Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2019

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-19, 22:33   #401
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2019

Sendt avgårde pakken til broderen og julekortene til England. Og kjøpt frimerker til resten.
Jaktet på julegodt på tilbud, men det var begredelig gitt.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-19, 22:46   #402
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2019

Må nok bake i helgen, helt glemt det ut.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-19, 22:52   #403
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg har bakt flere ting og angrer. At jeg ikke lærer fra i fjor. Jeg må bake så sent som mulig. Ellers sitter jeg bare halve dagen og hele kveldene og trykker inn... Og jeg deler ikke med meg, må dere tro...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-19, 22:59   #404
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2019

Ungene har bakt pepperkaker med mormor og serinakaker bare de to. Vi har kransekake jeg har bakt i fryseren. Må nok ha krumkaker, kanskje delfiakake og kokosmakroner.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-19, 23:41   #405
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Vi har kransekake fra i fjor i fryseren.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-19, 12:23   #406
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg har bakt kokosmakroner og kakemennesker. Planen er å få til risboller og havremakroner også, det får holde. Gidder ikke bake pepperkaker alene, og kidza har null interesse for- og tid til- sånne ting lenger.
Julekort? Nei, gidder ikke i år.
Julegaver? Har de fleste igjen.
Julemat? Ikke kjøpt inn, men det er jo bare pinnekjøtt, poteter og kålrot, så det fikses lett.
Julepynt? Adventsstjerne oppe, ellers null og niks. Prøver å finne tid i helga.
Noe mer jeg bør huske, eller glemme, da?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-19, 13:49   #407
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2019

Alt minsten ønsker seg er ikke på lager noe sted og forventes etter jul.
For eldste klarer jeg ikke helt å bestemme meg.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-19, 13:50   #408
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har bakt flere ting og angrer. At jeg ikke lærer fra i fjor. Jeg må bake så sent som mulig. Ellers sitter jeg bare halve dagen og hele kveldene og trykker inn... Og jeg deler ikke med meg, må dere tro...

Eller du kan gjøre som meg og begynne tidlig slik at du rekker å forspise deg og bli lei i god tid før jul.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-19, 13:50   #409
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Eller du kan gjøre som meg og begynne tidlig slik at du rekker å forspise deg og bli lei i god tid før jul.

Jeg tror dessverre ikke det skjer...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-19, 13:51   #410
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg tror dessverre ikke det skjer...

Da er nok planen din bedre.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-19, 13:53   #411
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Alt minsten ønsker seg er ikke på lager noe sted og forventes etter jul.
For eldste klarer jeg ikke helt å bestemme meg.

Hva ønsker han seg? Kanskje noen her kan hjelpe? Det er jo ikke grenser for hva folk har fått hjelp til her inne gjennom tidene, så ikke undervurder potensialet i et forum.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-19, 14:09   #412
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hva ønsker han seg? Kanskje noen her kan hjelpe? Det er jo ikke grenser for hva folk har fått hjelp til her inne gjennom tidene, så ikke undervurder potensialet i et forum.

Svindyre ting. Og litt sære ting som ikke alle butikker har. Razer øreplugger, spesifikk gaming stol bla.a.
Øreproppene ser ut til å bli bursdagsgave (sånn sett greit med bursdag i januar), men da mangler jeg jo noe til jul.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-19, 14:32   #413
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Svindyre ting. Og litt sære ting som ikke alle butikker har. Razer øreplugger, spesifikk gaming stol bla.a.
Øreproppene ser ut til å bli bursdagsgave (sånn sett greit med bursdag i januar), men da mangler jeg jo noe til jul.

Elkjøp har godt utvalg i gamingstoler.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-19, 14:42   #414
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.836
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg hadde visst overhodet ikke fått med meg at fristen for å sende pakker er i dag. : Så nå står to esker klare til at mannen kan dra på posten når han kommer hjem. Enda godt at jeg tilfeldigvis la merke til det, trodde jeg hadde til mandag.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-19, 14:48   #415
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Elkjøp har godt utvalg i gamingstoler.

Vi har vært utallige plasser og prøvd, men de når ikke opp.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-19, 15:04   #416
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg hadde visst overhodet ikke fått med meg at fristen for å sende pakker er i dag. : Så nå står to esker klare til at mannen kan dra på posten når han kommer hjem. Enda godt at jeg tilfeldigvis la merke til det, trodde jeg hadde til mandag.

What, jeg har da hørt 16.!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-19, 15:20   #417
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Vi har vært utallige plasser og prøvd, men de når ikke opp.

Hvordan da når ikke opp?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-19, 15:23   #418
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.836
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

What, jeg har da hørt 16.!

Sender du dem ekspress er det 16., ellers er det i dag. Oppdaget det bare tilfeldigvis da jeg leste i en nettavis og det stod en artikkel om at siste frist er i dag.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-19, 15:34   #419
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.395
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2019

Dette står på posten sin siden:

Sitat:

Sendefrister julen 2019

I Norge er det ingen faste frister, men beregn litt ekstra tid og send juleposten i tide

.

Forstår det slik at fristene gjelder for sending til utland, for datoene endrer seg alt etter hvilket land som velges.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-19, 15:36   #420
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.836
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Dette står på posten sin siden:

.

Forstår det slik at fristene gjelder for sending til utland, for datoene endrer seg alt etter hvilket land som velges.


Ah, men da er det kanskje ikke sånn hast likevel. Fikk bare brått litt småpanikk, hehe. Tror nok mannen stikker på posten i kveld for sikkerhets skyld altså.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no