Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2024

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-25, 21:10   #581
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2024

Kransen! Den henger på døra og jeg ser den hver dag. Den har jeg glemt.

Gammel 13-01-25, 21:42   #582
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Kransen! Den henger på døra og jeg ser den hver dag. Den har jeg glemt.

Takk for tips!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-25, 22:03   #583
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå kom jeg på at juleliften på kjøkkenet fremdeles var der. Minsten som er blitt så høy vippet den lett ned, og opp igjen med en ikke-jul.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-25, 22:35   #584
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Nå kom jeg på at juleliften på kjøkkenet fremdeles var der. Minsten som er blitt så høy vippet den lett ned, og opp igjen med en ikke-jul.

Que?

Julelift? Ikke-jul?

Her trenger jeg teskje!

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-25, 22:58   #585
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Que?

Julelift? Ikke-jul?

Her trenger jeg teskje!

Sånn liftgardin. Jeg vet ikke hva annet det heter. Ikke rullgardin, men sånn annen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-25, 12:59   #586
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Fant et "God jul" skilt ute forrige dagen som jeg hadde glemt.
Utelysene henger fortsatt.
Og jeg har kjøpt 2 julegaver allerede.

Gammel 14-01-25, 13:05   #587
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jah... rydda i kjellaren og fann to julegåver som eg hadde kjøpt i januar 2024. Heldigvis ikkje datovare, så sånn sett har eg to gåver til jul 2025 i boks eg også.

Gammel 14-01-25, 13:54   #588
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jah... rydda i kjellaren og fann to julegåver som eg hadde kjøpt i januar 2024. Heldigvis ikkje datovare, så sånn sett har eg to gåver til jul 2025 i boks eg også.

Spåkula sier: Dem glemmer du fort at du har og finner IGJEN i februar 2026.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-25, 13:58   #589
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Spåkula sier: Dem glemmer du fort at du har og finner IGJEN i februar 2026.

Det er ein reell fare, ja.

Gammel 14-01-25, 14:14   #590
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Vel, jeg fikk jo en julegave i fjor som ble kjøpt og glemt av mannen i 2021.

Gammel 14-01-25, 14:14   #591
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Vel, jeg fikk jo en julegave i år som ble kjøpt og glemt av mannen for tre år siden.

Då har eg nokre år på meg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.