Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

KRISE. Jeg skal ha en ting med på piknik ...Trenger tips ...

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-07, 18:01   #1
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

KRISE. Jeg skal ha en ting med på piknik ...Trenger tips ...

i KVELD kl 20.30
Glemt det helt bort...
Er overraskelses piknikk for 3menningen min som skal gifte seg om 14 dager.
Trengte ikke vær noe mye.
Men jeg må ha noe som er ferdig eller kan tilberedes ute i guds frienatur...
Har ikke mulighet å kjøre på butikken nå. er alene med ungene og det er over 1 mil en vei...
Så må ha noe jeg kan dra litt før å handle på rema eller bunnpris.

Tips motaes med stor TAKKnemmelighet

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 18:02   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: KRISE. Jeg skal ha en ting med på pinknikk..Trenger tips...

Spekemat og ferdiglaga potetsalat? Det kan du berre stoppe innom og handle.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 18:07   #3
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: KRISE. Jeg skal ha en ting med på pinknikk..Trenger tips...

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Spekemat og ferdiglaga potetsalat? Det kan du berre stoppe innom og handle.

Ringte forloveren, og hun hadde kjøpt spekkemat, og ei melon.
Resten viste hun ikke.
Og hun var enig med meg, skulle ha vært laget liste over hvem som skulle ha med hva

Skulle jo bake blåbær pai men ikke tid til det nå..
Hadde jo plannlagt denne dagen, men det var jo før svigerfar døde, og da ble alt glemt. De sa jeg kunne komme uten noe men vil jo bidra litt

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 18:08   #4
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: KRISE. Jeg skal ha en ting med på pinknikk..Trenger tips...

Hvis ho ikkje ha potetsalat kan du jo ta med den?

Ellers er vel snacks alltid velkomment.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 18:09   #5
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: KRISE. Jeg skal ha en ting med på pinknikk..Trenger tips...

Kan du ikke kjøpe med noe ferdig sånne tapas-saker? Det har de iallfall på rema her. Fylte oliven og lignende.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 18:09   #6
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: KRISE. Jeg skal ha en ting med på pinknikk..Trenger tips...

Skal dere grille? I tilfelle kan du kanskje slenge sammen en pinnebrøddeig og ta med, samt kjøpe grillpølser. Eller bare pinnebrød er sikkert supergodt når det er nygrillet

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 18:09   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: KRISE. Jeg skal ha en ting med på pinknikk..Trenger tips...

En salat?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 18:11   #8
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: KRISE. Jeg skal ha en ting med på pinknikk..Trenger tips...

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Hvis ho ikkje ha potetsalat kan du jo ta med den?

Ellers er vel snacks alltid velkomment.

Det var en lur ide.
Takk

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Kan du ikke kjøpe med noe ferdig sånne tapas-saker? Det har de iallfall på rema her. Fylte oliven og lignende.

Vet de har hatt det her og, får se om de har mere igjen.

Takk




Hva bruker man å servere til sånne "brødpinner"`?
Tenker på sus\dipp eller noe sånt.
Var ei som sa at det kunne passe til det andre som var kjøpt, spekkemat og melon...

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 18:12   #9
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: KRISE. Jeg skal ha en ting med på pinknikk..Trenger tips...

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Skal dere grille? I tilfelle kan du kanskje slenge sammen en pinnebrøddeig og ta med, samt kjøpe grillpølser. Eller bare pinnebrød er sikkert supergodt når det er nygrillet

Tror ikke vi skal grille, tror ikke det er noe grill der. Er i en park midt i byen.
Skulle på en strand men fant ut at det ikke gikk busser så det ble droppet.

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

En salat?

Må jeg ikke da ha knil og skjærfjøl og vann med?

i dag.. heheh

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 18:14   #10
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: KRISE. Jeg skal ha en ting med på pinknikk..Trenger tips...

Ville gått for potetsalat jeg da. Evt i tillegg ta med potetgull, et rømmebeger eller to og noen poser med dipkrydder

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 18:14   #11
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: KRISE. Jeg skal ha en ting med på pinknikk..Trenger tips...

Hva med litt ost og kjeks?
Rundstykker og litt ferdig oppskjært pålegg?

__________________
Propella
Propella er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 18:17   #12
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: KRISE. Jeg skal ha en ting med på pinknikk..Trenger tips...

Har du ris hjemme kan du koke det og kjøpe ferdig stekt kylling. Eller potetsalat som nevnt over.
Kjøpe ferdig gele/sjokaladepudding og vaniljesaus?
Jordbær?

__________________
Propella
Propella er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 18:37   #13
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: KRISE. Jeg skal ha en ting med på piknik ...Trenger tips ...

Oioi!
Ost og kjeks var det første som slo meg da du sa du må dra rett og handle.
En druepakke enten grønne eller blå, en paprika, en kurv jordbær, honningmelon, tre typer smøreoster, en Ritz kjeks, en pakke Tapini tapaskjeks.... noe sånt??!
Lykke til med handelen og kos deg på fest.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 18:39   #14
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: KRISE. Jeg skal ha en ting med på piknik ...Trenger tips ...

Ta med ett fat og en kniv og kjøp frukt og grønt, og kanskje rømme og dipp? Potetgull?

Til pinnebrød er det godt med syltetøy :veldigerfaren:

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 18:48   #15
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: KRISE. Jeg skal ha en ting med på piknik ...Trenger tips ...

Kake (sånn daimkake eller noe sånn, den tiner jo fort i varmen)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 20:06   #16
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: KRISE. Jeg skal ha en ting med på piknik ...Trenger tips ...

Pai! Det er kjempegodt, både kald og varm..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 03:02   #17
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: KRISE. Jeg skal ha en ting med på piknik ...Trenger tips ...

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Pai! Det er kjempegodt, både kald og varm..

Eneste paien de selger er frysevare



Tusen takk for alle tips.

Endte opp med potetgutt,tortilla chips, brødpinner, 2 typer dip og sjokolade hehe

Hadde det veldig koselig

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no