Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-10, 09:37   #101
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Jeg burde kanskje skifte og ta på meg den råsa kappen i stedet?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 09:39   #102
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? og bilde?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Hva er KittyBastard fanclub?

Sier ikke det seg selv da?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 09:43   #103
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.942
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Åh, er det tid for rosa-avatarer, altså? Skal vi ha rosa-dag snart? Sånn at admin endrer alt til rosa skrift, og alle prikker blir rosa og sånn?

Jeg har forøvrig den kuleste avataren. Matt!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 09:49   #104
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Jeg syns min avatar er fin med bakgrunn i hvordan livet mitt er med kreftsykdommen jeg ikke blir kvitt. Ei innpå FP mente at jeg var så sterk og tøff at jeg burde ha min avatar så hun fant den til meg. TAKK! Men nicket passer ikke akkurat da.....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 09:55   #105
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Er så dårlig kjent her inne jeg, at jeg har ikke funnet mine favoritter enda.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 09:55   #106
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Du hadde en vakker nick/brukertittel/avatar-kombo, da, Bat.

Den er jeg enig i.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg burde kanskje skifte og ta på meg den råsa kappen i stedet?

Da blir det så skummelt.

Synes det er så mange som er kule/fine her inne. Klarer ikke velge...

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 10:02   #107
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Turban Smukk er et stilig nickname. Jeg husker Skremmer'n hadde Johnny Cash engang i tida som avatar, den likte jeg.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 10:35   #108
Silver
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 193
Silver har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Silver er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 12:01   #109
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Ingen som har nevnt den mest nerdete. Jeg vil være den mest nerdete!

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 12:50   #110
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Er så dårlig kjent her inne jeg, at jeg har ikke funnet mine favoritter enda.

Hva ER det du har på tunga di? Skyll med vann!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 15:13   #111
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Jeg tror ikke jeg bytter likevel, ettersom flere her tror at avataren min er meg. Den kan jeg leve med.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 15:21   #112
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Jeg fikk en koselig grønn prikk hvor det sto foreslått at jeg burde kalle meg Shero. Hvem er Shero, og var det en koselig grønn prikk eller

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 15:22   #113
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Nå har jeg ihvertfall den kuleste avataren, for nå er jeg råååsa.

Jeg også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 15:38   #114
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 15:44   #115
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

jeg blir så nervøs av sånne greier, jeg, nå sitter jeg her og tenker: bør jeg skrive noe, eller er det kulere å holde seg helt unna tråden? Burde jeg også ha en rosa avatar, eller er det bare teit og prøverforhardt? :issues:

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 15:52   #116
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Jeg er nevnt.

Kuleste nicket her inne er Kitty Bastard!

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 17:15   #117
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Nick trenger ikke være kule, gjennomført derimot..!

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 17:28   #118
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Surre syns jeg er morsom og den avataren må jeg stadig le litt av.... den ser litt surre ut, men om surre står for surrete vet jeg ikke og om Surre er surrete, nei det har jeg ikke merket.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 17:34   #119
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

De fineste puppene er jaffal mine. Det er jo jeg som har definert fp-standarden for vakre pupper.

På dette forumet skal de være lange og slanke.

  Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 17:38   #120
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Håpar ikkje de har gløymt meg....

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no