Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-07, 23:58   #41
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Artig tråd Jeg er visst rimelig sær for jeg foretrekker riller jeg. Potetgullet skal ha riller og pastaen må helst ha skruer. I fjor var vi i ferie i Danmark og skeiet ut en dag med hamburger og chips til middag på en av de koselige kafeene i byen vi bodde i. Chipsen gikk under den fantastiske betegnelsen criss cross - det var riller både på kryss og tvers! Trenger vel ikke si de smakte så fantastisk at vi måtte tilbake og spise det en gang til (nå skal det sies at de hadde et utrolig godt krydder på så det var vel helst det som gjorde at de var så gode, men for meg var det riller på kryss og tvers som var det appelerende)

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 07:35   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg må innrømme at jeg blir litt lettere oppgitt over mennesker med sånn "matspesialiteter".

Jeg er nemlig altetende, og kan ikke skjønne problemet.

En kollega av meg er helt notorisk. Jeg erter henne litt, og hun skjønner poenget helt selv.

Du kan da ikke bli oppgitt over at folk har andre smakssanser og matvaner enn deg selv, når du er altetende? Jeg elsker det meste jeg også, men blir ikke akkurat oppgitt over folk som ikke liker stangselleri eller brunost.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 09:16   #43
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Du kan da ikke bli oppgitt over at folk har andre smakssanser og matvaner enn deg selv, når du er altetende? Jeg elsker det meste jeg også, men blir ikke akkurat oppgitt over folk som ikke liker stangselleri eller brunost.

Problemet er jo når man skal lage mat til "sånne folk". Du vil jo gjerne at alle skal like maten, men det blir jo ikke så lett.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 09:29   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Sånn er det alltid når man lager mat til andre. Man kan ikke forvente at absolutt alle liker alt man lager. Jeg er slett ikke den mest kresne personen på jord, jeg er faktisk svært LITE kresen, og alt jeg har ramlet opp i hovedinnlegget, er ting jeg faktisk spiser om jeg får det servert, men jeg velger det aldri selv. Så jeg er nok en MEGET enkel person å lage mat til.
Jeg har veldig ofte middagsselskaper hjemme, elsker å lage mat til folk. Men jeg vet at ikke alle liker alt (hallo?) så jeg pleier å spørre de som kommer om det er noe de ikke liker eller ikke tåler. Oftest lager jeg tapas og lignende, der det alltid finnes noe alle liker.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 13:24   #45
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg må innrømme at jeg blir litt lettere oppgitt over mennesker med sånn "matspesialiteter".

Jeg er nemlig altetende, og kan ikke skjønne problemet.

En kollega av meg er helt notorisk. Jeg erter henne litt, og hun skjønner poenget helt selv.

Jeg er også altetende! Jeg finnes overhodet ikke kresen. Jeg liker så nær som alt. Men det vil ikke dermed si at jeg ikke foretrekker pasta i en eller annen fasong framfor en annen. Jeg liker begge deler, men skal jeg velge mellom penne og gnocci, så velger jeg det siste. Som regel. Noen ganger varierer jeg litt.


Sist redigert av Hyacinth : 23-06-07 kl 22:20.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 15:15   #46
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg liker denne tråden. Den får meg til å føle meg ukomplisert og lite kresen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 22:21   #47
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg husker Basic-sjokoladen fra 80-90-tallet. Den smakte ren sjokolade, men formen og konsistensen på sjokoladen var helt unik. *savner basic* Jeg har hørt mange si at den er identisk med annen melkesjokolade. Det kan nok hende på smak, men konsistensen er det ingen som har klart å etterligne.

Nei, den smakte annerledes også. Og konsistensen var fantastisk. Fantastisk! :sikle:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 22:36   #48
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 22:58   #49
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Jeg kjenner en som ikke spiser rød mat. For real. Han piller av de røde paprikabitene på Grandisen. De grønne er OK. :rolleeyes:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 12:20   #50
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Du er litt sprø.

Men det sier jo litt om det psykologiske aspektet med mat, da. At mat er mer enn smak. Det er form, konsistens og assisiasjoner også. Veldig interessant egentlig.

