Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Er du en høflig bilist?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-22, 20:37   #61
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Jeg er heller ikke spesielt høflig når ingen kan høre meg altså. Idioter i trafikken får gjennomgå - 40 i 60-sonen, folk som ikke kan kjøre inn i en rundkjøring før det er 100 meter klaring i alle retninger. I rushtiden. Idioter som kjører inn i rundkjøring og blokkerer for dem som skal gjennom den og ikke i køen. Idioter som speeder opp for å tette luka når man blinker for skifter felt på motorveien (selv om det er kø og man ikke kommer fortere frem ved å ikke slippe noen inn), idioter som stopper på påkjøringsrampa og blinker seg på i stedet for å kjøre til endes og flette, idioter som leker politi og ligger
i 90 blank i det raske feltet. Joda. Jeg får ut min fair share av frustrasjon i bilen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 20:43   #62
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Jeg er delvis høflig og delvis totalt usaklig.
- Ja, jeg hilser når noen slipper meg inn, jeg ligger ikke inn i rumpa på bilen før meg.
men...om noen er treg ut i et kryss (og jeg står bak) eller, i mine øyne, kjører dårlig, så brøler jeg og kaller folk totalt usaklige ting. - men de hører det ikke, da!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 21:12   #63
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg er delvis høflig og delvis totalt usaklig.
- Ja, jeg hilser når noen slipper meg inn, jeg ligger ikke inn i rumpa på bilen før meg.
men...om noen er treg ut i et kryss (og jeg står bak) eller, i mine øyne, kjører dårlig, så brøler jeg og kaller folk totalt usaklige ting. - men de hører det ikke, da!

Er du meg ?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 21:19   #64
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.553
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Ja, selvfølgelig, i likhet med alle som kommer til å svare i denne tråden. Også går jeg fra blid og høflig og på tilbudssida til snurt og føkk ju hvis folk ikke hilser/viser takknemlighet på en eller annen måte når jeg er grei. Så ikke helt gjennomført God Person, altså.

Samme her.
Alle som ikke blinker, guri land så mange det er, blir kalt de utroligste ting og jeg hytter flittig med neven.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 21:56   #65
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Så hissig er ikke jeg.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 22:05   #66
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Ja, jeg hilser. Stort sett. Også når det er jeg som er den greie. Men, noen ganger går håndtering av komplisert trafikkbilde foran høflig hilsen.

Kjører forresten Tesla.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 22:08   #67
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Det Che sa.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 22:52   #68
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Nå kom jeg på den gangen jeg fikk trafikk-kjeft i USA. Eller parkeringskjeft da. Hadde handlet, og kom tilbake til bilen og så hadde den en lapp i vinduet der det sto “people who back into parking spaces are THE WORST”. Tenker på det minst en gang i uka fortsatt. Og fortsetter med å rygge inn.

På min arbeidsplass er det påbudt faktisk.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 23:00   #69
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

I de fleste oljeselskaper også. Sikkerhet ved evakuering.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 06:37   #70
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Jeg er en enkel, høflig og avslappet bilist som sjelden hisser meg opp over andres mer eller mindre rare måter å håndtere trafikken på. Hilser alltid med hånda når noen kjører til siden eller slipper meg forbi, men ser aldri etter om de hilser tilbake. Når det gjelder parkering, så er regelen å kjøre med fronten først pga at jeg har hund bak. Foretrekker egentlig å rygge inn, og gjør dette når det er grei plass til å slippe ut dyret.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 07:59   #71
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Jeg er ganske lik Che.

Og ellers hilser jeg alltid på smale veier når noen venter på meg. Men det er morsomt at du ofte kan se på skiltbokstavene om folk kommer til å hilse tilbake.

Jeg oppfatter meg selv som verdens beste sjåfør og blir rasende på alle idiotene i trafikken. Kjører over fartsgrenser på strekninger og 30 km/t under i svingene, blinker etter at de har kjørt inn i avkjøringsfeltet, tror små rundkjøringer er veikryss med 70 sone og forkjørsrett. Og jeg kunne fortsette i evigheter ...

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 08:24   #72
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Jeg er alltid for god flyt, og hilser sånn passe. Det samme som syklist, nikker og smiler til de som slipper meg fram. Bannes over bilister som sniker ved å legge seg inn midt i køen, og lager kork. Og som syklist bannes jeg over bilister i kø som ikke vil la en syklist rulle forbi, da kan jeg være stygg hvis jeg har anledning.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 08:32   #73
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

På min arbeidsplass er det påbudt faktisk.

Også hos oss. Begrunnelsen er at det er flere ulykker når man rygger ut avparkingen enn når man rygger inn.

