Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Skal du kjøpe Grandis uten paprika
Ja, for dette har jeg ventet på. Plukker alltid av paprika og legger på litt Norvegia 37 21,51%
Ja, sannsynligvis. Plukket av paprikaen da jeg var liten, men nå er jeg vant til den. 20 11,63%
Kanskje 34 19,77%
Nei, Grandis er ikke mat 69 40,12%
Annet 12 6,98%
Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-09, 08:31   #21
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Grandiosa er ikke mat.

  Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 08:31   #22
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Hvis vi kjøpe grandis, så blir det nok den uten ja. Paprika på pizza er forsåvidt helt greit, men de pappbitene som er på grandisen ligner jo knapt på paprika.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 08:42   #23
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Dette blir knall for eldstemann som alltid plukker av paprika. Så ja, vi skal kjøpe den.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 08:44   #24
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Nei. Grandis er ikke godt, være seg med eller uten paprika og ekstra ost.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 08:47   #25
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Jeg plukker alltid av paprikaen, så jeg kommer helt sikkert til å kjøpe den nye.

Go Facebook!

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 08:50   #26
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Mangler svaralternativ "Nei".
Vi kommer til å kjøpe den vanlige de gangene vi skal ha grandis. Kommer ikke til å kjøpe uten paprika nei.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 08:52   #27
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Jeg synes Grandis i utgangspunktet er ganske godt, så man skal ikke se bort fra at jeg prøver den nye en vakker dag. Nå er det veldig sjelden vi har kjøpepizza og har vi det, velger jeg som regel en annen type. Men jeg elsker jo å prøve nye matvarer - selv matvarer som bare har fått ny emballasje...

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 09:12   #28
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Grandis er ikke mat
Kommer kanskje til å kjøpe den til LilleVenn da, hun liker Grandis, men ikke paprika....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 09:14   #29
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Hvis jeg av enellerannen grunn skulle finne på å kjøpe grandis, ville jeg nok kjøpt den uten paprika og med mer ost, ja.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 09:24   #30
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Jeg er allergisk mot paprika, så skulle jeg kjøpt grandis så hadde dette vært et bra alternativ. Men jeg er av den oppfatning at grandiosa ikke er mat.
Skjønt jeg hadde skikkelig dilla på det når jeg gikk gravid.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 09:29   #31
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Hvor mange Grandiosa-varianter finnes det nå egentlig?

Vi spiser kun den opprinnelige Grandiosaen, og kommer nok til å holde oss til den når vi en sjelden gang kjøper frossenpizza. Paprika hører med, og det er ikke noe must med ekstra ost.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 09:41   #32
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.716
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Jeg kjøper ikke Grandiosa, punktum. De kan ta vekk eller putte på hva de vil, skal jeg ha pizza så lager jeg den selv.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 09:44   #33
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Har aldri kjøpt Grændis, og kommer heller ikke til å gjøre det.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 09:49   #34
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Grandis-paprikaen smaker ingenting, så for min del spiller det liten rolle om den er der eller ei. Jeg vet ikke hva de gjør med den for å få den så smakløs: paprika på hjemmelaget pizza er godt og syltet paprika er godt.
Hvordan er prisen på den nye i forhold til den klassiske?

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 09:53   #35
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Jeg syns grandiosa er helt ålreit, jeg. Det er mat, men jeg er ikke helt overbevist om at det er pizza... Det er liksom bare...grandis...
Ingen kulinarisk nytelse, men i et nødfall går det definitivt. Og jeg hadde nok kjøpt den nye, fordi de paprikaene smaker grufullt. Jeg løiker vanligvis paprika på pizza, men ikke de som er på grandisen. Meeen, nå om dagen kan jeg jo ikke psise gluten og melk, så da utgår grandis med høye kneløft.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 09:59   #36
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Vi kommer til å kjøpe den ja. Ikke fordi jeg har noe stort problem med paprikaen, men fordi vi har en datter som har det. Men paprikaen er ikke noe jeg vil savne. Den er ofte ganske dvassen og smakløs. Det er nok bedre å bare kutte opp fersk paprika og legge over.

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 09:59   #37
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Jeg skal selvsagt kjøpe den. Nam nam.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 10:00   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Grandisa er da ikke mindre mat enn feks. et lyst horn med ost og skinke? Synes det er litt rart når folk sier det ikke er mat. Hva er det da?
Jeg vet jo hva dere mener, men jeg synes ikke en Grandi i ny og ne er gale om man liker det. Jeg spiser det sjelden selv, fordi det er mange andre pizzaer som er bedre, men jeg kaller det hvertfall mat. Middag, til og med, selv om jeg ser mer på det som en kveldskos-rett.

Forresten så synes jeg paprikaen smaker paprika. Synes ikke den smaker papp eller noe som helst annet enn paprika. Men mais på frossenpizza, derimot ... Grøss! De blir jo så seige og smakløse at det er skummelt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 10:11   #39
KlaraKu
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 121
KlaraKu er litt kulKlaraKu er litt kul
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Vil nok også prøve den uten paprika neste gang, ungene pirker vekk paprikaen.

KlaraKu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 10:12   #40
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Nei.
Skal vi ha pizza lager vi den selv, men når jeg tenker etter tror jeg nok det er et par år siden vi spiste det sist i det hele tatt.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no