Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjelp, tør jeg dette?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-07, 18:07   #21
KristinS
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 281
KristinS er litt kul
Standard

Sv: Hjelp, tør jeg dette?

Lykke til.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 18:10   #22
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, tør jeg dette?

Det var flott! Supert potensiale - så ut som en flott beliggenhet. Er det langt fra der dere bor nå?

Krysser fingre og tær for at det blir deres!

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 18:11   #23
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp, tør jeg dette?

Lykke til!
(for 1.7 for vi knapt en "hybel" på 40 kvm her)

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 18:28   #24
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp, tør jeg dette?

Kjørte forbi i sted og huset ligger helt inntil barnehagen jo.. er ikke det ganske praktisk da..? (bytter dere barnhage etterhvert da kanskje...?)

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 19:37   #25
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp, tør jeg dette?

Oj så spennende - skal for dere

Lykke til

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 20:01   #26
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, tør jeg dette?



Flott hus, og for en utsikt!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 20:09   #27
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, tør jeg dette?

Vi bor noen kilometer unna nå, så flytting betyr skolebytte. Vet ikke om det gjør så mye. Vi bytter nok ikke barnehage, siden JC har funnet sin plass der han er nå. -Men hele greia er fremdeles på hvis om atte-stadiet. Prøver å holde beina på bakken, selv om hodet har flyttet inn allerede. Tenk bare det å ha plass til alt av klær uten at det flyter og tyter over alt. Stort vaskerom, masse skapplass. Å, som jeg trenger noe slikt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 19:45   #28
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp, tør jeg dette?

Krysser alt jeg har. Der kunne gjerne jeg ha bodd altså. Likte planløsning, og nyydelig utenfor med utsikt og det hele.

  Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 13:27   #29
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, tør jeg dette?

Nei nei, Det ble ikke vårt hus, så nå må hodet mitt flytte ut igjen. Huset gikk for 2 000 000. Vi hoppet av da det ble budt 1 950 000.

Nå får vi håpe det kommer noen fine hus i avisa til onsdagen. Tar en tur på visning på et annet hus nå. Mest for å glemme dette.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 14:15   #30
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp, tør jeg dette?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Nei nei, Det ble ikke vårt hus, så nå må hodet mitt flytte ut igjen. Huset gikk for 2 000 000. Vi hoppet av da det ble budt 1 950 000.

Nå får vi håpe det kommer noen fine hus i avisa til onsdagen. Tar en tur på visning på et annet hus nå. Mest for å glemme dette.



Jeg håper fortsatt på at dere finner noe her i området.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 14:20   #31
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, tør jeg dette?

Så dumt...
Det er imidlertid veldig mange fine hus i området dere leter, så jeg tror helt sikkert dere vil finne drømmehuset snart!
Lykke til!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 14:41   #32
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, tør jeg dette?

Så kjedelig

Håper dere finner noe som passer både familien og pengeboken snart!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 15:34   #33
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, tør jeg dette?

Jada, vi finner nok noe etter hvert. Og det skulle vel litt til å få det første huset vi falt for. Ikke haster det veldig heller, men dette var jo veldig perfekt til våre behov.

Det vi så på i dag var ikke aktuelt.

Prøver å ikke være veldig skuffa. Det venter vel et perfekt hus ett eller annet sted.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 15:57   #34
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, tør jeg dette?

Så dumt Kaija.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 16:03   #35
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, tør jeg dette?

Så leit å høre! Krysser fingrene for neste hus!

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no