Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Feirer dere halloween?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-07, 11:33   #21
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Mellombror har vært med et par ganger. De gangene han har vært med så har vi hatt "melontryne" og lys på trappen. Kjøpt inn godteri og delt ut. Jeg synes egentlig det er en uting, men bøyer av.:svak:
Det som egentlig irriterer meg mest er de som sender ungene avgårde for å tigge, og nekter barna godteri når de kommer på døren deres.Sier de ikke feirer halloween. Den som er med på leken, må smake steken.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs

Sist redigert av amo : 19-10-07 kl 12:36. Årsak: melon-melon-melon
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 11:40   #22
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Feirar definitivt ikkje.

Synes det er noko stort tull. Det held i bøtter og spann med tradisjonen med julebukk.

5-åringen her er dessutan styggredd mesteparten av oktober pga. all opphausinga av Halloween i reklame, butikkutstilling m.m. Ho skvetter kvar gong det ringer på døra. No er ho ein i overkant følsom unge, men eg synes utansett det er ein uting. Sånn som det har blitt her i Norge er det jo utelukkande stygge utkledningar og tigging av gotteri.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 11:42   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Ja, vi feirer. Nå er jeg ingen tradisjonsjunkie, og ser ikke behovet for å tviholde på julebukken. Når barna synes det er kult med Halloween så er det greit for meg å bytte. Hurra for mer moro i hverdagen.

Vi feirer også, og har gjort det lenge før vi fikk barn. Jeg rett og slett elsker Halloween ig vi har i mange år hatt svære selskaper på denne dagen. Glitterbarnet har bursdag rett før, og jeg regner med at bursdagen hans blir Halloweenbursdag innimellom etterhvert.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 11:44   #24
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Sånn som det har blitt her i Norge er det jo utelukkande stygge utkledningar og tigging av gotteri.

Nemlig. Når man absolutt skal innføre nye feiringer får man innføre hele "pakken"! Ikke bare skumle masker, tigging og eggekasting.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 11:46   #25
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Det som egentlig irriterer meg mest er de som sender ungene avgårde for å tigge, og nekter barna godteri når de kommer på døren deres.Sier de ikke feirer halloween. Den som er med på leken, må smake steken.

En sånn nabo har vi. Jeg elsker å gi barna hennes masse snop, bare for å understreke et poeng. :barnslig:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 11:47   #26
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Nope, vi feirer ikke. Synes det er noe stort tull. Og her er det ingen godterier å få for de som måtte finne på å ringe på (vi kobler forøvrig ut ringeklokka, og slår av utelyset).

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 11:48   #27
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Vi feirer ikke, men jeg kunne godt tenke meg å feire. Alt som bringer lys & varme inn i ellers dølle måneder mottas m/takk. Barnet er bare 2,5 år ennå, men jeg håper han blir indoktrinert i barnehagen. Jeg hadde tenkt at vi i år skal starte lett med å plassere ut lys, ha en stor kurv med godteri klar og forhåpentligvis få utkledde unger på døren (så lenge de kommer før barnets leggetid). :gledeseg:

Når kommer barna? Det er 31. oktober det er knask & knep og ikke ikke første helg etter 31. oktober? :newbie:

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 11:51   #28
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

. Alt som bringer lys & varme inn i ellers dølle måneder mottas m/takk. :

Du kan da vel ikkje påstå at Halloween bringer lys og varme
Det er den dystraste tradisjonen mynta på barn som eg kan komme på...

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 11:54   #29
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Jeg synes det er noe stort tull. Jeg liker ikke at vi skal innføre andre lands tradisjoner. Det er klart at handelsstanden omfavner dette. De ser jo muligheten til å tjene penger på alt dette Halloween søppelet.

Jeg har ikke lyst til å la ungene delta på dette. 9 åringen synes jeg er helt håpløs siden "alle" i klassen skal.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 11:57   #30
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Nei. Jeg kjenner masse amerikanere som er med på dette, men for min del er ikke dette interessant. Det får holde med julebukk.
Men i fjor ringte det på døren, og vi turde ikke åpne siden vi ikke hadde noe å gi. I år skal jeg være bedre forberedt.

