Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-07, 14:09   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Overskriften er jo helt teit, men jeg klarte bare ikke å komme på noe annet å skrive.

Altså, min mann mener jeg er fullstendig gal fordi jeg feks. bare liker bunnen på rundstykkene. Jeg liker ikke pastaskruer men elsker annen pasta og jeg liker ikke potetgull som er riflet, samme hvilken smak det er. Er de riflet, smaker de ikke like godt (selv om de sannsynligvis smaker det samme).
Ja, jeg liker heller ikke potetskruer, plukker alltid ut potetringene når jeg kjøper en sånn pose med disse to blandet.

Er jeg sprø eller finnes det andre som meg der ute?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:10   #2
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Du er sprø.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:11   #3
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Du er litt sprø.

Men det sier jo litt om det psykologiske aspektet med mat, da. At mat er mer enn smak. Det er form, konsistens og assisiasjoner også. Veldig interessant egentlig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:13   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Det har selvfølgelig noe å si hva slags form og konsistens maten har. Jeg liker både topp og bunn på rundstykker, men syns ikke pastaskruer er noe særlig og velger heller en annen type pasta. Og når det gjelder riflete potetgull kunne jeg ikke vært mer enig. Jeg er ikke så kjempeglad i potetgull, men det må ihvertfall være tynt og rett!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:14   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Nei, du er ikke sprø, og ting smaker ikke likt. Enig i at riflet chips ikke er like godt og potetringer er aller best, selv om jeg også liker skruer.

Jeg synes pastaskruer er bedre enn penne, og sløyfer og skjell er også bedre enn penne. Vanlig spaghetti smaker bedre enn tagliatelle.

Bunnen av (hjemmelagede) rundstykker er best. De er mer kompakte, liksom.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:17   #6
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Min mormor hadde ikke smakssans, men hun hadde helt klare oppfatninger om hvordan maten skulle "smake".

Dessuten er det klart at det er ringene som er best. Forskjellige pastavarianter har jo forskjellige egenskaper - det er stor forskjell på med og uten riller avhengig av konsistensen på sausen og hvor store mengder saus det er.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?

Sist redigert av Veronal : 21-06-07 kl 14:24.
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:19   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Konklusjon: jeg er egentlig ikke så veldig sprø, bare bittelitt, i noens øyne. Kan leve med det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:24   #8
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Konklusjon: jeg er egentlig ikke så veldig sprø, bare bittelitt, i noens øyne. Kan leve med det.

Du er det jeg vil kalle en "snurrig nese".

Det er et uttrykk jeg lært da jeg bodde i Lofoten, og jeg elsker det uttrykket. Jeg liker snurrige neser

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:26   #9
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Så lenge det dreier seg om å foretrekke så er det innenfor hva jeg vil kalle normalt.

Når man elsker toppen, men haater bunnen. Ikke orker tanken på å spise feil type pasta, tja. Da er man vel litt på kanten av sprø, men vi trenger jo sånne som deg også Iset.

Men det kan jeg jo si fordi jeg ikke har det sånn selv. Eller... Synes rett pommes frites er bedre enn ruglet.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:26   #10
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Jeg elsker mat og gafler i meg det meste og syns du er rar.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:28   #11
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Men nå tror jeg at jeg må hente meg litt potetgull, for det fikk jeg veldig lyst på.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:30   #12
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Hehe, litt rar må jeg si du er.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:32   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Jeg følger deg et stykke på veien når det gjelder rundstykkene - der synes jeg det er en reell smaksforskjell. Pastaskruer og rifla potetgull, derimot, er nesten bedre enn andre varianter fordi det hoper seg opp masse deilig krydder eller saus i ujevnhetene.

For øvrig serverer jeg ganske ofte pastasalat til gjester, og da kan jeg godt finne på å bruke skruer. Det er hipp som happ hvilken fasong jeg velger. Jeg må innrømme at jeg ville blitt både overrasket og nesten litt fornærma hvis gjester over 7 år hevdet at de ikke likte pastaskruer.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:33   #14
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Jeg synes slett ikke du er rar. Mye av det du nevner smaker da også forskjellig. Det er forskjell på topp og bunn på et rundstykke. Toppen har ofte en sprø og god skorpe, mens bunnen er - ja, rett og slett en bunn. Jeg liker begge deler, men helt like er de ikke. Når det gjelder potetskruer og ringer så smaker ikke de likt heller, det er ofte mye mer krydder på skruene fordi de har skruformen der mye krydder legger seg. Riflet potetgull er ikke like sprøtt som rette og tynne potetgull. Jeg liker også de rette best.

Sånn, nå kan du si til mannen din at det er slett ikke det samme, det smaker også forskjellig.

tink: Pommes frites som er rett eller ruglet er to helt forskjellige produkter. De ruglete er mye mindre sprø, både smak og konsistens er forskjellig.

Kanskje jeg også er litt sær... Jeg liker pr.def ingen mat som kommer fra tube.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:33   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Så lenge det dreier seg om å foretrekke så er det innenfor hva jeg vil kalle normalt.

Når man elsker toppen, men haater bunnen. Ikke orker tanken på å spise feil type pasta, tja. Da er man vel litt på kanten av sprø, men vi trenger jo sånne som deg også Iset.

Men det kan jeg jo si fordi jeg ikke har det sånn selv. Eller... Synes rett pommes frites er bedre enn ruglet.


Hehe nei, det er ikke sånn at jeg sitter og gulper ved matbordet om jeg får pastaskruer eller rundstykketopper foran meg altså.
Jeg kan spise det meste, men foretrekker feks. rundstykkebunnen, flate grove potetchips osv. Velger aldri riflede chips eller pastaskruer frivillig. Æsj.

Min mann kan forresten holde kjeft, han liker ikke riflede pommes frites, bare tynne slette.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:35   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

For øvrig serverer jeg ganske ofte pastasalat til gjester, og da kan jeg godt finne på å bruke skruer. Det er hipp som happ hvilken fasong jeg velger. Jeg må innrømme at jeg ville blitt både overrasket og nesten litt fornærma hvis gjester over 7 år hevdet at de ikke likte pastaskruer.

Pøh! Ikke alle liker pasta da, jeg kan egentlig ikke spise så mye av det fordi jeg reagerer på fint mel, men det blir kanskje noe annet.
Jeg spiser det om jeg får det servert, men jeg synes skruene smaker vondest av all pasta, hehe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:38   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Pøh! Ikke alle liker pasta da, jeg kan egentlig ikke spise så mye av det fordi jeg reagerer på fint mel, men det blir kanskje noe annet.

Hæ, finnes det folk som ikke liker pasta? Her i huset er det for øvrig både fullkornspasta og en glutenfri variant - dog i skrueform.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:43   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Jeg syns du er morsom, jeg!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:50   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hæ, finnes det folk som ikke liker pasta? Her i huset er det for øvrig både fullkornspasta og en glutenfri variant - dog i skrueform.

Ja jeg kjenner mange som påstår at de ikke liker det, hehe. Vi spiser bare fullkornpasta her i huset, veldig godt. Men aldri i skrueform da.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 15:10   #20
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Barilla fullkornspasta Cellentani er veldig gode. Det er sånne vridde riflete rør, og ikke direkte skruer.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no