Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kokeboksen - mitt nye oppskriftssystem

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-10, 22:22   #161
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kokeboksen - mitt nye oppskriftssystem

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Noen som kan tipse meg om nettbutikk som selger en fin, enkel, ensfarget/sølv. Med kort og alt jeg ellers trenger nedi... Og under toll- og tull-grensen event.

Missa linket jo til mange fine, men du tenker kanskje mer på noe sånn som denne fra Jamie Oliver?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 08:33   #162
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kokeboksen - mitt nye oppskriftssystem

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg har begynt å tenke på om jeg skal lage en sånnn kokeboks. Å ta bilde av tankene får jeg ikke til, så prosjektet må nok komme litt lengre før det kan legges ut noe her. Kan tanker rundt en kokeboks komme fram på et aurafotografi?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Kontaktannonse
Jeg: Har arkivboks, skilleark, kartotekark, frysetape og tusjer.
Du: Har tiltakslyst og gjennomføringsevne.

Bill.merk. "Trenger man egentlig en kokeboks?!"

Altså: Min ble ferdig den også og har vært i jevnlig bruk i over ett år. Nå er jeg så vill og gal at jeg lurer på å lage kokeboks i 18-årsgave til en niese. Ideen virker veldig god oppe i hodet mitt, så får vi se om den kommer seg ut etter hvert.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 11:26   #163
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kokeboksen - mitt nye oppskriftssystem

Kanskje det er boks jeg skal ha og ikke perm? Hm.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 12:11   #164
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kokeboksen - mitt nye oppskriftssystem

Jamie Oliver-boksen var fin Balanse! Noe sånt jeg tenker på

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 14:11   #165
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kokeboksen - mitt nye oppskriftssystem

Å! Nå kom jeg på at jeg må lime på hanken på den tekoppen snart.

__________________
2007 2010

rajraj er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no