Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Justin Bieber i Norge

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-12, 21:06   #181
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Han er på og vi står på trygg avstand. Det er ett flott arrangement for oss som ikke står i folkehavet også.

Så bra! Ser det er noen av min manns venner som ligger med båt utenfor operahuset å ser på. Smart løsning på det hele.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 21:16   #182
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg blir helt himmelfallen over de foreldrene som sender 12-13-åringer alene til operataket for så å rase over at opplegget er uansvarlig. Mulig plateselskapet burde forutsett at det kom mange og at opplegget suger, men det er i mine øyne tusen ganger mer uansvarlig å sende så unge jenter alene til den typen arrangement. Hvor innesnødd og enfoldig går det an å bli?!

Ja, det samme tenkte jeg. Jeg var rasende på mine foreldre da jeg som temmelig nybleven og absolutt bitteliten 13-åring ikke fikk dra for å se Billy Idol i Skedsmohallen. Men mine foreldre var knallharde på at jeg ikke hadde noe på et sånt arrangement å gjøre alene, og det var det. I dag, som voksen og dessuten erfaren konsertgjenger, ser jeg at de hadde fullstendig rett, og jeg er glad for at de satte ned foten og turde å være tydelige foreldre når det trengtes.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 21:37   #183
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Da var det over. Frøkna er superfornøyd. Vi stod på Sørenga og hadde god plass og utsikt. Dette gikk fint!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 22:14   #184
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg blir helt himmelfallen over de foreldrene som sender 12-13-åringer alene til operataket for så å rase over at opplegget er uansvarlig. Mulig plateselskapet burde forutsett at det kom mange og at opplegget suger, men det er i mine øyne tusen ganger mer uansvarlig å sende så unge jenter alene til den typen arrangement. Hvor innesnødd og enfoldig går det an å bli?!

For meg blir det to forskjellige ting som ikke kan sammenlignes. Jeg mener vel at ingen bør sende så små unger alene til Oslo, uansett arrangement. Fra et foreldreperspektiv totalt uansvarlig.

Men Universal er jo 100% uprofesjonelle også, som setter i gang noe sånt tilsynelatende helt uten rammer og/eller kontroll.

For meg henger ikke disse to tingene sammen, og jeg forstår godt at moren er rasende til tross for at hun også begikk en uansvarlig handling. Hun hadde jo blitt like rasende om hun ble med selv også, det er jo ikke årssakssammenheng at opplegget er helt for jævlig og at barna ble sendt alene?

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 23:08   #185
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Satt på jobb i dag (i sentrum) og hørte stadig horder av hylende fjortisjenter. Skulle ut en tur og forbi kom det løpende en skokk med hylende jenter. Det var hylende jenter over alt egentlig.

Jeg lo inni meg og syntes oppstyret var litt festlig. Det var helt til jeg skulle hjem. Jeg pleier gå på bussen ved Operaen. Need I say more? Måtte gå nesten helt hjem, skaffe kriseberedskap til sulten pode som var alene hjemme osv. Trafikken var jo helt lammet.

Håper de kan planlegge arrangementet bedre neste gang. Kjenner jeg ble skikkelig irritert på slutten av dagen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 10:20   #186
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

På Supernytt i går var det intervju med noen jenter som hadde vunnet møte med Bieber. Dette møtet ble avlyst siden pressekonferansen ble avlyst. Jeg synes så synd på dem der de hulkegråt.


Sist redigert av Éowyn : 31-05-12 kl 11:02.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 10:30   #187
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.



Man sender altså en 12 åring alene til Oslo for å se Bieber og så blir man forbannet på Universal? Greit nok at dette er ute av kontroll og at Universal kanskje burde tenkt litt lengre, men ærlig talt?

Helt ufattelig!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 10:38   #188
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Universal har på en måte gjort en særdeles dårlig jobb, men på en annen måte har de nok oppnåd noe. Jeg vil tro de må ha hentet inn en del former for tillatelser for å få i gang dette, men mulig de har undervurdert hvor mange som ville komme.