Amerikanerne jeg kjenner har et "lukket" arrangement i en kort blindvei der befolkningen er advart på forhånd og utstyrt med ferdige godteposer, og det selges billetter til arrangementet. Jaja, hvorfor ikke.

Jeg har for øvrig vært med på Halloween tema-party. Det er jo en morsom greie. Men da for voksne.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 12:05   #31
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Når kommer barna? Det er 31. oktober det er knask & knep og ikke ikke første helg etter 31. oktober? :newbie:

Det er kun 31. oktober.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 12:15   #32
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Sånn som det har blitt her i Norge er det jo utelukkande stygge utkledningar og tigging av gotteri.

Det kjenner jeg mer virkelig ikke igjen i. Det er mulig det feires ulikt rundt omkring. I vårt nabolag er det morsomt utkledde barn som ringer på døren. Det pleier å være mange hekser og trollmenn. De synger en eller annen sang (som jeg ikke kan), og de fniser og ler. Det er stort sett små barn, men vi har hatt et par (ikke like søte) fjortiser på døren også. De er unntak. Videre er det jo morsomt for barna å gå i flokk med sine venner. Vi feirer vi voksne også, med lys i hagen, utskjærte gresskar og besøk. Mye mer enn stygge utkledninger og tigging.

Jeg synes det er rart at så mange er negative. Barna liker det jo. (Ja, bortsett fra de som blir skremte. Tilsvarende blir skrekkelig mange barn vettskremte av julenissen, uten at jeg tror man anser julen å være dyster av den grunn.) I julen er det jo så mye som skjer, gaver og kaker og raketter og whats-not. Er det ikke da supert at vi kan legge noe gøy til høsten også?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 12:17   #33
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Nei feirer det ikke.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 12:17   #34
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Du kan da vel ikkje påstå at Halloween bringer lys og varme
Det er den dystraste tradisjonen mynta på barn som eg kan komme på...



Godteri er da lys & varme i massevis.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 12:18   #35
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Nei, men jeg stiller med litt godis til naboungene uansett.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 12:19   #36
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.



Godteri er da lys & varme i massevis.


Joda, eg kjøper den vinklinga




__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 12:23   #37
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Joda, eg kjøper den vinklinga




Sleng på deg heksekostymet den 31, så skal jeg stå klar med Freia premium dark til deg

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 12:27   #38
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Vi feirer det ikke sånn det skal feires. Men jeg kan godt pynte med noen gresskar og selvsagt gir jeg godteri til barna som kommer på døren.

Vesla har ikke gått Halloween enda og det blir nok noen år til tror jeg. I fjor på nyttårsaften gikk barna som var gjester hos oss og Vesla julebukk i fin utkledning. De fikk så sinnsykt masse godteri, så det var tydelig at folk syns det var hyggelig med julebukk. Bortsett fra en nabo som sto på verandaen og regelrett jaget dem av gårde fordi de forstyrret henne og gjestene hennes.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 12:28   #39
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har vært sterk motstander av Halloween, men feirer det pga ungene. Jeg har tilogmed pynt! :Sjokkert over min egen evne til å svelge kameler:

Jeg synes ikke noe om å nekte ungene en tradisjon som har blitt vanlig nå fordi jeg selv synes lite om slike handelsstand-gimikker. Storesøster er bedt på fest og mellombror banker på til tre nabohus og får ca en sjokolade hvert sted. Det kan jeg absolutt leve med.

Forøvrig går de også julebukk, de klarer fint begge deler.

Jeg kan signere denne ord for ord omtrent. Det er en kjempediger kamel som gled ned så lett som ingenting. Tro det eller ei. Jeg var helt på linje med hovedinnlegger inntil ungene så gjerne ville være med.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 12:42   #40
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Vi har ikke noe forhold til Halloween, så vi har ikke feiret. Usikker på hvordan det blir når barna blir større.

Det virker som om det er litt forvirring ute og går når det gjelder tidspunktet, i hvert fall i vårt nabolag. I fjor observerte jeg halloweentiggere i helgen før, på selve dagen (31. var tirsdag i fjor) og i helgen etter.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no