Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2019

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-19, 08:50   #141
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2019

Her er det alt for mye som skjer til at jeg har fått gjort noe videre julerelatert. Kjøpte noen pakkekalendergaver da jeg var i London forrige uke, men ikke mange. Og jeg skal lage kalendere til tre barn/ungdommer. Nei, fire blir det muligens i år! Sånn det ser ut nå så får vi et nytt familemedlem før jul og hun må jo også få kalender.
De som har flyttet ut pleier jeg å kjøpe kalender til, vi får se hvordan det blir i år.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-19, 17:39   #142
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg har mest lyst til å reise til varmen i jula, men 5 stk i 2 uker er glatt 100 000, så da ryker det.

Det går jo an å være borte bare en uke og ikke dra på charter.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-19, 17:59   #143
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2019

Kalender til vesla og mannen er kjøpt inn, mannen har fått ønske fra meg om te/lakrids kalender så får vi se hva det blir.
Ellers har vi landet på at vi er her hjemme, brodern og familie kommer samt to til så vi blir ni til bords.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-19, 18:39   #144
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.661
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det går jo an å være borte bare en uke og ikke dra på charter.

Vet, det er bare ikke rom for det i økonomien i sin helhet.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-19, 19:08   #145
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg skal kjøpe Baborkalender til meg selv. Har gjort det de 2-tre siste årene. Veldig luksusfølelse.
Pleier å bli solgt med litt rabatt på Black Friday så skal følge med da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-19, 06:42   #146
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.329
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Kjøpte nettopp popcornkalender til mannen min, som elsker popcorn. Så litt for sent at flere av lukene inneholder popcorn med nøtter, som han er allergisk mot.

Uff, må nesten ta den selv, da.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-19, 08:43   #147
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Uff.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-19, 12:38   #148
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.483
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Her er det alt for mye som skjer til at jeg har fått gjort noe videre julerelatert. Kjøpte noen pakkekalendergaver da jeg var i London forrige uke, men ikke mange. Og jeg skal lage kalendere til tre barn/ungdommer. Nei, fire blir det muligens i år! Sånn det ser ut nå så får vi et nytt familemedlem før jul og hun må jo også få kalender.
De som har flyttet ut pleier jeg å kjøpe kalender til, vi får se hvordan det blir i år.


Det hørtes i alle fall hyggelig ut med ei til i familien før jul Og kalender ja. Og så kjekt av deg å ornde kalender også til de som har flyttet ut. Det kan vel bli litt mye å ordne da, men det trenger ikke være allverdens, tanken er god?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-19, 13:26   #149
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2019

Vi blir hjemme denne julen også, feirer julaften hos mamma. Min bror og co kommer fra Oslo, for andre året på rad. Kjempehyggelig!

I dag er det en måned til desember. Må begynne å tenke litt skikkelig på gaver.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-19, 13:58   #150
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Det hørtes i alle fall hyggelig ut med ei til i familien før jul Og kalender ja. Og så kjekt av deg å ornde kalender også til de som har flyttet ut. Det kan vel bli litt mye å ordne da, men det trenger ikke være allverdens, tanken er god?

Haha, ja litt mye å ordne men veldig koselig! Og vanskelig å slutte når man først har begynt med det.

Ja, vi gir oss visst aldri så vi får et nytt familiemedlem som flytter inn i begynnelsen av desember.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-19, 19:07   #151
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Juletråden 2019

Sambo har kjøpt adventskalender fra Pascal til meg. Gleder meg til å åpne

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-19, 19:21   #152
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Hm, jeg kan kanskje begynne å henge her nå da, for inspirasjon om ikke annet. Er ikke i nærheten av i gang, men har fått slått fast i dag at minste ønsker seg Hatchimalkalender mens eldste for første gang vil ha pakkekalender (yay!), men med "ting du lager selv, mamma, for det er best for miljøet". Vel, lage selv tror jeg utgår, men jeg skal i hvert fall prøve å finne ting som ikke er plastic fantastic og unyttig.

Vi dro til Gran Canaria i julen i fjor, det var helt nydelig og jeg kunne gjerne gjort det hvert år. Vi var borte en uke da, det hjalp mye det altså. Men vi kan ikke gjøre det hvert år, så i år blir det hjemmejul oss fire og forhåpentligvis min mor. Det blir koselig, det også.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-19, 19:34   #153
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.151
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg har ordnet det aller viktigste, nemlig julaftenantrekket. Det blir gullskjørt og svart topp med litt glitter.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-19, 19:42   #154
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Og jeg har endelig fått bestilt bilder fra skolefotografering, der noen av portrettene av 1. klassingen skal bli deler av julegave. Vips, i gang!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-19, 09:11   #155
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg tror jeg har en gave klar.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-19, 13:43   #156
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har ordnet det aller viktigste, nemlig julaftenantrekket. Det blir gullskjørt og svart topp med litt glitter.

Jeg har også for en gangs skyld dette klart! Her blir det en vid bukse jeg kjøpte på Etsy tidligere i høst, og denne toppen fra Kaffe.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 02-11-19 kl 13:49.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-19, 13:55   #157
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.661
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg har visst kjøpt noen julegaver idag. Og iom at Loco har gått konkurs har jeg kjøpt en del ting der som kan benyttes som julegaver.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-19, 16:06   #158
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg tror jeg har en gave klar.

Eldste har nå pakket den inn.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-19, 16:39   #159
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.151
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har også for en gangs skyld dette klart! Her blir det en vid bukse jeg kjøpte på Etsy tidligere i høst, og denne toppen fra Kaffe.

Stilig antrekk!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-19, 22:50   #160
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2019

Fikk bestilt julekort i dag. Halv pris på elitefoto.

I år tror jeg mange får gavekort på opplevelser og/eller gaver som kan brukes/spises el. De fleste jeg kjenner trenger ingenting.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no