Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen 3

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-19, 00:12   #281
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Bill Bailey i september, sammen med mannen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-19, 00:48   #282
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Nøtteknekkeren med yngste i desember. Foreløpig hemlis og bursdagsgave. Vi gikk noen ganger da de var mindre, og så hadde vi et opphold. De billettene går så fort. Men fikk sikret to seter i orkester. Det blir hyggelig.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-19, 00:49   #283
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Skien pinsehelga
Ålesund 14-17 juni
Spania 20 juni

Madrid i september

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-19, 16:16   #284
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Da har jeg svidd av femsifret på årets fly/båt/togbilletter. Det hjelper ikke på at begge unga går som voksne på flyet.

Skulle ønske jeg hadde billetter til Trondheim i år også, men det blir første året på 7 år tror jeg som vi ikke skal. Var jo ingen fine inneklemte dager.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-05-19, 16:26   #285
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Masse gøy nå. Elton John i Bergen i juni. Lazarus på Det Norske i august. Spania i juli. Tokyo i oktober. Singapore neste mars.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-19, 16:29   #286
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Masse gøy nå. Elton John i Bergen i juni. Lazarus på Det Norske i august. Spania i juli. Tokyo i oktober. Singapore neste mars.

Så at han skulle dit. Jeg skal se han i Amsterdam 8.juni. Har ikke klart å se han da han har vært i Oslo tidligere. Gleder meg!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-19, 16:45   #287
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Så at han skulle dit. Jeg skal se han i Amsterdam 8.juni. Har ikke klart å se han da han har vært i Oslo tidligere. Gleder meg!

Jeg også! Har aldri sett han live før, og dette blir kanskje siste gang i Norge?
God fornøyelse!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-19, 17:18   #288
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg også! Har aldri sett han live før, og dette blir kanskje siste gang i Norge?
God fornøyelse!

Blir vel kanskje siste hang uavhengig av land siden turnéen heter Farewell Yellow Brock Road Tour.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-19, 17:21   #289
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Nøtteknekkeren med yngste i desember. Foreløpig hemlis og bursdagsgave. Vi gikk noen ganger da de var mindre, og så hadde vi et opphold. De billettene går så fort. Men fikk sikret to seter i orkester. Det blir hyggelig.

Vi har også fått billetter, men har hatt det de siste 11årene. Eller hvor lenge det er. Tror gutta har vært der hhv 10 og 8 ganger. Julens store høydepunkt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-19, 17:53   #290
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Blir vel kanskje siste hang uavhengig av land siden turnéen heter Farewell Yellow Brock Road Tour.

Hehe. Poeng. ellet at han er i ferd med å bli...gammel.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-19, 18:05   #291
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hehe. Poeng. ellet at han er i ferd med å bli...gammel.

Begynner absolutt å bli gammel, ja. Tviler på at han tar en A-ha.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-19, 19:26   #292
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Masse gøy nå. Elton John i Bergen i juni. Lazarus på Det Norske i august. Spania i juli. Tokyo i oktober. Singapore neste mars.

Åhh!! Jeg skal se Lazarus i november. Det ryktes at vedkommende som spiller Bowie har en fantastisk stemme.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-19, 21:44   #293
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Åhh!! Jeg skal se Lazarus i november. Det ryktes at vedkommende som spiller Bowie har en fantastisk stemme.

Jeg vet fKtisk veldig lite om forestillinga. Men Adrienne her inne og jeg har fått nærmesr klippekort på Det Norske i det siste, og elsker alt vi har sett så langt (i forrige uke: det mest absurde jeg noen gang har sett på teater, Tante Jane) Så da regner jeg med at vi vil elske Lazarus også.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 09:51   #294
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Da har jeg svidd av femsifret på årets fly/båt/togbilletter. Det hjelper ikke på at begge unga går som voksne på flyet.

Jeg pleier å bestille ungdomsbilletter til han største som er over 12, det er litt billigere enn voksenbillett.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 11:24   #295
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg pleier å bestille ungdomsbilletter til han største som er over 12, det er litt billigere enn voksenbillett.

Kan ikke huske at det var en mulighet på SAS da jeg bestilte. Men husker nå vagt noe skriverier her inne om det.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 11:28   #296
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Kan ikke huske at det var en mulighet på SAS da jeg bestilte. Men husker nå vagt noe skriverier her inne om det.

Ulempen er at du må booke ungdomsbilletten for seg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 11:32   #297
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Ulempen er at du må booke ungdomsbilletten for seg.

Aha. Får prøve å huske det til neste år. Gjelder jo begge to.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 10:56   #298
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg pleier å bestille ungdomsbilletter til han største som er over 12, det er litt billigere enn voksenbillett.

Hvor mye er det å spare på det da?

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 11:18   #299
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor mye er det å spare på det da?

Jeg har funnet ungdomsbilletter på SAS, det er begrensede avganger som har disse billettene + vi fikk ekstra mellomlanding hjem(transatlantisk). Betalte litt over 1/2 parten av voksenbillett, bestilte tidlig.
Men vi fikk sitte sammen, eneste var 2 bookingnr.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 23:54   #300
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Gustavberg,Sverige i ferien, Malaga i september og Nairobi og Kitui i Kenya i oktober.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no