Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-22, 08:44   #141
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Jeg, søstera mi og venninna mi har kjøpt billetter til Chess for oss fire, som mennene skal få i julegave

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-22, 10:02   #142
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Det ble en ulltrøye fra Lanullva. Elsker jo disse selv, så håper han og liker den

Fjorårets gave slo an, men i år er jeg helt blank. Det han trenger er veldig kjedelige ting å gi i gave, og han får restaurantbesøk i bursdagsgave rett etter jul. Får finne på noe vi kan gjøre senere på våren kanskje?

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-22, 14:59   #143
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Han ønsker seg noe som kan gi lyd til tv/musikk i stua.
Er det noen som kan anbefale noe bra til en høvelig rimelig pris?

Også ønsker han seg stige, trillebår, kanttrimmer og bord til kapp- og gjærsag.
(Ganske nybakt huseier! )

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-22, 14:32   #144
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Han ønsker seg noe som kan gi lyd til tv/musikk i stua.
Er det noen som kan anbefale noe bra til en høvelig rimelig pris?

Også ønsker han seg stige, trillebår, kanttrimmer og bord til kapp- og gjærsag.
(Ganske nybakt huseier! )

Høvelig og høvelig, har akkurat kjøpt meg Sonos Beam for å gi lyd til the frame tv'en min. Prisen var 4990,- da....men veldig fornøyd med både lyd og design.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-22, 14:35   #145
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.218
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Han ønsker seg noe som kan gi lyd til tv/musikk i stua.
Er det noen som kan anbefale noe bra til en høvelig rimelig pris?

Også ønsker han seg stige, trillebår, kanttrimmer og bord til kapp- og gjærsag.
(Ganske nybakt huseier! )

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Høvelig og høvelig, har akkurat kjøpt meg Sonos Beam for å gi lyd til the frame tv'en min. Prisen var 4990,- da....men veldig fornøyd med både lyd og design.

Er veldig fornøyd med min Sonos Beam.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-22, 15:26   #146
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Han ønsker seg noe som kan gi lyd til tv/musikk i stua.
Er det noen som kan anbefale noe bra til en høvelig rimelig pris?

Jeg har lydplanke og forsterker fra Samsung (A-serie) jeg er veldig fornøyd med. Kostet 5000 på salg, men de finnes i flere modeller og priser. Bruker den til å spille lyd fra TV eller via bluetooth.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 14:32   #147
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

I år kan jeg endelig høre til i denne tråden, men jeg står ganske fast. Han har det meste, bryr seg egentlig ikke om ting og har veldig god råd. Det må nok bli en opplevelse av noe slag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 14:58   #148
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Sammenleggbar arbeidsbenk. Til saging og maling og skruing og alt med seg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 15:10   #149
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Min får gøyal t-skjorte som henspeiler til hobbyen hans, tynn ullgenser til jobb og massasjepute til nakken.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 15:15   #150
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.037
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Han hadde bursdag på onsdag og fikk en Hario-kanne og Lars Monsen-votter. Så nå er mine idéer brukt opp. Må henge her for inspirasjon tror jeg.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 15:15   #151
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Sammenleggbar arbeidsbenk. Til saging og maling og skruing og alt med seg.

Ingen dum ide! Han har to boder og plass tror jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 19:37   #152
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Det ble en sonos beam. Håper han/vi blir fornøyd.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 20:39   #153
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.736
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Han får foreløpig en sånn:

https://www.kitchn.no/kjokken/kjokke...e-bacon-maker/


Også mest sannsynlig en tur ut å spise/kino. Barnevakt i boks.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 21:05   #154
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Vi har 2 slitsomme uker foran oss med trolig lite hvile hverken fysisk eller mentalt, så jeg booket nettopp massasje i førjulsgave til oss begge.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 21:11   #155
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Noe som lager lyd i stua var lurt. Vi har en dings, men den kan ikke kobles til bluethooth. Mannen er så sær på slik at jeg tror ikke jeg tør kjøpe noe. Kanskje bare en enkel høyttaler til familien kunne gå. Jeg får lufte litt med ham om han ser behovet.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 22:17   #156
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Vi har nylig kjøpt et nytt møbel sammen, og det var julegaven til hverandre. Har allikevel kjøpt Lars Monsen votter og Bjørn Borg boxer.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 22:23   #157
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.096
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

I år får han nye skibriller, de beste av de beste for flatt lys. Og aclima ulltrøye med Marius-mønster. Og en netting-isj ulltrøye til langrenn fra pusen. Og kanskje noe mer, jeg vurderer en PC-veske i skinn. Fordi han har vært ryggraden min i 30 år og fortjener det.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-22, 00:20   #158
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.218
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Han får Ray Bans og elektrisk tannbørste.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-22, 08:44   #159
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Vi har kjøpt ny valp nå så det får være julegave til og fra oss begge i år - kanskje jeg kjøper et eller annet småtteri han trenger i tillegg, sokker e.l.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-22, 20:50   #160
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Han får nytt langrennsutstyr. Jeg får Garminklokke og Hokasko. Råflotte gaver, og selv om dette ikke er must-haves så er det nok noe vi ville ha anskaffet allikevel.

Men ungdommene, ingen aning hva de skal få

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no