Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Justin Bieber i Norge

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-12, 14:30   #121
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

VG er sjelden til å stole på.

Selvfølgelig. Og jeg kan godt forstå at de velger å ikke si noe - men de trenger jo ikke la være pga etterforskningen etc. Jeg vil tro det hadde vært bedre å gå ut med hvor det er i stedet for å ha tusenvis av hysteriske, usikre småjenter samla på ett sted. Hva skjer om det viser seg at konserten er på et annet sted? 10 000 småjenter som skal løpe fra det ene stedet til det andre? Jeg bare synes det hadde vært tryggere om tid og sted var klart på forhånd. Nå er tidspunktet endra til i kveld. Det er 12 timer med venting for enkelte, det. Uten mat, vann og dobesøk. Helt vilt.

Fra dagbladet (heller ikke til å stole på, men en observasjon er det jo): Stemningen er oppjaget, og det er veldig mye folk og svært få voksne mennesker til stede.

Jeg ser ikke for meg at dette ender helt uten ulykker. Og er det ikke et ekstra usikkerhetsmoment når det er vann mellom scenen og publikum?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:37   #122
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.339
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Sitat:

Fans besvimte ** folk roper på vakter og vann ** flere gråt.

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10053860

Er glad jeg ikke har noen der ihvertfall. Lurer på hvor mange av foreldrene til disse jentene det er som ikke vet hvor barna deres er?

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:37   #123
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Står det spesifikt at barna skulker, Anne C? I såfall sender det jo litt pussige signaler, det skal jeg gå med på. Men mange av de unge som er i Oslo nå, har vel kanhende fri fordi skolen er rammet av streik?

Her jeg bor er det en del som har tentamen og. Min niese var ferdig med tentamen 11.30 og er derfor der inne nå. Sikkert en del som skulker, men ikke alle nei.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:40   #124
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

VG er sjelden til å stole på.

Betyr det at konserten ikke er på Operataket?

Fader, fjortisen er på vei ned til byen og har lovet meg at hun ikke skal inn i folkemengdene der nede. Nå er jeg nervøs og skulle ønske hun hatet JB evt var 3 år og ikke visste hvem JB var.

Og jeg kjenner jeg er bittelitt irritert over at det skal være så hemmelig eller "hemmelig" eller hva det nå er.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:40   #125
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Hun sitter å ser på nett-tv hvordan det ser ut der nede og hun er litt hun også.
Så vi får se. Jeg skal vite hvor og når før vi drar.


Vesla er litt hun også og vi drar inget sted før vi vet mer.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:40   #126
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Mange av vennene til jentungen har visstnok skulket i dag.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:44   #127
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Skolen vår vurderer en eller annen reaksjon på at så mange har valgt å skulke i dag. Og jeg vet at endel skulker med foreldres velsignelse.

Men er det skulk om foreldrene har skrevet bedt barnet fri med melding i meldingsboken?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:48   #128
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Betyr det at konserten ikke er på Operataket?

Fader, fjortisen er på vei ned til byen og har lovet meg at hun ikke skal inn i folkemengdene der nede. Nå er jeg nervøs og skulle ønske hun hatet JB evt var 3 år og ikke visste hvem JB var.

Og jeg kjenner jeg er bittelitt irritert over at det skal være så hemmelig eller "hemmelig" eller hva det nå er.

Den kjenner jeg også på. Det skapes endel farlige situasjoner i Oslo denne ettermiddagen. Jeg håper bare ikke det skjer noen alvorlige ulykker.
De løper jo blindet ut i veien forran trikker og biler - helt i transe.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:52   #129
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Betyr det at konserten ikke er på Operataket?

Fader, fjortisen er på vei ned til byen og har lovet meg at hun ikke skal inn i folkemengdene der nede. Nå er jeg nervøs og skulle ønske hun hatet JB evt var 3 år og ikke visste hvem JB var.

Og jeg kjenner jeg er bittelitt irritert over at det skal være så hemmelig eller "hemmelig" eller hva det nå er.

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Den kjenner jeg også på. Det skapes endel farlige situasjoner i Oslo denne ettermiddagen. Jeg håper bare ikke det skjer noen alvorlige ulykker.
De løper jo blindet ut i veien forran trikker og biler - helt i transe.

