Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spiser du kebab?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Spiser du Kebab?
Nei, har aldri smakt det 6 5,31%
Ja, men bare av og til 61 53,98%
Ja, det er den beste nattmaten! 12 10,62%
Kebab? 3 2,65%
Jeg har smakt det, men spiser det ikke. 31 27,43%
Deltakere: 113. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-07, 19:45   #21
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Svært sjelden, type sjeldnere enn en gang i året.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 19:54   #22
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Nei. Ikke etter X antall motbydelige avisartikler og enda flere rykter. :kvalm:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 20:00   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Det hender. Noen ganger er lysten etter 'bab uovervinnerlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 20:02   #24
5barnsmor
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
 
5barnsmor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 602
5barnsmor er litt kul5barnsmor er litt kul
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Jeg spiser kebab, men hjemmelaget. Det som serveres paa gatekjokken kalles i arabiske land ikke for kebab men shewarma. Det er ikke ekte da, men en slags deig - ser ikke godt ut!!! Den ekte varen derimot er kjempegod...

__________________
gutt 1995, jente 1996, jente 1998, jente 2002, gutt 2005 og jente 2009
5barnsmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 20:20   #25
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Om jeg spiser kebab har jeg såpass mye alkohol i kroppen at alle bakterier dør før jeg har svelget dem.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 20:35   #26
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Spiser kaftarull, kebabrull og kebabpizza fra pizzasjappa nede i gata her. Håper og tror de har ordentlig kjøtt!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 21:09   #27
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Jeg spiser kebab, men sjelden. Jeg bryr meg katten, no pun intended, om hvor jeg spiser den.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 21:17   #28
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Kebab er godt! Har aldri opplevd å bli syk av det.

Av denne tråden kommer det frem at man tydeligvis må reise til Drammen for å smake skikkelig god kebab.

Falafel er også godt! Jeg spiste sykt mye falafel da vi var på ferie i Israel. Yum!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 21:19   #29
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Opprinnelig lagt inn av 5barnsmor, her.

Jeg spiser kebab, men hjemmelaget. Det som serveres paa gatekjokken kalles i arabiske land ikke for kebab men shewarma. Det er ikke ekte da, men en slags deig - ser ikke godt ut!!! Den ekte varen derimot er kjempegod...

Her på St.Maarten kaller de det også for Shwarma, og dersom eieren av sjappa er hollender kaller han samme greia for Gyros, og jeg mener da at Gyros og Shwarma IKKE er det samme, men det mener hollendere.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 22:07   #30
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Jeg spiser det hvis jeg har vært en skikkelig tur på byen. Men det er virkelig lenge siden nå. Da er det ikke noe som smaker bedre. I så fall handles det hos det (gamle) lokale gatekjøkkenet vårt, og de har vært kontrollert såpass mange ganger av mattilsynet (og er aldri blitt stengt) at jeg stoler på dem. Kebaben deres (og den andre gatekjøkken maten, for den saks skyld) er god.

Jeg har spist gyros i Hellas og falaffel i Israel. Begge deler er nydelig.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 22:14   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Det er nok godt over et halvt år siden sist gang, men jeg synes kebab er ypperlig nattmat.

Kebab er den eneste hurtigmaten man får tak i her jeg bor, så det har skjedd på dagtid også, men det er som sagt veldig lenge siden. Vi har blitt flinkere til å spise ordentlig middag hver dag nå som snuppa er blitt større.

I gamle dager da jeg reiste mye til "rare" land, så tok jeg alltid et par turer til Torggata og spiste kebab for å herde magen. Jeg fortalte dette en gang jeg fikk vaksine, og hun som satt vaksina syntes det var en strålende ide.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 22:16   #32
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg spiser kebab fra tid til annen. Vi har et fast gatekjøkken som vi kjøper fra og det har godt rykte på seg. Kebaben er dessuten ikke den billigste... koster vel rundt 50-lappen?

http://www.snappys.net/ Her har de gooood kebab!

Snappys kebab :savne:

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 22:36   #33
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Jeg har smakt, men spiser det ikke. Syns ikke det var så veldig godt jeg da.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 23:03   #34
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Nei, faen heller. Falafel er den beste nattmaten.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 23:21   #35
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Vi lager kebab hjemme ofte. Kjøper sånn kebab kjøtt i sverige, fra svensk "gilde" hehe Husker ikke hva de heter.
Kommer i ferdige 4kantbiter, som er rå. som man steker på pannen

Spist kebab et par ganger andre plasser.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 23:26   #36
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Hjemme, ute, hvor som helst. Eller, ja, ikke akkurat hvor som helst, men har jeg spist hamburgere på gatekjøkken i Algerie med kakkerlakker på veggene og tordivler i døråpningen, så overlever jeg nok en kebab på Ikhlas her i Bergen.

Spiser mest falafel da, ute.

Ikke at det skjer ofte, men det hender, og jeg eeelsker det.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 23:30   #37
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.


Spiser mest falafel da, ute.
.


Hva er det for noe?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 23:33   #38
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Hva er det for noe?

Det står beskrevet lenger opp i tråden. Det er boller laget av erter, krydder og sånn. Har ikke laget det selv, kjøper bare pulver jeg...

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 23:46   #39
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Ja, men ikke farsekebab. Spiser kun kebab enten på Løvenstad eller i Lillestrøm, der bruker de rent kjøtt, ikke farse.

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 23:50   #40
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Det hender jeg spiser kyllingkebab. Der jeg kjøper det vet jeg at det er kyllingkjøtt.
Ordentlig kebab spiser jeg ikke, for jeg er ikke glad i fårekjøtt.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no