Men det virker da opplagt at stedet å ha det på ikke er egnet til et "kaosopplegg".

Vil tro de samfunnsmessige kostnadene, bl.a. i forbindelse med politiet her, er ganske store? Må de som avholder arr. betale noe her?

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 10:53   #189
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Universal har på en måte gjort en særdeles dårlig jobb, men på en annen måte har de nok oppnåd noe. Jeg vil tro de må ha hentet inn en del former for tillatelser for å få i gang dette, men mulig de har undervurdert hvor mange som ville komme.

Men det virker da opplagt at stedet å ha det på ikke er egnet til et "kaosopplegg".

Vil tro de samfunnsmessige kostnadene, bl.a. i forbindelse med politiet her, er ganske store? Må de som avholder arr. betale noe her?

Jeg vil jo tro at politiet var informert her, og hadde godkjent opplegget på noe vis. Så de har sikkert en avtale om dette.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 11:15   #190
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

For store offentlige arrangementer må man søke tillatelse, politiet forlanger å være tilstede, også får man en regning i ettertid på ressursene de har brukt. Så sant det ikke er demonstrasjon, da er politiet gratis.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 11:40   #191
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg ser at VG gjør sitt aller beste for å overdramatisere. Det var til tider svært kaotisk og Universal har gjort slett arbeid, men det var ikke (på Operaen) det fullstendige anarki som tabloidene ynder å fremstille det som.


Og selvfølgelig betaler arrangør politiutgiftene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 11:55   #192
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Det er jeg enig i Mave. Jeg var der selv og syns de hadde ok kontroll på kvelden. Mine jenter reiste hele hjem - helt utmattet og en stor opplevelse rikere.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 12:04   #193
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Men. Jeg er dypt og inderlig og ekstremt sjokkert over foreldre som sender avgårde små barn alene på noe som dette. Herregud. Det var ikke få småtasser jeg løftet opp og ut av menneskemengder de ikke burde vært i.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 12:07   #194
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Man kan legge skylden på arrangører og hvem man vil, men det endelige ansvaret har foreldre og foresatte, så får hver og en gå i seg selv og se om vurderingen de gjorde ved å sende ungene alene i store gjenger var smart.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 12:08   #195
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Helt enig. Jeg har en 13-åring og ville aldri noensinne under noen omstendighet sendt henne alene på den måten. Uansvarlig, helt klart.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 12:37   #196
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Storesøster ble intervjuet på Kveldsnytt i dag, der de stod og gliste (på utsiden av sperringene). I dag har jeg fått endel spørsmål fra andre foreldre som lurte på hvordan i all verden jeg turde å sende henne ned dit alene???!!!

Mammaen som var med skygget selvsagt banen da kameraene kom. Det var ikke SÅ kult å bli gjenkjent på fjortiskonsert sa hun.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 22:13   #197
Ingridbieber
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Haugesund
Innlegg: 9
Ingridbieber har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg hper vikelig du gjorde det for dattera de??!!! Jeg fikk ikke dra til oslo av mamma, jeg er enda deppa og jeg har gått i glere dager, du aner ikke hvor mye hun vil elske deg, jeg hater mammaog pappa!

__________________
NEVER SAY NEVER! DREAM BIG! BELIEVE!
Ingridbieber er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 22:18   #198
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Ingridbieber, her.

Jeg hper vikelig du gjorde det for dattera de??!!! Jeg fikk ikke dra til oslo av mamma, jeg er enda deppa og jeg har gått i glere dager, du aner ikke hvor mye hun vil elske deg, jeg hater mammaog pappa!





__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 22:18   #199
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 22:19   #200
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Ingridbieber, her.

Jeg hper vikelig du gjorde det for dattera de??!!! Jeg fikk ikke dra til oslo av mamma, jeg er enda deppa og jeg har gått i glere dager, du aner ikke hvor mye hun vil elske deg, jeg hater mammaog pappa!

Dette var et veldig oppklarende innlegg for meg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no