Signerer denne jeg, og vet helt sikkert at det ikke er bare smaken som teller.
Liker pasta jeg også, men foretrekker vanlig pasta fremfor skruer og sånne skjell, men jeg spiser alle om jeg får det.
Riflet potetgull smaker ikke likt som vanlig potetgull, fordi det er tykkere. Liker begge deler, men det kommer an på hva man har lyst på der og da.
Jeg liker ikke sild for å ta et eksempel, men her jeg kommer fra lager de noe som heter sildball, som er oppmalt sild med poteter, løk som blandes til en slags deig og formes som ei litt stor kjøttkake osv -som kokes i lettsaltet vann - det synes jeg er kjempegodt. Men det smaker jo sild da.....så det har noe med konsistens, lukt, farge osv å gjøre. Utvilsomt. Synes ikke du er gal nei

  Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 23:03   #51
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg liker denne tråden. Den får meg til å føle meg ukomplisert og lite kresen.

Jeg også. Veldig ukomplisert. Men Jonas liker ikke pasta, baaaare spagetti. Snodig unge.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 23:07   #52
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Overhodet ikke kresen. Svelger unna det meste. Ungene og mannen derimot.
Ene liker ikke makaroni, men pasta. Andre liker ikke spagetti, men makaroni osv. Smaker akkurat likt.

Eneste er at jeg foretrekker toppen på rundstykket hvis jeg kan velge.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 23:13   #53
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Jeg spiser helst bunnen på rundstykker, spiser all slags potetgull, men har jo mine særegenheter.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 23:23   #54
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Forskjellig pasta til sitt bruk. Penne er tjukk og tom inni, og passer best når man ikke har noe annet. Spaghetti smaker håpløst i salat.

Svigermor fortalte en gang en historie om et gammelt ektepar som hver dag delte et rundstykke til lunsj. Hun ga ham toppen, for den likte hun best, og han ga henne bunnen, for den likte han best. Det er litt søtt. Og litt trist.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 23:38   #55
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, jeg liker heller ikke potetskruer, plukker alltid ut potetringene når jeg kjøper en sånn pose med disse to blandet.

Jammen, ringene er bedre! Potetskruer er ikke godt i det hele tatt!
Og der er du langt fra alene, jeg har også flere venner som mener det samme...

Når det gjelder rundstykker, så er toppen helt klart best, selv om jeg spiser begge deler.

Min mann spiser kun spaghetti, lasagne og tagliatelle - annen pasta utgår, han liker ikke makaroni eller sløyfer eller noe.

Vi kan være sære sammen vi, Iset.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 23:42   #56
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg husker Basic-sjokoladen fra 80-90-tallet. Den smakte ren sjokolade, men formen og konsistensen på sjokoladen var helt unik. *savner basic* Jeg har hørt mange si at den er identisk med annen melkesjokolade. Det kan nok hende på smak, men konsistensen er det ingen som har klart å etterligne.

Endelig noen som husker den!
Den var helt utrolig god!
(Og jeg husker fremdeles kinoreklamen på den:
"It's back to BASIC! Pure milk Chokolate with a brand new taste!"
)

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 23:47   #57
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Godt jeg ikke er alene.

Basic får det til å ringe et par bjeller i bakhodet, men jeg kan ikke se sjokoladen for meg. Noen som har et bilde eller kan beskrive papiret? Var det Nidar som hadde den?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 08:17   #58
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Da jeg først leste HI tenkte jeg: "Nå har det rablet for Iset"
Men så kom jeg på en ting: Jeg har en ostehøvel som høvler "riflet". Veldig tynne rifler også. Det er reserveostehøvelen, som kun tas i bruk når den andre er i oppvaskmaskinen. Men jeg HATER den. Ost skal være glatt og fin, ikke rillete. Jeg føler at osten er blitt mishandlet etter at den har vært på ferde.

:går og hiver nevnte ostehøvel:

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 08:33   #59
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Jeg er helt motsatt, og likte best den riflete ostehøvelen som lagde fine tynne skiver med rifler. Men den ble ødelagt, dessverre, så nå må jeg leve med glatt ost.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 08:45   #60
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er dere like sære som meg når det kommer til mat som burde smake likt?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja jeg kjenner mange som påstår at de ikke liker det, hehe. Vi spiser bare fullkornpasta her i huset, veldig godt. Men aldri i skrueform da.

Mannen min sier han ikke liker pasta. Han spiser det da, jeg lager ikke egen middag til han.
Han synes f.eks det er lettere å få ned spaghetti enn makaroni.
Ser han får litt angst om jeg sier at det er makaroni til middag.

Vi bruker også kun fullkornspasta. Gjerne i skrueform.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no