Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spiser du kebab?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Spiser du Kebab?
Nei, har aldri smakt det 6 5,31%
Ja, men bare av og til 61 53,98%
Ja, det er den beste nattmaten! 12 10,62%
Kebab? 3 2,65%
Jeg har smakt det, men spiser det ikke. 31 27,43%
Deltakere: 113. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-07, 00:00   #41
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Har smakt det eitpar-tre gonger og blitt veldig skuffa. Kjøttet er vanvittig ekkelt; fullt av fettklumpar og seige / knatrete litt ubestemmelige greier (sener eller kva det nå er) Ekstra ille med lammekjøt som eg er fryktelig kresen på. Våt ullsmak er skikkelig ekkelt.

Falafel er kjempegodt!

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 13:49   #42
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Har smakt det eitpar-tre gonger og blitt veldig skuffa. Kjøttet er vanvittig ekkelt; fullt av fettklumpar og seige / knatrete litt ubestemmelige greier (sener eller kva det nå er) Ekstra ille med lammekjøt som eg er fryktelig kresen på. Våt ullsmak er skikkelig ekkelt.

Falafel er kjempegodt!

Æsj! Da er du garantert ikke blitt servert "ekte" kebab. Kebabkjøtt er nemlig helt rent fint kjøtt uten udefinerbare klumper og sener....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 14:02   #43
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Slike ting overrasker meg ikke. Det er ikke slik at jeg blir sjokkert og mister matlysten og slikt av dette.

Men jeg spiser svært sjelden kebab. Og i hvertfall ikke i Oslo. I Oslo smaker kebaben kun muskat.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 14:30   #44
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men jeg spiser svært sjelden kebab. Og i hvertfall ikke i Oslo. I Oslo smaker kebaben kun muskat.

...eh.... Så du har spist kebab på alle steder som selger kebab i Oslo? Så Oslo-kebab er en egen type kebab det altså? hmmmm.... man lærer stadig noe nytt og nyttig her på FP

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 14:56   #45
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Jeg har aldri spist det, og skyr unna plasser hvor det selges.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 15:21   #46
alphaMale
The Million Dollar Man
 
alphaMale sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 211
alphaMale er litt kulalphaMale er litt kul
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Jeg har en mage som tåler alt, sannsynligvis også salmonella og andre bakterier, for jeg har spist absolutt alle typer og former for kebab. JJeg er selvsagt noe observant på råvarene, men generelt sett har de fleste OK standard eller bedre Hmmm, bortsett fra Kebabkongen, som hadde et "snuskete" rykte på sausen sin en periode

Uansett; jeg synes kebab er grisegodt. Namnam.

__________________
På knærne forelsket i alfaCharlie...

- Friends help you move, REAL friends help you move bodies.
alphaMale er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 16:55   #47
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Kebab er noe jeg liker godt men lager det enten selv eller kjøper det en sjelden gang på lokalt gatekjøkken(drevet av innvandrere og de er supre til å lage kebab)

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 19:12   #48
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Spiser det på restaurant, kjøper det ikke fra luguber bakgårdsjappe.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 19:25   #49
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Jeg spiser kebab og storkoser meg med det!
Er naiv nok til å tro at det bare er i storbyen slike skumle ting foregår.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 19:27   #50
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Det finns bare en kebab jeg spiser. Det er kyllingkebaben på Snackbaren her i byen. Jeg vet den er ordentlig. De har også den definitivt beste kebabsausen (rød saus). Finnes ikke noe bedre.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 19:31   #51
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Nå har jeg skikkelig lyst på kebab... Men det er over en mil inn til byen.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 19:37   #52
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Spiser kebab når jeg er på de trakter jeg studerte (ikke Oslo). Der har de verdens beste rullekebab! Bare må ha :sikle:

Det er vel stort sett eneste stedet jeg har smakt kebab også.
Men jeg er ingen kebabspiser, det er årevis siden sist jeg spiste det.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 19:48   #53
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Kebab er godt, men det hører til sjeldenhetene at jeg spiser det. Og jeg synes det er ekkelt å lese om alt noen klarer å putte inni kebabene, at jeg blir litt skeptisk. Der vi bodde før hadde vi en kebabsjappe som var kjent for ordentlig kjøtt, så jeg lever fortsatt i den troen at det var bra.

Falafel er nammenam! Fikk hjemmelagde sånne en gang for lenge siden og da var jeg frelst.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.

Sist redigert av Sue : 20-05-07 kl 19:49. Årsak: leif...
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 20:04   #54
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Nå har jeg skikkelig lyst på kebab... Men det er over en mil inn til byen.

De har vel på den sjappa i Drotningsvik.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 20:14   #55
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

De har vel på den sjappa i Drotningsvik.

Huh? Noen sjapper her jeg ikke vet om? Eller, jaja, det er jo ganske langt da. Er det ikke?

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 21:20   #56
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Ja,men kun på Bislett kebab .

  Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 21:26   #57
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

...eh.... Så du har spist kebab på alle steder som selger kebab i Oslo? Så Oslo-kebab er en egen type kebab det altså? hmmmm.... man lærer stadig noe nytt og nyttig her på FP

Selvsagt har jeg spist kebab på alle steder i Oslo.

Og ja, Kebaben i Oslo smaker annerledes enn de jeg har smakt andre steder.
ikke bare at den smaker mest muskat, men det er noe annet udefinerbart også.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 21:34   #58
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

(...)men det er noe annet udefinerbart også.

Mafia. :næmmli:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 21:36   #59
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Kjenner at jeg ble litt klar for en 'bab nå jeg .

  Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 23:21   #60
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du kebab?

I ungdommen spiste jeg mye rart, men det er mange år siden jeg rørte den styggeskapen nå, ja!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no