Da er vi flere. Kjenner jeg er grønnirritert akkurat nå. Skjønner godt at de skal gjøre en "greie" av å ha det hemmelig, men nå synes jeg det er litt nok. Og jeg tenker med gru på hva som kan skje når han evt kommer på scenen og trykket blir enda verre eller hvis det helt plutselig oppstår rykte om at det skjer noe et annet sted enn operaen. Er mange unge der nå i kaoset.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:52   #130
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg må innrømme at jeg er bittelitt sjokkert over hysteriet, antall ungjenter og at det ikke gis noen fornuftig informasjon om hva som skjer, hvor det skjer og når det skjer.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:53   #131
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Herremin.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:56   #132
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Hvorfor er han her? :gæmlis:

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Jeg vil vite hvorfor han skal holde gratiskonsert i Norge!

Artister reiser ofte på promoturneer i forbindelse med albumslipp. Da reiser de rundt i verden, gjør intervjuer, signeringer og opptredener.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg kan jo være ærlig nok til å si at det er fullstendig galskap å sende avgårde barn og unge ungdommer alene til en vanvittig mengde svært uerfarne, spinnville og tankeløse mennesker, basert på rykter i tabloidene.

Sørg nå for guds skyld for at ungene har vann og mat og slikt, i det minste.

Jeg syns det er helt kokeliko. Her er det unger som har vært oppe siden tre i natt, som vaser rundt uten å få i seg vått eller tørt, løper ut i trafikken og oppfører seg generelt helseskadelig for seg selv.

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Åh, sorry, leste ikke at du skrev "på baksiden".

Det er vel for å få en lang, smal kø rundt operaen, noe som er lettere å håndtere enn en bred.

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Det jeg synes er verst er at konserten skal være så utrolig hemmelig at politiet må jobbe litt i blinde.

Politiet vet garantert hvor den er. Men jeg syns det er merkelig at de syns at det er greit at plateselskapet holder kjeft om det, jeg syns det virker som det oppstår veldig mange farlige situasjoner på grunn av alt hemmelighetskremmeriet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:57   #133
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Da går vi ihvertfall utifra at konserten er på Operaen kl 21 i kveld. Vi kommer til å reise til Oslo hele familien kl 20. 1 time med massesuggesjon tror jeg holder i massevis. Hun er forberedt på å ikke få se noe som helst, men hun vil oppleve "stemningen" og kanskje få høre han.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:59   #134
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg har ikke barn i målalder for JB, men dette er jo helt vanvidd - jeg kan ikke minnes at det var i nærheten av slikt fullstendig kaos når idoler kom til byen i min ungdom; vi snakker MKOTB, Backstreet, Jamie Walters osv. Joda, mye ståhei da også, men dette går liksom over alle bredder, eller!?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 15:00   #135
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg tror ikke jeg har lest om lignende hysteri ved besøk fra en artist før.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 15:03   #136
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Synes det er på tide å ta kontroll nå, dette tar jo helt av.
Dette er en "once in a lifetime -opplevelse" , så at barn får fri for å oppleve dette kan jeg ha forståelse for. Foreldre velger sine kamper, og å stanse en tenåringer fra å møte sitt idol, den kampen hadde jeg ikke tatt jeg heller.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 15:06   #137
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Men er det skulk om foreldrene har skrevet bedt barnet fri med melding i meldingsboken?

Nei ikke meldingsbok, men de har ringt hjem og strigrått hele dagen, og så får de lov til å dra til slutt. Hva som står i meldigsboka i morgen blir jo spennende.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 15:07   #138
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg tror mye av hysteriet kommer av at det er gratis. Ved en utsolgt konsert er det bare den aller mest innbitte fansen som møter opp ved hotellet og sånn. Resten gidder ikke når sjansen likevel er så forsvinnende liten. Men her stiller alle med de samme forutsetningene, og flere velger å prøve seg siden sjansen er lik for alle.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 15:11   #139
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg kan jo være ærlig nok til å si at det er fullstendig galskap å sende avgårde barn og unge ungdommer alene til en vanvittig mengde svært uerfarne, spinnville og tankeløse mennesker, basert på rykter i tabloidene.

Amen til det. Jeg er den minst strenge og mest laidback forelderen jeg kjenner, men dette hadde jeg aldri tillatt. Ikke med voksent følge en gang.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 15:13   #140
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg tror mye av hysteriet kommer av at det er gratis. Ved en utsolgt konsert er det bare den aller mest innbitte fansen som møter opp ved hotellet og sånn. Resten gidder ikke når sjansen likevel er så forsvinnende liten. Men her stiller alle med de samme forutsetningene, og flere velger å prøve seg siden sjansen er lik for alle.

Nuh. Jeg husker Tokio Hotel. Ikke utsolgt, definitivt ikke gratis. Fortsatt spinnville unger løpende rundt. Vallhall. Mars. De SOV ute.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no