Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-07, 23:04   #41
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Tja, vi vet jammen ikke helt.
Vi blir vel her hjemme og jeg vet ikke hvem som kommer.
Foreldrene mine skal vel kanskje til min lillebror og familien.
Eldstesønnen var her i fjor med kjæresten, de skal vel kanskje til hennes familie i år.
Da blir det oss fire og min ex og hans mor dersom hun er i form til det.

Eller kanskje alle skal til oss?
Da blir vi 13.

Kunne godt tenkt meg en rolig julefeiring med bare oss.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:05   #42
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Jula skal feires her, sammen med svigers, ungenes oldeforeldre, og sambos bror med familie.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:06   #43
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Skal feire julen og julaften med sambo og sønn i Orlando,Florida!
Reiser 12 desember og lander 29desember og slipper unna hele julemase,noe jeg synes er helt fantastisk!

Gleder meg som et lite barn til Disney world og ikke minst juleparaden!!

  Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:10   #44
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Jeg er vant til stor familiejul på min mors side - det meste vi har vært er 33 på julaften. Har feiret en jul med svigers, og det var for så vidt greit (selv om det ikke føltes som jul ), men det er uaktuelt i år fordi da måtte vi ha bodd på hotell, og der går grensen for meg. Egentlig ønsket vi å ha både svigermor og min famile hjemme hos oss, men ingen av den eldre garde er interessert. Så da blir det nok til at vi henger oss på mine foreldre og drar på landet og har den gamle tradde julefeiringa som jeg er så glad i. Svigermor blir hjemme.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:10   #45
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

I år skal vi feire hos svigers.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:13   #46
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Her ser det ut som om det blir hos svigers på kvelden.
Der er bestemor, mamma, pappa, bror, søster og bror med dame og barn.
Så vi blir jo noen vi da.

På dagen skal vi opp til mine foreldre.
Der er bestemor & bestefar, onkel, mamma & pappa + 4 brødre.

Vi har ribbe på julaften hos mamma, men aner ikke hva svigers serverer.

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:19   #47
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi feirer hjemme hos oss, med mine foreldre og bror.
Som vi har gjort de siste årene. Mine foreldre vil gjerne at vi skal til de iår, men der tror jeg ikke de får vilja si. Ikke ti ville hester kan få meg ut med ørten pakker, trøtte og gira unger.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:20   #48
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi har jo etterhvert blitt en stor familie, med mine foreldre, mine brødre og meg og mine = 9 stk. Pluss besteforeldre, tante og onkel med deres tre barn og min svigerfar fra Usa = 17 stk. Da er det ikke plass til oss alle annet enn på hytta, så dit skal vi i julen. Det blir feiring i 3 dager, med julefrokost 1. juledag og flere venner av mine foreldre 2. juledag. Alltid like hyggelig!!! Jeg gleder meg masse til jul!

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:23   #49
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.276
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

hos svigers i år. vet ikke om mannens søsken også kommer.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:04   #50
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi har laget en klar regel, all jul framover blir feiret hjemme. De som ønsker å komme av famile får komme, men vi orker ikke farting med tre barn og derav julegaver. I år blir det oss fem.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:08   #51
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Sted er noe usikkert, men svigermor er hvertfall med i år Vi bytter på annenhvert år med besteforeldrene til barna.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:28   #52
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.214
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi skal feire hos mine foreldre, sammen med mine 3 single og barnløse (og unge, forsåvidt) søsken. Besteforeldrene mine pleier å sirkulere, så jeg vet ikke hvor de skal være. Vi blir 8-12 på julaften, avhengig av hvor de havner.

For meg er det: dess flere dess bedre. Mormor har bursdag på lillejulaften, og da hun ble 70 feiret hele slekta hjemme hos oss. Vi var vel ca 25 stykker, og brukte evigheter på pakkeåpningen. Men det var så gøy! Jeg håper at en av mine søsken tar over gården når den tiden kommer, så vi kan fortsette å feire jul der. Det er nesten så jeg vurderer å bruke odelen bare pga det.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:32   #53
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi er sånn i tvil i år... har mest lyst til å feire hjemme bare oss.. men ser ut til at vi skal til pappa og kona med familie...

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 01:04   #54
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Det er ikke helt bestemt.

Vi skal egentlig være hos mine foreldre, men siden svigerfar har kreft (og er noe dårligere igjen) er det mulig vi drar dit i stedet.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 01:55   #55
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Vi har laget en klar regel, all jul framover blir feiret hjemme. De som ønsker å komme av famile får komme, men vi orker ikke farting med tre barn og derav julegaver. I år blir det oss fem.

Å skulle ønske jeg kunne sagt det samme.
Men da hadde ikke gubben blitt blid...

Her går det på rundgang hos sviger, min far og så min mor.
Svigers bor på vestlandet 8 timers kjøring.

Sist det var svigers sin tur, så var de snille å komme hit.
Nå begynner søskenen til gubben å mase om å feire jul hele gjengen...
Isj.....hater lang reise med 3 barn og bikkje.

Men i år blir det feiring her hjemme hos oss med min mor og hennes samboer og ungene hans.
Mulig mamma kommer alene, men det vet vi ikke før dager før jul. (han har en dårlig rygg som tåler lite kjøring og en umulig "voksen" datter)

Mim mormor er det og mulig vi er heldig å få låne denne jula.
Har på følelsen at det blir vår siste jul med henne.

Jo, søsteren min kommer.

Blir koselig.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 07:55   #56
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi har ikke begynt å tenke på jula enda, men jeg regner med at vi skal være hjemme. Og jeg regner med at mora mi og hennes samboer også kommer til å være her sammen med oss.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 08:10   #57
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

I år feirer vi hjemme sammen med mine foreldre og min bror. I fjor var det vår tur til å ha svigermor på besøk. Jeg syns det er stas å feire jul sammen med mange mennesker, men vil gjerne være hjemme på julaften nå som vi har barn. Mannen har ymtet frempå at han nok kunne tenke seg å feire med sine søsken innimellom og jeg er ikke helt fremmed for tanken. Men jeg blir litt svett av å tenke på gaveberget vi da må drasse med oss.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 08:12   #58
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Vi skal feire julaften hjemme, bare oss fire.
På en av juledagene kommer svigers.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 08:13   #59
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

I år skal vi feire hos min familie utenfor Bergen.

Må si at jeg heller skulle ønsket jeg kunne være hjemme denne julen siden jeg begynner å blir litt høygravid rundt de tider. På den andre siden er det siste sjanse til å tilbringe litt tid sammen med min familie på en stund (ser ikke for meg at jeg kommer til å reise like ofte over med to barn å drasse på).

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 08:17   #60
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Det er første julen mannen min feirer med min slekt

det er første gang mannen min også feirer jul med min familie. Vi skal til Stavanger. Håper det blir koselig, har en mamma som ELSKER å ha MEST mulig folk i hus rundt juletider, mens mannen min liker å være med kjernefamilien

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no