Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Høstslipp av nyheter

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-12, 15:39   #1
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.437
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Høstslipp av nyheter

Hva har du smakt på av alt det nye?
Noe å anbefale, noe vi bør holde oss unna?

Eldorado har kommet med litt lettere potetgull med 40prosent mindre fett. Har smakt på den med salt(har sett med salt og pepper også). Den er veldig lur å kjøpe om man egentlig prøver å ligge unna: Så sinnsykt salt at en ikke klarer å spise mer enn ett flak eller to. Kommer aldri til å kjøpe igjen og jeg tror ikke den som er kjøpt blir spist opp heller.

Minde har i samarbeid med den lille nøttefabrikken kommet med pose med salte sjokoladetrekte nøtter. Veldig gode, anbefales. Litt kjipe på makademianøttene oppi bare.

Ellers så ser jeg at en del nyheter er ferdigprodukter som pizzabunn, sauser og den slags og det bruker jeg ikke noe særlig av. For de som elsker sjokoladepudding og melkesjokolade ser jeg det har kommet melkesjokoladepudding. Selv er jeg så rar at jeg faktisk ikke liker sjokoladepudding, ja det er faktisk fullt mulig!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 15:58   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Hvor finner man ut av disse nye produktene? Jeg legger ikke merke til sånt, jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 15:59   #3
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.437
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Åh, jeg elsker å kikke i butikkene.
Meny gjør det hakket enklere ved å ha ett tilbud første uka på noen av produktene, flere av de nye merkes med en ekstra lapp som stikker ut fr a hylla med "nyhet" på. Tipper flere butikker også merker nyhetene på en eller annen måte.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 16:04   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Jeg er og en sucker for å prøve nye ting. Har registrert melkesjokoladepuddingen, men ikke smakt noe av det du nevner.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 16:10   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.934
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Jeg vil veldig gjerne få med meg disse nyhetene, men er ikke alltid like lett. Meny er flinke ja Har ikke testet noe ennå, men har sett disse i en Rema-brosjyre:

Big One har kommet med sånn stooor take away pizza. Koster 140,-...
Freia har kommet med en melkesjokolade som heter Boble.
Nugatti har kommet i en melkesjokolade-variant.
Nidar Favoritter Smågodt Sur.
Sprett Fruktkesam i posjonsbeger (her står det ikke nyhet, men jeg har ihvertfall ikke sett den før).

På Meny sine hjemmesider så finner man brosjyre over noen av nyhetene. 30% rabatt denne uken ser det ut til:

Møllerens Matmuffins (melblanding)
Tine Styrk Melk

Ellers mye ferdigprodusert mat ser jeg...

Acino: Jeg liker heller ikke sjokoladepudding

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 16:23   #6
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.437
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Big One har kommet med sånn stooor take away pizza. Koster 140,-...

Acino: Jeg liker heller ikke sjokoladepudding

På Meny koster pizzaen 129 og da er den ikke på tilbud. Innkjøpt nå, passer ypperlig når jeg må stikke på foreldremøte rett før middag og mannen skal spise med/legge trolla alene. Håper å få smakt ett stykke før jeg fyker ut døra. Har tatt av pappen, følger med to små begre med rømmedressing - ikke noe for meg, mannen blir nok glad.

Du er den første utenom meg selv jeg har hørt som ikke liker det!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 16:24   #7
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Melkesjokoladepuddingen kommer i alt for liten forpakning.
Jeg har ikke prøvd noe av det nye, men må vel rusle meg en runde i butikken og se om det er noe som frister - For eksempel Big One pizzaene som har kommet nå. De er dyre, men jeg tror uansett de må testes.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 18:43   #8
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Nidar har kommet både med Nidar Favoritter Smågodt Sur, og en variant som heter Søt.

Har smakt den med sure ting, den var rett og slett god! Ganske kjekk blanding, da den hadde litt sjokolade også. Og noen av de sure tingene var nye for meg, og hadde digg smak (oj, nå ble jeg 14 år av å skrive det)...

Har så vidt registrert noen få av de andre nyhetene i reklame m.m.
Synes det er gøy å prøve noe nytt!

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 19:13   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

For 140 kan jeg jo heller hente meg en ekte italiensk pizza på hjørnet, med ferske ingredienser.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 19:26   #10
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Her får man ikke fersk pizza til 140 (landsbygda), og den ene varianten gikk i alle fall ned på høykant her i huset. Beste kjøpepizzaen jeg har smakt så langt

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 19:37   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Nei, jeg ser jeg er bortskjemt med mat fra alle verdenshjørner i 10 minutters gangavstand. Sånn er det jo ikke de fleste steder, det er sant.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 19:47   #12
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Eg er så vanskeleg at om eg har valet mellom frossen pizza eller ingen pizza, vert det ingen pizza her i huset. Kresen, liten pusling.

Eg venter på at ungane skal oppdaga den nye nugattien, og så skal eg prøva den nye melkesjokoladen. Ellers har eg ikkje oppdaga noko nytt som fristar.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 19:53   #13
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Jacobs kaffeputer! Endelig GOD kaffe til Senseomaskinen!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 20:36   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Har sett Freia boble sjokolade, men ikke de andre tingene. Har ikke smakt på noe heller.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 20:38   #15
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Høstslipp av nyheter

Nugatti og kaviar har kommet med solsikkeolje isteden for palmeolje.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 20:39   #16
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Høstslipp av nyheter

Men det regnes kanskje ikke som nye produkter likevel.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 20:51   #17
Ivars_mamma
We weren't born to follow
 
Ivars_mamma sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 248
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Pizzaen til Meny er forøvrig ikke frossen pizza, men fersk pizza som lages i butikken. Den smaker omtrent som peppes, og med varmluft blir den faktisk riktig så god. Ny er den nå riktignok ikke. De fleste butikker startet med den i november i fjor.

__________________
Mamma til Ivar, født nov 2008.
Ivars_mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 20:54   #18
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Jacobs kaffeputer! Endelig GOD kaffe til Senseomaskinen!

Hurra!

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 20:57   #19
Ivars_mamma
We weren't born to follow
 
Ivars_mamma sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 248
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Det går ann å se en god del av nyhetene på meny.no, for de som er interessert.

__________________
Mamma til Ivar, født nov 2008.
Ivars_mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 21:03   #20
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Det er mange nye produkter i dagligvare 1. Februar, 1. Mai og 1. September. Kan selvsagt være noe nytt innimellom også.

Jeg kjøpte nye yoghurter i går.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no