Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Justin Bieber i Norge

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-12, 17:35   #161
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg syns heller ikke dette er noe gøy, og hadde aldri forestilt meg så ville tilstander. Jeg er straks i Oslo, men det hjelper jo lite..

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 18:32   #162
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg innrømmer at jeg har lite sans for humor som går på gamle kjønnsstereotypier.

Vi har alle forskjellig humor, heldigvis, og det finnes mange former for humor som spiller på forskjellige typer stereotypier og folks fordommer. Jeg respekterer at du ikke synes det er morsomt.


Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Humor, ja. Supermorsomt. Jeg synes alltid det er kjempemorsomt når stygge kommentarer blir bortforklart med "det er jo bare humor!" Ha. Ha. Ha.

Vel... Jeg forsøkte ikke på noe vis å bortforklare noe som helst, jeg bare stadfestet at jeg synes det var humor. Ikke synes jeg kommentaren min var spesielt stygg heller. Hvis du på noe vis følte deg støtt av det jeg sa, så beklager jeg det, men jeg står for at jeg synes det er morsomt når feks Failblog omtaler (eller snarere omtalte, siden dette begynner å bli en stund siden) Justin Beiber som "hun" i enkelte kontekster.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 18:34   #163
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg håper for guds skyld folk som ikke er der nede enda holder seg unna. Det er helt mayham der. Måtte dessverre en tur på apoteket på Jernbanetorget nå i stad (da de var det eneste av hele 6 apoteker jeg ringte som hadde den medisinen jeg skulle ha), og lydnivået fra jentene skar i ørene selv der. Det kan bare ikke være sunt å oppholde seg i den folkemengden. Håper bare politi og røde kors (eller hvem som nå er der) klarer å holde kontroll.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 18:40   #164
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Min datter er heldigvis også hjemme igjen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 18:44   #165
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg blir så fascinert:

Opprinnelig lagt inn av vg.no

Også Elisabeth Fjallsett fra Arendal har en 12 år gammel datter som reiste inn til Oslo sammen med en venninne i går kveld. Hun raser over planleggingen til plateselskapet Universal.

- Det er helt idiotisk av Universal å lage slike tilstander. Det går ikke an å arrangere noe sånt uten å ha kontroll. Det er elendig planlegging, sier Fjallsett.

Man sender altså en 12 åring alene til Oslo for å se Bieber og så blir man forbannet på Universal? Greit nok at dette er ute av kontroll og at Universal kanskje burde tenkt litt lengre, men ærlig talt?

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 18:58   #166
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg blir så fascinert:

Man sender altså en 12 åring alene til Oslo for å se Bieber og så blir man forbannet på Universal? Greit nok at dette er ute av kontroll og at Universal kanskje burde tenkt litt lengre, men ærlig talt?


WTF?? Noen burde kanskje gå i seg selv som foresatt og tenke gjennom de avgjørelser man tar.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 19:10   #167
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Artister reiser ofte på promoturneer i forbindelse med albumslipp. Da reiser de rundt i verden, gjør intervjuer, signeringer og opptredener.

Aha.. Var ikke klar over at det var ny plate igjen. Syntes jeg har hørt han støtt og stadig på radioen i veldig lang tid. Men så er jo ikke jeg målgruppen.

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Dette er sannsynligvis noe av det mest håpløse jeg har hørt på en stund. Universal skjønnte ikke hvor stor pågang det kom til å være? Fy faen for noen idioter. Jeg kan ikke engang forestille meg boblen de ser ut til å ha levd i de siste tre årene.

Ja, som om Justin Bieber er det samme som det lokale spelemannslaget.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 19:25   #168
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Min fjortis er også hjemme og er sur på morra si på ekte tenåringsvis

Og det å sende 12 åringer alene med fly og bli sur på Universal synes jeg er mange ganger verre enn at Universal har bæsja på leggen og ikke helt forutsett greia her. Ja, det har vært dårlig opplegg og bladibladi, men dog.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 19:53   #169
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Liten digresjon i denne tråden:
Jeg så nettopp glimt fra den avlyste pressekonferansen på Dagsrevyen nå nettopp. Det viser seg at han som er pressesjef i Universal, og som således vel må sies å ha regien på dette sirkuset som skjer i Oslo i dag (da tenker jeg jo først og fremst på dette hemmelighetskremmeriet rundt konserten, som jeg ikke tror har hjulpet nevneverdig på hysteriet), er David Pedersen. Husker dere han? Idol-David fra første sesong av Norske Idol? (Mulig det er bare jeg som husker slikt, fordi jeg aldri får med meg mer enn første sesong av slike programmer. )

Okei, så poenget mitt var: Han gav jo ut et album eller noe sånt + en sang eller to med et eller annet band etter at programmet var over, og gikk høyt ut og proklamerte at han aldri mer skulle ha noe med disse "utsugerne" i de store musikkselskapene å gjøre igjen... :kremt: Det er riktignok en stund siden, men det virker jo litt sell-out å da nå dukke opp som pressesjef i Universal av alle ting.

Men jeg synes fremdeles han var snasn å se på, det må jeg innrømme.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 19:55   #170
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Oh, var det han!
Jeg synes nok at han så kjent ut, men klarte ikke helt å komme på hvor jeg hadde sett han før. Nå må han jo googles, så jeg får kikket ordentlig etter.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 20:08   #171
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

David Pedersen har jobbet i platebransjen i flere år, både i plateselskap og som produsent (ikke helt sikker på den siste, men tror det). Jeg syns ikke det var breaking news, akkurat.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 20:10   #172
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Husker dere han? Idol-David fra første sesong av Norske Idol?

Jeg husker. Og jeg synes han så like pinglete ut som den gang.

Og så blir jeg pinlig berørt over hun som i det hele tatt innrømmer å ha sendt sin 12-årige datter alene til denne heksegryta.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 20:17   #173
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

David Pedersen har jobbet i platebransjen i flere år, både i plateselskap og som produsent (ikke helt sikker på den siste, men tror det). Jeg syns ikke det var breaking news, akkurat.

Det er ikke David Eriksen du tenker på nå?

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 20:17   #174
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

http://www.dbtv.no/?vid=1662501093001



Sender jenter med fly fra Trondheim for å se på Justin Bieber?

Det er visst to jenter fra skolen der mamma jobber som fløy ned i morges og skal opp igjen i kveld. Og det er rundt 10 mil nord for trondheim.

Men sånn som det ser ut nå, så ser det ut som om de ikke rekker konserten, for flyet deres går visst 22.30... Blir sikkert skuffede jenter..

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 20:39   #175
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Det er ikke David Eriksen du tenker på nå?

Nei. Eller kanskje jeg blander inn han på produsentbiten, men David har vært involvert i platebransjen ganske lenge.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 20:40   #176
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg blir helt himmelfallen over de foreldrene som sender 12-13-åringer alene til operataket for så å rase over at opplegget er uansvarlig. Mulig plateselskapet burde forutsett at det kom mange og at opplegget suger, men det er i mine øyne tusen ganger mer uansvarlig å sende så unge jenter alene til den typen arrangement. Hvor innesnødd og enfoldig går det an å bli?!

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 20:44   #177
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Men for en opplevelse de får da. De kommer til å huske det for resten av livet, men de skullenikke vært alene som 12-15,åringere.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 20:46   #178
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Nå er han visst igang med konserten.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 20:51   #179
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Det høres jaggumeg sånn ut fra Bislett, i alle fall.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 21:01   #180
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Han er på og vi står på trygg avstand. Det er ett flott arrangement for oss som ikke står i folkehavet også.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no