Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Hadde vært fint med litt hjelp

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-09, 15:51   #81
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Javisst. :I

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 22:04   #82
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Har stemt.
Men lurer egentlig litt på om dette føles som en fair måte å vinne på?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 22:11   #83
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Har stemt.
Men lurer egentlig litt på om dette føles som en fair måte å vinne på?

Hva mener du? Jeg tvinger da ingen til å stemme på mitt bilde. I mitt hovedinnlegg skriver jeg at jeg blir glad for stemmer hvis du synes at bildet mitt fortjener en stemme. Om du ikke synes det fortjener en stemme, så stemmer du heller på et annet.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 22:18   #84
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Jeg likte bildet ditt godt jeg, og kunne godt ha stemt på det uten å vite at det var ditt også, men jeg selv ville kanskje ikke følt at jeg vant med det beste bildet om jeg måtte ha kommet med masse oppfordringer til å stemme. Jeg synes forøvrig det var utrolig mange gode bilder i den konkurransen, flere av dem hadde 0 stemmer.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 22:27   #85
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Jeg likte bildet ditt godt jeg, og kunne godt ha stemt på det uten å vite at det var ditt også, men jeg selv ville kanskje ikke følt at jeg vant med det beste bildet om jeg måtte ha kommet med masse oppfordringer til å stemme. Jeg synes forøvrig det var utrolig mange gode bilder i den konkurransen, flere av dem hadde 0 stemmer.

Ja, det er mange fine bilder som ikke har fått noen stemmer. Det er forøvrig også veldig mange dårlige bilder som har fått masse stemmer. Man må nok engasjere mennesker for å vinne i akkurat disse ukeskonkurransene.

Det er forøvrig en jury som skal trekke ut noen bilder (slik jeg har forstått det i hvert fall). Så det kan fortsatt hende at et bilde som har null stemmer kan komme til finalen (i august) og vinne hele greia.

Jeg regner med at folk som har stemt på bildet mitt har likt det, så jeg føler ikke det sånn at jeg har jukset på noen som helst måte.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 23:49   #86
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.737
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Stemt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 23:53   #87
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Done.
Det var fint!

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 01:03   #88
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Du vant!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 01:08   #89
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Gratulerer!

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 09:45   #90
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Jaggu! Tusen, tusen takk til dere som har stemt på meg.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 09:51   #91
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Jeg hadde ikke stemt på bildet om jeg ikke likte det. Jeg reagerer selv på enkelte som dukker opp på diverse fora kun når de skal sanke stemmer. Det kan fort virke mot sin hensikt, for om jeg liker et annet bilde bedre stemmer jeg på det.

Om ikke Jane hadde lagt inn linken ville jeg ikke ha stemt i konkurransen, men hva er så urettferdig med det?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:01   #92
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg hadde ikke stemt på bildet om jeg ikke likte det. Jeg reagerer selv på enkelte som dukker opp på diverse fora kun når de skal sanke stemmer. Det kan fort virke mot sin hensikt, for om jeg liker et annet bilde bedre stemmer jeg på det.

Om ikke Jane hadde lagt inn linken ville jeg ikke ha stemt i konkurransen, men hva er så urettferdig med det?

Ikke sant. Det kan da ikke være noe galt i å gjøre folk oppmerksomme på en konkurranse liksom. Ikke truet jeg noen, og ikke tvang jeg noen.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:04   #93
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Gratulerer med seieren, Jane!
Vil tro at flere av de øvrige deltakerne i fotokonkurransen også har lagt ut linken histen og pisten. (facebook, f.eks)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:59   #94
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Gratulerer med seieren, Jane!
Vil tro at flere av de øvrige deltakerne i fotokonkurransen også har lagt ut linken histen og pisten. (facebook, f.eks)

Ja helt klart, jeg tror ikke jane var den eneste altså. Det er bare det jeg synes blir så feil med slike konkurranser, for da er det kanskje ikke det bildet som faktisk er best som vinner, men den som har flest venner på Facebook eller diverse forum. Og det er det jeg mener er lite fair. Men jeg skjønner jo at antall stemmer totalt sett ville vært ganske få om ingen opplyste og linket til konkurransene.

Og forøvrig jane, gratulerer med ukeseieren! Bildet var kjempeflott det!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 11:07   #95
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Jeg skjønner hva du mener, Maimor. Det er ikke så lenge siden det var noen andre som gjorde det samme her inne, men fikk pes for å legge det her inne, og at det ikke var rettferdig. Man bør kanskje følge samme regler for alle?

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 11:09   #96
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg skjønner hva du mener, Maimor. Det er ikke så lenge siden det var noen andre som gjorde det samme her inne, men fikk pes for å legge det her inne, og at det ikke var rettferdig. Man bør kanskje følge samme regler for alle?

Hvor kan man legge det hen for at det skal bli rettferdig da? Ingen steder, og få null stemmer?

Men for all del. Nå veit jeg i hvert fall hvor jeg ikke skal legge det hen neste gang, om det skulle bli noen neste gang. Jeg har ikke fått med meg at noen andre hadde gjort det før meg, og fått pes for det. Hadde jeg visst det hadde jeg aldri lagt ut link her inne.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 11:09   #97
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Ja helt klart, jeg tror ikke jane var den eneste altså. Det er bare det jeg synes blir så feil med slike konkurranser, for da er det kanskje ikke det bildet som faktisk er best som vinner, men den som har flest venner på Facebook eller diverse forum. Og det er det jeg mener er lite fair. Men jeg skjønner jo at antall stemmer totalt sett ville vært ganske få om ingen opplyste og linket til konkurransene.

Og forøvrig jane, gratulerer med ukeseieren! Bildet var kjempeflott det!

Takk for deg, Maimor.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 11:11   #98
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Hvor kan man legge deg hen for at det skal bli rettferdig da? Ingen steder, og få null stemmer?

Det er ikke til å komme bort fra at du sanket utrolig mange stemmer ved å legge det her inne, og gikk forbi og langt fra nummer to. Men det gjør ikke meg noe altså. Poenget mitt var at andre som har gjort det samme her inne, har ikke blitt tatt imot på samme måte som du, men fikk beskjed om at dette var urettferdig. Bildet var kjempefint det, det ligger ikke der.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 11:16   #99
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Gratulerer jane!

Slike konkurranser er lagt opp til at man bruker nettverket sitt. Telenor kjører nok ikke slike kampanjer for å kåre det objektivt beste bildet, men for at folk skal bruke nettverket sitt for å klikke seg inn og se telenorlogoen. Folk suldrer seg da ikke inn på slike sider uten å ha blitt tipset om det. Denne gangen synes jeg at det objektivt beste bildet vant. Jeg hadde ikke giddet å stemme for å være grei. *sær*

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 11:19   #100
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Det er ikke til å komme bort fra at du sanket utrolig mange stemmer ved å legge det her inne, og gikk forbi og langt fra nummer to. Men det gjør ikke meg noe altså. Poenget mitt var at andre som har gjort det samme her inne, har ikke blitt tatt imot på samme måte som du, men fikk beskjed om at dette var urettferdig. Bildet var kjempefint det, det ligger ikke der.

Selvsagt har jeg sanket stemmer her, det var jo derfor jeg la ut linken, i håp om at noen skulle synes at bildet mitt var best og stemme på det. Jeg synes det er litt leit at dette plager enkelte. Men men, det er ikke noe å gjøre med nå. Det er jo synd at dere sier i fra først når konkurransen er ferdig. Hadde noen sagt i fra til meg første dagen jeg la ut link, hadde jeg fjernet den.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no