Åh.

Skal ikke ha på for mye røre skjønner jeg.

Nuh, sette deig. Noen har bursdag i dag.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:59   #15
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pizzasnurrer

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Noen har bursdag i dag.

Åh!? Gratulerer med dagen!

  Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 15:22   #16
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizzasnurrer

Takk! Jeg blir ikke så gammel som jeg føler meg da.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 15:25   #17
mamz76
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 34
mamz76 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Pizzasnurrer

nam dette hørtes godt ut
grattis med dagen LilleRosin

mamz76 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 15:29   #18
Lotta67
Mamma til to tette
 
Lotta67 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 30
Lotta67 er litt kul
Standard

Sv: Pizzasnurrer

Abonnerer på denne, for guttene mine fyller snart to og tre år og tenkte å ta pizzasnurrer med i barnehagen.

Lotta67 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 15:52   #19
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pizzasnurrer

Sitter akkurat å lurer på hva vi skal ha til middag idag.
Skillpaddesnurrene høres kjempegode ut ! Noen som vil dele oppskrifta ?

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 15:56   #20
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pizzasnurrer

Og, gratulerer med dagen LilleRosin

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no