Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spiser du kebab?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Spiser du Kebab?
Nei, har aldri smakt det 6 5,31%
Ja, men bare av og til 61 53,98%
Ja, det er den beste nattmaten! 12 10,62%
Kebab? 3 2,65%
Jeg har smakt det, men spiser det ikke. 31 27,43%
Deltakere: 113. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-07, 17:57   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spiser du kebab?

I såfall bør du ikke lese denne linken her

Jeg tror jeg har spist kebab i Oslo en gang for 15 år siden, da dette var ganske nytt. Siden har jeg holdt meg unna.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 17:58   #2
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Æsj!.. nei, jeg spiser ikke kjøtt i det hele tatt.

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 18:05   #3
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Ja, men bare av og til og bare fra et sted der jeg vet at de bruker gode råvarer.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 18:05   #4
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Jeg spiser kebab fra tid til annen. Vi har et fast gatekjøkken som vi kjøper fra og det har godt rykte på seg. Kebaben er dessuten ikke den billigste... koster vel rundt 50-lappen?

http://www.snappys.net/ Her har de gooood kebab!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 18:08   #5
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Jeg spiser Falafel. Det er KJEMPEGODT. Dere burde bestille det neste gang. Tror de fleste Kebab-gatekjøkken lager det..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 18:09   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg spiser kebab fra tid til annen. Vi har et fast gatekjøkken som vi kjøper fra og det har godt rykte på seg. Kebaben er dessuten ikke den billigste... koster vel rundt 50-lappen?

http://www.snappys.net/ Her har de gooood kebab!

Snappys er den beste

Sto et stykke i DT&BB ifjor eller er det lenger siden, om det gode ryktet til Snappys
T.o.m. noen som dro helt fra Vestlandet et sted for å spise denne kebaben.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 18:09   #7
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Spiser kebab når jeg er på de trakter jeg studerte (ikke Oslo). Der har de verdens beste rullekebab! Bare må ha :sikle:

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 18:09   #8
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Det mangler alternativer for meg. Jeg har smakt det men spiser det ikke.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 18:11   #9
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Det mangler alternativer for meg. Jeg har smakt det men spiser det ikke.

Jepp. Savner et enkelt "Nei".

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 18:12   #10
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Nope.
Hadde tidenes verste fyllasjuke etter inntak av rullekebab i ein av Bergens mange kebabsjapper. Rett nok kan alkoholen ta mykje av skulda, men den rullekebaben var neimen ikkje utan skuld, den heller

Så; eg har ete, men aldri meir.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 18:18   #11
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser du kebab?

FALAFEL
2 dl kokte kikertersom er helt tørket, fra boks
½ løk, finhakket
1 fedd hakket hvitløk
1 ss hakket persille
½ ts malt koriander
1 knivsodd cumin
½ ts bakepulver
salt
mel

Alle ingrediensene mikses til en fast deig i food processor, bland i nok mel til at deigen slipper hendene når du former dem til en ball. Små ping-pong baller frityrstekes i varm raps- eller solsikkeolje.
Anrett litt hummus i bunnen av tallerkenene, legg på et par falafler og en fin salat med marinerte lune grønnsaker. Hell noen dråper sitron og olivenolje over.

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 18:20   #12
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Spiser det, men sjelden. Rullekebab kan jeg spise noe oftere, men da kun fra et sted i bydelen.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 18:21   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Jeg svarte at jeg aldri har smakt det, men det er egentlig ikke sant. Fant ikke noe alternativ som passet, for jeg har kun spist det én gang. Det fristet ikke til gjentakelse (uten noen grunn, egentlig - det smakte OK, og jeg ble ikke dårlig, men jeg er vel for sjelden på byen ).

(Og nå ser jeg at flere savner et slikt svaralternativ - lurt å lese svarene først, kanskje. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 18:27   #14
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

http://www.snappys.net/ Her har de gooood kebab!

Snappys har best kebab ja.

Det er ikke så ofte jeg spiser kebeb, men de gangene jeg spiser det er det kun hos Snappys.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 18:29   #15
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Jeg tror jeg har spist det en gang i de sene nattetimer i byen. (Legg merke til tror.)

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 19:13   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

FALAFEL
2 dl kokte kikertersom er helt tørket, fra boks
½ løk, finhakket
1 fedd hakket hvitløk
1 ss hakket persille
½ ts malt koriander
1 knivsodd cumin
½ ts bakepulver
salt
mel

Alle ingrediensene mikses til en fast deig i food processor, bland i nok mel til at deigen slipper hendene når du former dem til en ball. Små ping-pong baller frityrstekes i varm raps- eller solsikkeolje.
Anrett litt hummus i bunnen av tallerkenene, legg på et par falafler og en fin salat med marinerte lune grønnsaker. Hell noen dråper sitron og olivenolje over.

Jeg ELSKER Falafel! Spiser det mange ganger i måneden.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 19:25   #17
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Jeg har smakt, men spiser det ikke idag. Spiste det noen ganger da det var nytt og spennende men det er flere år siden sist nå. Jeg foretrekker en real cheeseburger om jeg en sjelden gang propper meg med junk.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 19:41   #18
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Rullekebab er godt! spiser det innimellom. Men spiser det bare fra noen spesielle steder. tror ikke jeg ville kjøpt det på et sted jeg ikke kjenner.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 19:42   #19
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Det mangler alternativer for meg. Jeg har smakt det men spiser det ikke.

Da har jeg lagt til det alternativet. Det passet nemlig for meg også.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 19:43   #20
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du kebab?

Jeg har smakt det, men spiser det ikke. Syns ikke den digre kjøttklumpen som surrer og går virker særlig trygg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no