Jeg får daglig gleden av å takke for å bli sluppet inn på vei på vei hjem fra jobb. Fra kontoret kommer jeg ut i et t kryss, der man ikke får kjøre til Venstre med mindre noen slipper deg inn i rushtiden. Jeg kan rapportere at nesten alle slipper enn inn, så majoriteten er høflige her. I påfølgende rundkjøringer passer alle på å ikke blokkere de som skal i andre retninger enn køen.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 08:33   #74
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Jeg kan ikke ryggeparkere. *innrømmer* Jeg bestilte til og med en dobbelttime med kjørelærer for noen år siden for å lære det, men jeg ble så kvalm av å vri så mye på hodet at vi måtte avslutte etter den første timen. Jeg må nok ta en reisesyketablett eller noe for å kunne øve videre på det. Men det var en digresjon. Jeg er en hensynsfull bilist. Hvis jeg ikke hilser eller takker, er det fordi situasjonen er litt stressende, slik at jeg har nok med meg selv. Men jeg bor et sted hvor det ikke er plass til to biler i veibanen, så her er det alltid noen som må vente på bakketoppen. Og da takker jeg alltid.

Jeg ser IKKE på meg selv som noen god sjåfør, men jeg er en samvittigshetsfull sjåfør, i det minste. Og så er jeg litt pysete. Jeg er kanskje en av de som ikke akkurat utnytter hver miniluke i rundkjøringen, men det er fordi jeg er skeptisk til farten til de andre bilistene og om de blinker riktig, om de nå blinker i det hele tatt. Har ofte tenkt "shit, det var bra jeg ikke trodde jeg hadde en luke der". De jeg blir sinte på, er de som kjører altfor fort og sommerfenomenet "rundkjøringsregler er for pyser". Sistnevnte skjer av en eller annen grunn bare på finværsdager på sommeren. Da peiser sjåførene rett inn i rundkjøringer uten å ta hensyn til de som allerede er inne i den. Merkelige greier.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 08:35   #75
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Jeg vil for øvrig kommentere at om jeg skulle blokkere eller et eller annet dumt, så er det aldri av egoistiske grunner, altså. Da har jeg bare feillest situasjonen. Da ønsker jeg meg et sånt "sorry"-skilt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 09:14   #76
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg kan ikke ryggeparkere. *innrømmer* Jeg bestilte til og med en dobbelttime med kjørelærer for noen år siden for å lære det, men jeg ble så kvalm av å vri så mye på hodet at vi måtte avslutte etter den første timen. Jeg må nok ta en reisesyketablett eller noe for å kunne øve videre på det. Men det var en digresjon.

Du trenger ikke snu på hodet, Divine. Jeg bruker sidespeilene når jeg rygger, snur aldri på hodet og tar en kikk i bakspeilet når jeg skal estimere avstand bakover. Gammel bil uten ryggekamera.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 09:24   #77
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Ofte hørt i bil med meg "Jasså, ja ... Blinklys, da? Ekstrautstyr det, eller?"

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 09:27   #78
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Du trenger ikke snu på hodet, Divine. Jeg bruker sidespeilene når jeg rygger, snur aldri på hodet og tar en kikk i bakspeilet når jeg skal estimere avstand bakover. Gammel bil uten ryggekamera.

Jeg tror det er nok til å gjøre meg kvalm i en stresset situasjon. Mye fram og tilbake med hodet. Mye mer enn når man sjekker speil under kjøring.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 09:31   #79
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg tror det er nok til å gjøre meg kvalm i en stresset situasjon. Mye fram og tilbake med hodet. Mye mer enn når man sjekker speil under kjøring.

Men du må jo rygge UT igjen da? et er jo mye mer stress, der er jo potensielt andre biler som beveger seg og greier da.

Min far jobbet med bilskadeforsikring da jeg og min bror tok lappen. Så ja, han lærte oss å rygge-parkere. Og det er ryggeparkering som gjelder opp i avkjørsla til mine foreldre også. Eneste praktiske.

Men jeg kan ikke lukeparkere. Jeg har hatt kjøreskoletimere på det og med pappa, men i praksis, nei, jeg kan ikke lukeparkere.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 09:33   #80
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Jeg blir kvalm av å rygge ut også noen ganger. Men det er i alle fall noe jeg KAN. Må bare få tatt meg på tak og sette av tid og finne et sted hvor jeg kan øve på å ryggeparkere uten for mye stress og uten at noen ser på meg.

Jeg kunne lukeparkere en stund med den ene bilen jeg hadde. Men så hadde jeg ikke behov for å lukeparkere så mye lenger, så nå har jeg mistet den ferdigheten. Men det føles mindre viktig nå som jeg ALDRI parkerer i Oslo sentrum lenger. Det føles mye mer prekært å lære meg å ryggeparkere. Eller generelt å rygge. Jeg må rygge opp en bakke til hytta til venninna mi, og det får jeg ikke til. Har øvd masse, men ødelegger nesten clutchen på det hver gang. Og er så kvalm og stresset etterpå at jeg gråter hver gang. Heldigvis "truer" hun meg til å øve hver gang. Så jeg har blitt litt bedre, og noen ganger har jeg faktisk klart det. Jeg burde hatt mengdetrening, men jeg er ikke på den hytta ofte nok.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no