Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Vi vil ha gutteklubb!!!

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 22:36   #1
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Vi vil ha gutteklubb!!!

Det har i flere dager vært sterke krefter i sving blant gutta på forumet...vi snakker etterhvert om skikkelige opprørstendenser. Stridslysten er sterk, og kravet er enkelt.
Vi vil ha en gutteklubb!

Vi vil ha et eget sted, en egen liten arena med adgang kun for gutter. Jeg ser for meg en skikkelig digg sofa, en tv, et solid stereoanlegg, et kjøleskap fullt av øl, og en veggkalender med nakne damer som eneste kunstinnslag.
Kort sagt et sted der vi kan slenge oss ned, jekke en pils og klø oss litt i skrittet mens vi enes om at livet slett ikke er så verst. Og et sted der vi kan filosofere omkring viktige samfunnsspørsmål...som f.eks. hvem av damene her som har avataren med de fineste puppene og sånt.

Er det for mye å be om?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:50   #2
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi vil ha gutteklubb!!!

Det der så jo ut som et bra utgangspunkt for forhandlinger da








HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:54   #3
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Vi vil ha gutteklubb!!!

Der vil jeg være med også!!! Har pupper, men har også rom-og retningssans, tallsans, er teknisk anlagt og digger dubleditter og teknikk. Litt sånn halvmann i følge flere. Kan det være bra nok? Jeg kan bake kake også, veldig gode faktisk, kan jeg smøre med det?!?

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:02   #4
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Sv: Vi vil ha gutteklubb!!!

Snakker du i flertall om deg selv, eller er dere faktisk flere menn her inne?

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:06   #5
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi vil ha gutteklubb!!!

Så vidt jeg vet er vi nå oppe i det svimlende antall av tre. Og flere skal vi bli...

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:06   #6
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi vil ha gutteklubb!!!

Opprinnelig lagt inn av rakka, her.

Snakker du i flertall om deg selv, eller er dere faktisk flere menn her inne?

Vi er da noen … Og flere skal vi bli!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:20   #7
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Sv: Vi vil ha gutteklubb!!!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Så vidt jeg vet er vi nå oppe i det svimlende antall av tre. Og flere skal vi bli...

Høres bra ut

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 00:26   #8
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi vil ha gutteklubb!!!

Jeg burde jo bli medlem der, for etter min mors utsagn har jeg feil kjønn, jeg burde vært gutt.
Uttalelsen akkurat da kom fordi jeg klarte å dytte en handlekurv på Plantasjen med 5 sekker jord, 2 sekker kaktusjord og litt ymse annet. Jeg er sterk jeg....
Dessuten er jeg flinkere med en hammer en med støvfilla
Men duppedingser intrisserer meg ser sola aldri skinner da, det kan gubben fikse.
Jobber foressten med noe som heter DPI dingser (sier mand et fort høres det ut som duppedingser og de andre kaller det det)

Men får ta med at det er hyggelig at noen gutter finner veie til forum også.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no