Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Båtis

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Liker du båtis?
Ja, det er favorittisen min! 4 3,36%
Joda, det er godt det og jeg velger ofte det fremfor en annen 22 18,49%
Joda, det er godt, men liker mange andre is bedre 58 48,74%
Tja... Har jeg ikke noe annet valg så går den ned. 19 15,97%
Nei, det liker jeg ikke. 11 9,24%
Annet, vil se resultatet, osv. 5 4,20%
Deltakere: 119. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-07, 14:53   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Båtis

Liker dere det?

Båtis er min favoritt, selv om ulike produsenter har ulik smak. Jeg liker vel i grunnen alle.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 14:58   #2
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Båtis

Båtis er godt! Det er en av de jeg klarer å spise helt opp. (blir litt for mye is med de store.. )

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 15:11   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båtis

Om jeg liker båtis? Javisst, jeg liker nesten all is, jeg, men likevel har jeg nok ikke spist akkurat båtis på over 20 år. Den stiller langt ned på lista. Hadde noen gitt meg en, ville jeg blitt veldig glad, men jeg tenker aldri på at jeg kan kjøpe en. Nå kom jeg på noe av årsaken også: Jeg er ikke så veldig glad i slik kjeks som blir seig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 15:19   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båtis

Jeg stemte at jeg ikke liker den, men fullt så ille er det ikke. Jeg setter ikke så stor pris på seig kjeks (kjeks går an hvis den er sprø og har usaklige mengder med sjokolade nederst), så båtis har jeg faktisk aldri kjøpt.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 17:39   #5
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Båtis

Jeg tror jeg er for ung for båtis.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 18:25   #6
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Båtis

Jeg er i rett båtis-alder.
Velger ofte båtis framfor en annen.
Kjeksen er jo på det mest perfekte nå, den ferske isen er kommet på markedet og kjeksen er foreløpig perfekt. Jeg spiste båtis tidligere i dag, faktisk.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 19:17   #7
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Båtis

Jeg liker den ikke! Er ikke så glad i is egentlig!

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 19:45   #8
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Båtis

Båtis er godt det, men velger heller en Gullpinne eller en Royal, er det det den heter da tro, den fra Diplom Is med tykkt sjokoladetrekk.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 19:47   #9
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Båtis

Velger ofte båtis.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 20:05   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båtis

Liker ikke båtis med mindre jeg er desperat issjuk og det er det eneste jeg får tilbud om.

Hvorfor? "myk kjekse" + syltetøy - som ikke passer sammen med i det heletatt. *sær*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 20:21   #11
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Båtis

Jeg er glad all slags is (bortsett fra pistasje :kvalm: ), så båtis det går ned .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 20:24   #12
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Båtis

Har aldri smakt båtis.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 20:40   #13
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Båtis

Båtis er veldig godt, men Snickers isen er favoritten.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 20:42   #14
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Båtis

Eneste problemet mitt med båtis er at sjokoladen ofte sprekker og drysser av; det skaper ubeleilige sjokoladeflekker! Og ikke minst vil jeg ha i meg ALT av sjokoladen!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 20:46   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båtis

Ja jeg synes den er kjempegod, men jeg liker best saftis og sorbet fremfor fløteis. Elsker Sorbetto, Solstick og Columboegg med mangosmak.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 21:01   #16
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Båtis

Den går ned like godt som noen annen is.

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 21:09   #17
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båtis

Jeg liker båtis, men det sier egentlig ikke så mye siden jeg liker ALL is. Båtis er dog ikke topp fem. Kanskje ikke topp ti engang.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 21:15   #18
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Båtis

Båtis er min favoritt fordi det ikke er så mye sjokolade på den og også fordi jeg har nostalgiske assosiasjoner til den. I softissjangeren er det ingen is som slår McFlurry med daim

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 21:35   #19
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Båtis

Stemte annet.

Liker den, men velger den aldri. Den er litt for 'komplisert' for meg.
Syns det er stressende å spise den, på en måte

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 21:37   #20
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Båtis

Har aldri smakt! Spiser så sjeldent is. Så når jeg først spiser så vil jeg svært gjerne ha kun enten softis eller giganten eller hva den nå heter...

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no